Nostralithic
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Nostralithic

Frostmane EU
 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Cernon 70 Warlock PvE aff För Wotlk

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Cernon
Gäst




Cernon 70 Warlock PvE aff För Wotlk Empty
InläggRubrik: Cernon 70 Warlock PvE aff För Wotlk   Cernon 70 Warlock PvE aff För Wotlk Icon_minitimetis nov 04, 2008 6:07 pm

Info om dig själv:

Namn: Marcus
Ålder: 17
Bor i: Skåne, Kristianstad
Intressen: Data, Kompisar
Arbetar med / pluggar till: Läser samhälle och som ni nog alla vet så blir man inte mycket på det.

Info om din karaktär samt dina erfarenheter in game:

Har spelat wow sedan: Sen det kom ut
Har raidat följande instanser pre tbc:

MC - Cleared
Ony - Killed
ZG - Cleared
BWL - Cleared
AQ20 - Cleared
AQ40 - Upp till twins
Naxx - Trash :<

Har raidat följande instanser i tbc:

Kara - Cleared
Gruul - Cleared
Maggy - Cleared
SSC - Cleared
TK - Cleared
MH - Cleared
BT - Upp till bloodboil innan 3.0.2 efter det upp till illidan

Har raid erfarenhet med följande klasser: Hunter,druid,shaman o lock då.
Mina tidigare guilder var: Pure awesomeness och mer än det har det varit friends runs med Enmity i MH o lite sånt. Var med en snabb sväng med Raging speedhorn fast dem var för oseriösa för mig. Raida 18.30 till 21:00 lr vad det va är alldeles för lite för mig, (både enmity och Pure awesomeness har nu disbandat).

Jag vill spela i Nostralithic för att: Ni verkar vara en hel schysst guild med fiina members. Jag letar efter en seriös och bra guild och svensk då Smile. Efter Pure disbandade kände ja mig lite vilsen på WoW och ville helst spela med svenskar.

Jag blev tipsad om Nostralithic genom: Jag har tänkt göra en apply för er innan men så blev inte fallet för att ni då och som ni verkar ha nu hade fullt på locks. Men blev inte tipsad av ngn har kört några hcs med några av era members kanske och tkr att dom sköter sig bra.

Min armory länk:

Jag vill raida med följande specc: PvE affliction, det är den enda speccen tkr jag som boostar raiden och samtidigt gör hygglig damage.

Jag kan raida dessa dagar i veckan, följande tider: söndag till torsdag - 18.30 till 24:00

Övrig information om mig själv: Nej det är väl inte mer än att jag är en snel hest o skulle gärna lira med er Smile
Till överst på sidan Gå ner
Zand0r




Antal inlägg : 197
Registreringsdatum : 08-09-13

Cernon 70 Warlock PvE aff För Wotlk Empty
InläggRubrik: Sv: Cernon 70 Warlock PvE aff För Wotlk   Cernon 70 Warlock PvE aff För Wotlk Icon_minitimetis nov 04, 2008 7:41 pm

har läst appen, mycket bra sådan.

Ge mig lite tid att höra med folk osv, jag eller thyra återkommer!
Till överst på sidan Gå ner
Zand0r




Antal inlägg : 197
Registreringsdatum : 08-09-13

Cernon 70 Warlock PvE aff För Wotlk Empty
InläggRubrik: Sv: Cernon 70 Warlock PvE aff För Wotlk   Cernon 70 Warlock PvE aff För Wotlk Icon_minitimeons nov 05, 2008 2:13 pm

svar kommer senast idag

stay tuned!
Till överst på sidan Gå ner
Dothin




Antal inlägg : 13
Registreringsdatum : 08-11-03

Cernon 70 Warlock PvE aff För Wotlk Empty
InläggRubrik: Sv: Cernon 70 Warlock PvE aff För Wotlk   Cernon 70 Warlock PvE aff För Wotlk Icon_minitimetor nov 06, 2008 1:05 am

nice apply! har hört att affliction ska vara bra i wotlk med nya talents.
Till överst på sidan Gå ner
Zand0r




Antal inlägg : 197
Registreringsdatum : 08-09-13

Cernon 70 Warlock PvE aff För Wotlk Empty
InläggRubrik: Sv: Cernon 70 Warlock PvE aff För Wotlk   Cernon 70 Warlock PvE aff För Wotlk Icon_minitimetor nov 06, 2008 9:39 pm

accpeterad som trial

skriv till mig in-game för invite
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Cernon 70 Warlock PvE aff För Wotlk Empty
InläggRubrik: Sv: Cernon 70 Warlock PvE aff För Wotlk   Cernon 70 Warlock PvE aff För Wotlk Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Cernon 70 Warlock PvE aff För Wotlk
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» 70 orc Warlock
» The arms warrior
» Ozony Hunter WoTLK apply

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Nostralithic :: Recruit-
Hoppa till: