Nostralithic
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Nostralithic

Frostmane EU
 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Berättarn hunterpewpew

Gå ner 
5 posters
FörfattareMeddelande
berättarn




Antal inlägg : 8
Registreringsdatum : 08-11-05

Berättarn hunterpewpew Empty
InläggRubrik: Berättarn hunterpewpew   Berättarn hunterpewpew Icon_minitimeons nov 05, 2008 8:27 pm

Info om dig själv:

Namn: Andreas
Ålder: 19
Bor i: Sthlm som alla riktiga pojkar gör
Intressen: Standardkille, lite för mycket wow kanske. Söta flickor och god öl
Arbetar med / pluggar till: Manpower konsult kallas det med fina ord så jobbar väl i snitt mellan 3-4 veckor och sen är ledig någon vecka

Info om din karaktär samt dina erfarenheter in game:

Berättarn, hoppas de gamla nissarna från minc kommer ihåg mig. Transferade till talnivarr och lirade med Booty Bay Bullies efter disbanden och farmade bt. De disbandade senare och jag rerolla shaman på bladefist där jag fortfarade sitter. Clearat sunwell nu efter patchen (lul svårt).

Har spelat wow sedan:
Började väl ett drygt halvår innan tbc

Har raidat följande instanser pre tbc:

MC? lite whipefester i AQ40 och BWL men inget roligt

Har raidat följande instanser i tbc:
Allt
Har raid erfarenhet med följande klasser:
Hunter, Shaman (huvudsakligen resto men lite enh nu på slutet)

Mina tidigare guilder var:
Minc, Booty Bay Bullies och Trauma med shamanen

Jag vill spela i Nostralithic för att:
Spelet var som roligaste i Murder Inc, hoppas på att få tillbaka det

Jag blev tipsad om Nostralithic genom:

Snabb flashback av att ni existerade när jag fundera på vad jag skulle roa mig med till Lich King.

Min armory länk:

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Jaedenar&n=Ber%C3%A4ttarn


Jag vill raida med följande specc:

Kan ju ärligt säga att jag inte har någon som helst koll på vad hunters går up på nu efter patchen, kollade bara väldigt kort på lite forum och såg att min spec tydligen va bäst på 70. Fick en halv hjärtattack när jag insåg efter lite pumpande på targetdummys att de hade tagit bort linken steady - auto så får kolla upp lite om jag ska kunna göra decent dps som förr.

Jag kan raida dessa dagar i veckan, följande tider:

Kommer hem runt 6 när jag jobbar så efter det någon gång fram till midnattish om vi snackar konstant.

Övrig information om mig själv:

Kan säkert övertyga deku pojken att komma om han inte redan har gjort det ifall ni skulle känna att ni saknar hans röda skägg. Annars är det bara att fråga ifall ni vill veta något, antingen här på forumet eller så är jag sannolikt online på Thuras på Bladefist.
Till överst på sidan Gå ner
Zand0r




Antal inlägg : 197
Registreringsdatum : 08-09-13

Berättarn hunterpewpew Empty
InläggRubrik: Sv: Berättarn hunterpewpew   Berättarn hunterpewpew Icon_minitimeons nov 05, 2008 8:52 pm

vem fan är du?
Till överst på sidan Gå ner
berättarn




Antal inlägg : 8
Registreringsdatum : 08-11-05

Berättarn hunterpewpew Empty
InläggRubrik: Sv: Berättarn hunterpewpew   Berättarn hunterpewpew Icon_minitimeons nov 05, 2008 8:59 pm

Nästan lite sårad där faktiskt, Berättarn. hunter med veeb och mangee från hydross kill (?) tror jag med murder inc. Killen som lät som att han satt i en tunna på vent ifall det hjälper minnet
Till överst på sidan Gå ner
Zand0r




Antal inlägg : 197
Registreringsdatum : 08-09-13

Berättarn hunterpewpew Empty
InläggRubrik: Sv: Berättarn hunterpewpew   Berättarn hunterpewpew Icon_minitimeons nov 05, 2008 10:01 pm

haha klart jag vet vem du är Very Happy skojade ju bara!

lycka till med appen!
Till överst på sidan Gå ner
berättarn




Antal inlägg : 8
Registreringsdatum : 08-11-05

Berättarn hunterpewpew Empty
InläggRubrik: Sv: Berättarn hunterpewpew   Berättarn hunterpewpew Icon_minitimeons nov 05, 2008 10:45 pm

Skönt! Slapp jag gråta mig till sömns inatt iaf, jo man kan ju hoppas på det bästa iaf. Såg att ni hade stängt all recruit inför wotlk men annars är jag sjukt taggad på lite seriös gaming när det släpps. Förhoppningsvis med er och annars som nån skön shamanspec.
Till överst på sidan Gå ner
RNYLOL




Antal inlägg : 93
Registreringsdatum : 08-09-14

Berättarn hunterpewpew Empty
InläggRubrik: Sv: Berättarn hunterpewpew   Berättarn hunterpewpew Icon_minitimetor nov 06, 2008 12:19 am

tja!!

du som alltid åt middag när 19.30 :e

gl!½
Till överst på sidan Gå ner
MAngee




Antal inlägg : 1
Registreringsdatum : 08-10-13

Berättarn hunterpewpew Empty
InläggRubrik: Sv: Berättarn hunterpewpew   Berättarn hunterpewpew Icon_minitimelör nov 08, 2008 7:56 pm

jag som trodde du va en trogen jaednear hunter berättarn ! Sad
Till överst på sidan Gå ner
berättarn




Antal inlägg : 8
Registreringsdatum : 08-11-05

Berättarn hunterpewpew Empty
InläggRubrik: Sv: Berättarn hunterpewpew   Berättarn hunterpewpew Icon_minitimelör nov 08, 2008 8:05 pm

middagstiderna är fixat, alla växer väl upp någon gång :O

Haha du borde nästan ha insett att jag vänsterprasslar lite då och då när jag övergav servern första gången mangee. Du vet den gången på talnivarr jag faktiskt outgearade dig ganska mycket trots min otroligt manliga vattenpistol!
Till överst på sidan Gå ner
Zand0r




Antal inlägg : 197
Registreringsdatum : 08-09-13

Berättarn hunterpewpew Empty
InläggRubrik: Sv: Berättarn hunterpewpew   Berättarn hunterpewpew Icon_minitimelör nov 08, 2008 8:48 pm

OMG 2 HuNterS of d00m!!


Mangee borde också fatta spelet !












hej

BUMP
Till överst på sidan Gå ner
Grälle




Antal inlägg : 34
Registreringsdatum : 08-09-13

Berättarn hunterpewpew Empty
InläggRubrik: Sv: Berättarn hunterpewpew   Berättarn hunterpewpew Icon_minitimeons nov 12, 2008 4:12 pm

invite!!
Till överst på sidan Gå ner
Zand0r




Antal inlägg : 197
Registreringsdatum : 08-09-13

Berättarn hunterpewpew Empty
InläggRubrik: Sv: Berättarn hunterpewpew   Berättarn hunterpewpew Icon_minitimeons nov 12, 2008 4:50 pm

är inte transfer till Frostmane stängd?
Till överst på sidan Gå ner
berättarn




Antal inlägg : 8
Registreringsdatum : 08-11-05

Berättarn hunterpewpew Empty
InläggRubrik: Sv: Berättarn hunterpewpew   Berättarn hunterpewpew Icon_minitimeons nov 12, 2008 5:06 pm

tbh ingen aning om hur det ser ut med transfer, sitter på jobbet just nu så får ta och kolla upp det.

Tolkas som accepted ifall transfer funkar eller bara ett bevis på att grälles storhetsvansinne blivit snäppet värre än vad det alltid har varit?
Till överst på sidan Gå ner
Zand0r




Antal inlägg : 197
Registreringsdatum : 08-09-13

Berättarn hunterpewpew Empty
InläggRubrik: Sv: Berättarn hunterpewpew   Berättarn hunterpewpew Icon_minitimeons nov 12, 2008 5:44 pm

haha, jo kommer du hit blir du accepterad!
Till överst på sidan Gå ner
berättarn




Antal inlägg : 8
Registreringsdatum : 08-11-05

Berättarn hunterpewpew Empty
InläggRubrik: Sv: Berättarn hunterpewpew   Berättarn hunterpewpew Icon_minitimetor nov 13, 2008 3:21 am

transfer closed :/ får bumpa upp det här när det går att transfera över och se hur det ser ut då helt enkelt
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Berättarn hunterpewpew Empty
InläggRubrik: Sv: Berättarn hunterpewpew   Berättarn hunterpewpew Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Berättarn hunterpewpew
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Nostralithic :: Recruit-
Hoppa till: