Nostralithic
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Nostralithic

Frostmane EU
 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Shivz - Rogue

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
shivz




Antal inlägg : 2
Registreringsdatum : 08-11-23

Shivz - Rogue Empty
InläggRubrik: Shivz - Rogue   Shivz - Rogue Icon_minitimesön nov 23, 2008 9:21 pm

Info om dig själv:

Namn: Kalle
Ålder: 17
Bor i: Skåne
Intressen: Sport - WoW
Arbetar med / pluggar till: IT/Nätverks-tekniker

Info om din karaktär samt dina erfarenheter in game:


Har spelat wow sedan: Började spela för cirkus 2 år sedan.
Har raidat följande instanser pre tbc: Gjorde någon Zul Gurub och Onyxia precis innan TBC släpptes.
Har raidat följande instanser i tbc: Allt upp till Archimonde och Reliquary of souls
Har raid erfarenhet med följande klasser: De flesta av dessa raids har varit med min hunter
Mina tidigare guilder var: Började nyligen här på frostmane så har varit guildlös hela vägen Wink
Jag vill spela i Nostralithic för att: Vill gärna börja raida igen nu när Wrath of the lich king släppts och Nostralithic kändes som en seriös och erfaren guild. Att ni är svenska är ju också skönt.
Jag blev tipsad om Nostralithic genom:
Hittade er recruitment tråd på frostmanes forum, noterade att rogues inte är det ni vill ha mest just nu men jag tänkte att jag skulle ge det en chans.

Min armory länk: Klyddar lite just nu. Full blå och ett epic vapen, ska börja jobba på detta igenom heroics snarast.
Jag vill raida med följande specc: 15/51/5. Combat

Jag kan raida dessa dagar i veckan, följande tider:
Jag kommer att vara väldigt flexibel när det kommer till dagar och tider. Jag föredrar dock att börja cirkus 19.00 och köra på till 00.00, kan de flesta dagar om inte något speciellt skulle komma upp.

Övrig information om mig själv:

Tack för att ni tog er tid att läsa det här. Ha det bra och lycka till !

/ Shivz
Till överst på sidan Gå ner
shivz




Antal inlägg : 2
Registreringsdatum : 08-11-23

Shivz - Rogue Empty
InläggRubrik: Sv: Shivz - Rogue   Shivz - Rogue Icon_minitimetis nov 25, 2008 11:10 pm

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Frostmane&n=Shivz Där har vi den, har fått ett par items till Smile
Till överst på sidan Gå ner
Zand0r




Antal inlägg : 197
Registreringsdatum : 08-09-13

Shivz - Rogue Empty
InläggRubrik: Sv: Shivz - Rogue   Shivz - Rogue Icon_minitimeons nov 26, 2008 7:54 pm

Vi är som sagt redan full tpå rogues, tack för din app dock.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Shivz - Rogue Empty
InläggRubrik: Sv: Shivz - Rogue   Shivz - Rogue Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Shivz - Rogue
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» 80 Rogue
» 70 rogue apply
» Combat, rogue
» Nydd - Rogue
» Twintix rogue

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Nostralithic :: Recruit-
Hoppa till: