Nostralithic
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Nostralithic

Frostmane EU
 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Resto druid konkelbeer (omfg vrf appar han, mest hatad)

Gå ner 
+5
Zand0r
RNYLOL
Roon
guano
konkel
9 posters
FörfattareMeddelande
konkel




Antal inlägg : 41
Registreringsdatum : 08-09-13

Resto druid konkelbeer (omfg vrf appar han, mest hatad) Empty
InläggRubrik: Resto druid konkelbeer (omfg vrf appar han, mest hatad)   Resto druid konkelbeer (omfg vrf appar han, mest hatad) Icon_minitimesön dec 07, 2008 2:31 am

Namn: Sebastian Hansson
Ålder: 18
Bor i: Ystad
Intressen: Sport,fest,WoW
Arbetar med / pluggar till: Samhälle ekonomi, funderar på att bli polis,,€

Info om din karaktär samt dina erfarenheter in game:

Namn på din karaktär: Konkelbeer
Har spelat wow sedan: 2007
Har raidat följande instanser pre tbc: inga :/
Har raidat följande instanser i tbc: rensat allt upp till sunwell, har provat kalecgos.
Har raid erfarenhet med följande klasser: Lirade mage i Murder Inc som många av er säkert känner till.
Mina tidigare guilder var: Murder inc -> Nostralithic -> A Few Good Fellas (misstag jag kmr till det sen)
Jag vill spela i Nostralithic för att: För att jag känner att jag hör hemma där. Jag har kommit folk så pass nära att jag vill fortsätta spela med dem fär jag tkr om dem så pass mycket.
Jag blev tipsad om Nostralithic genom: har lirat där tidigare.

Min armory länk:
Jag vill raida med följande specc: 11/0/60
Har du problem med att farma flasks/elixirs osv: Absolut inte.
Dina professions: håller på att levla mining och herbalism.
Jag kan raida dessa dagar i veckan, följande tider: alla dagar i veckan, efter att jag fått en korsbandsskada i knäet och inte kmr kunna träna mer handboll.

Övrigt:
Jag vill verkligen in i guilden igen. Efter att provat att raida med afgf så är det inte lika kul som att raida med dem som man kommit nära igenom WoW (jag kan ta som exempel yokone, cyphon, roon, RNY osv)sry om jag glömt nårra. Jag vet att jag inte kommit så bra överens med folket ifrån norrland men jag är beredd att göra allt för att inte skapa drama. B.la kan jag muta micen när vi raidar för att inte manga och hans syster natalie ska dampa sönder på mig. Innerst inne tror jag att manga och jag kan bli överens ingame, kändes som att vi blev det tiden innan jag lämnade för afgf (tyckte det var riktigt skönt tbh).

Där har ni mitt övrigt üBERSERIÖST jag vet, men jag vill verkligen in i guilden igen, där folket finns som jag trivs med.
Till överst på sidan Gå ner
guano




Antal inlägg : 61
Registreringsdatum : 08-09-14

Resto druid konkelbeer (omfg vrf appar han, mest hatad) Empty
InläggRubrik: Sv: Resto druid konkelbeer (omfg vrf appar han, mest hatad)   Resto druid konkelbeer (omfg vrf appar han, mest hatad) Icon_minitimesön dec 07, 2008 4:11 am

Tiiiiihiiiii Surprised
Till överst på sidan Gå ner
Roon




Antal inlägg : 47
Registreringsdatum : 08-09-17

Resto druid konkelbeer (omfg vrf appar han, mest hatad) Empty
InläggRubrik: Sv: Resto druid konkelbeer (omfg vrf appar han, mest hatad)   Resto druid konkelbeer (omfg vrf appar han, mest hatad) Icon_minitimesön dec 07, 2008 4:25 am

Du kommer bare til å ta alt gearet mitt!!!! Surprised







.. [i]Thumbs upp
Till överst på sidan Gå ner
RNYLOL




Antal inlägg : 93
Registreringsdatum : 08-09-14

Resto druid konkelbeer (omfg vrf appar han, mest hatad) Empty
InläggRubrik: Sv: Resto druid konkelbeer (omfg vrf appar han, mest hatad)   Resto druid konkelbeer (omfg vrf appar han, mest hatad) Icon_minitimesön dec 07, 2008 2:49 pm

ge mig!! pr0healer is needed!!
Till överst på sidan Gå ner
Zand0r




Antal inlägg : 197
Registreringsdatum : 08-09-13

Resto druid konkelbeer (omfg vrf appar han, mest hatad) Empty
InläggRubrik: Sv: Resto druid konkelbeer (omfg vrf appar han, mest hatad)   Resto druid konkelbeer (omfg vrf appar han, mest hatad) Icon_minitimesön dec 07, 2008 3:09 pm

Nu är det så att min position i guilden förstör en hel del här.

Jag vet att jag är partisk till en kille som jag känt i hela mitt liv och som jag vet är annorlunda utanför spelet än som han ibland kan vara. Man kan inte neka att han är en bra spelare och han hade tillfört massor till guilden.

Jag hade invitat tillbaka honom varje dag i veckan efter att ha snackar med honom mycket på senaste tiden och han ångrar sig enormt. Han är egentligen en Murder inc;are och det kommer han alltid att vara (för mig iaf). Jag vill ha killen i guilden om folket vill det.

Du får prata med Natalie/Manga och göra upp med dem vad dem säger. Och så vill jag ha svar från ALLA som bryr sig (ni kan skicka PM om ni vill). Går ni med på att reinvita konkel med ett bättre humär och känsla fast ända samma driv som innan så gör jag det mer än gärna.

Svarar ni inte, bryr ni er inte och då går vi efter vad dem som svarat säger. Detta är en demokraitsk guild och jag kommer inte göra ett beslut solo.
Till överst på sidan Gå ner
Särnon




Antal inlägg : 6
Registreringsdatum : 08-11-25

Resto druid konkelbeer (omfg vrf appar han, mest hatad) Empty
InläggRubrik: Konkel   Resto druid konkelbeer (omfg vrf appar han, mest hatad) Icon_minitimesön dec 07, 2008 3:48 pm

Om jag skall vara helt ärlig så tycker jag inte om konkel.
Ja tycker han är omogen inte en alltför bra spelare o otrevlig o tror han e rolig när han håller på att mucka med alla.

Ja säger Nej och invitas han så lämnar jag direkt.
Till överst på sidan Gå ner
Natalie




Antal inlägg : 60
Registreringsdatum : 08-09-17

Resto druid konkelbeer (omfg vrf appar han, mest hatad) Empty
InläggRubrik: Sv: Resto druid konkelbeer (omfg vrf appar han, mest hatad)   Resto druid konkelbeer (omfg vrf appar han, mest hatad) Icon_minitimesön dec 07, 2008 4:38 pm

"Ni är för dåliga för mig" <- Det där är mitt problem med att invita Konkelbeer igen.
Jag vet att vi inte går så bra ihop, men det har fungerat tidigare så det skulle fungera igen.

Däremot är det emot alla mina principer att ta emot någon med öppna armar som lämnat guilden med motiveringen att han är för bra för oss.
Jag tror att jag röstar nej just på grund av det men om han kommer in ändå så kommer jag inte vidta lika drastiska åtgärder som cernon iaf ^^


Senast ändrad av Natalie den sön dec 07, 2008 4:41 pm, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
Natalie




Antal inlägg : 60
Registreringsdatum : 08-09-17

Resto druid konkelbeer (omfg vrf appar han, mest hatad) Empty
InläggRubrik: Sv: Resto druid konkelbeer (omfg vrf appar han, mest hatad)   Resto druid konkelbeer (omfg vrf appar han, mest hatad) Icon_minitimesön dec 07, 2008 4:40 pm

För det andra så har jag aldrig "dampat sönder" på dig för att du pratat på vent.
Till överst på sidan Gå ner
Manga




Antal inlägg : 33
Registreringsdatum : 08-09-13

Resto druid konkelbeer (omfg vrf appar han, mest hatad) Empty
InläggRubrik: Sv: Resto druid konkelbeer (omfg vrf appar han, mest hatad)   Resto druid konkelbeer (omfg vrf appar han, mest hatad) Icon_minitimesön dec 07, 2008 4:51 pm

Alltså för mig .. Första gången jag snackade med konkel var under en bt raid på bossen som man ska döda hans kopia.. Shade eller vad han hette.. Då bad jag konkel flytta lite till sidan på trappan så skulle vi ta en sida att heala svaret jag fick var hållkäften eller liknande.. Det var det som var mitt första intryck som jag kommer ihåg.

Efter det så kom det massor med olämpliga saker som inte bör sägas i en Gchat ( även om jag stod för mycket av det vart så jävla arg så fort jag såg namnet konkel) Men om det är som du säger martin att han vill skärpa sig och satsa på att raida här samtidigt som han inte försöker skapa bråk/drama (känns som det var det han försökte men kan som sagt vara att jag ganska fort vart ganska enögd när det gäller konkel) Så tycker jag att vi ska ge han en chans till....

Vi behöver druider eller rättaresagt vi behöver bra druider och jag har hört folk säga att han är ganska bra, fast där kan jag inte uttala mig för det har jag ingen aning om.


Så konkel håller du koll på din hala tunga så ska nog detta gå... Så du har min "tillåtelse" eller vad man nu ska säga..


Edit---- Jag vill dock inte ta in konkel om folk börjar leava då... Men jag står fast att vi borde ge han en chans


Senast ändrad av Manga den sön dec 07, 2008 8:41 pm, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
guano




Antal inlägg : 61
Registreringsdatum : 08-09-14

Resto druid konkelbeer (omfg vrf appar han, mest hatad) Empty
InläggRubrik: Sv: Resto druid konkelbeer (omfg vrf appar han, mest hatad)   Resto druid konkelbeer (omfg vrf appar han, mest hatad) Icon_minitimesön dec 07, 2008 8:28 pm

Vet inte om jag är "norrlandsfolket" då jag inte tror vi käftat så mkt även om du tycker jag är kass osv , men svarar väl ändå. För mej äre /care och healers behöver vi.

Dock byter jag inte konkel mot cernon.
Till överst på sidan Gå ner
Banse




Antal inlägg : 5
Registreringsdatum : 08-11-07

Resto druid konkelbeer (omfg vrf appar han, mest hatad) Empty
InläggRubrik: Banse/healer druid   Resto druid konkelbeer (omfg vrf appar han, mest hatad) Icon_minitimetis dec 23, 2008 11:54 pm

jag joinade då konkel varit i guildet länge är bara hangaround men han har hjälpt mig och tipsat mig mycket om hur en druid ska geara mm så jag tycker han är ok, vet inget om (the issue) men sälv klart tycker jag att massa tjäftande i gchat och vent är kasst iom att alla jobba åt samma mål THERES NO I IN TEAM :p

ge han en chans fimpar han den är det synd men vill heller inte att folk ska lämna lämnats en del redan ledsamt nog
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Resto druid konkelbeer (omfg vrf appar han, mest hatad) Empty
InläggRubrik: Sv: Resto druid konkelbeer (omfg vrf appar han, mest hatad)   Resto druid konkelbeer (omfg vrf appar han, mest hatad) Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Resto druid konkelbeer (omfg vrf appar han, mest hatad)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Resto druid
» Banse resto druid
» Doppstock 70 resto druid.
» Xtransfer, Healing druid.
» DK 80 unholy

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Nostralithic :: Recruit-
Hoppa till: