Nostralithic
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Nostralithic

Frostmane EU
 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 DK 80 unholy

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Svenolof
Gäst




DK 80 unholy Empty
InläggRubrik: DK 80 unholy   DK 80 unholy Icon_minitimetis dec 23, 2008 4:44 am

Info om dig själv:

Namn: Rasmus
Ålder: 17
Bor i: Falköping
Intressen: Golf, dator och umgås me polare
Arbetar med / pluggar till: Går andra året på gymnasiet (elektriker)

Info om din karaktär samt dina erfarenheter in game:

Namn på din karaktär: Svenolof
Har spelat wow sedan: ungefär 1 månad efter release
Har raidat följande instanser pre tbc: Zg, aq20, aq40, bwl, 1 boss naxx, mc
Har raidat följande instanser i tbc: clearade allt Smile
Har raid erfarenhet med följande klasser: rogue (som jag körde upp till wotlk), mage (lite alt char bara) och dk (naxx 10 / naxx 25)
Mina tidigare guilder var: På dk:n börja om på nytt och joinade ett guild på emeriss som körde lite naxx och grejer, men sen börja jag snacka me cernon och akrylz som jag spela me på genjuros och blev sugen på att migga till frostmane
Jag vill spela i Nostralithic för att: För att spela me Akrylz och cernon och har också spelat lite heroics me några av er och verkar riktigt schyssta Smile
Jag blev tipsad om Nostralithic genom: Akrylz och cernon

Min armory länk: eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Frostmane&n=Svenolof
Jag vill raida med följande specc: Jag kan raida me vilken specc som helst, men eftersom jag e unholy nu så helst unholy då
Har du problem med att farma flasks/elixirs osv: nja har inga proffs atm men jag farmar pengar så jag kan köpa pot's och flask's, så jag har inga större problem me det
Dina professions: har inga atm Smile funderar på att lvla upp herb till flask/pot
Jag kan raida dessa dagar i veckan, följande tider:
mån-tors 16:00-00:00
fredag: lite på eftermiddagen typ om jag ska ut på kvällen annars kan det bli hela dagen efter skolan
Lördag: lite beroende på också ibland hela dagen och ibland förmiddagen bara
söndag: hela dagen

Övrigt

Jag känner följande i Nostralithic: Akrylz (lol) och cernon
Jag har inga problem med att sitta och snacka utanför raids på vent med min guildies JA/NEJ: Nej, inga problem me det

Övrig information om mig själv: Jag spelar golf på sommarn, umgås me polare och spelar en hel del dator.
Till överst på sidan Gå ner
Hed
Gäst




DK 80 unholy Empty
InläggRubrik: Tja   DK 80 unholy Icon_minitimetis dec 23, 2008 4:46 am

Svenolof e en riktigt bra liraRe, he knows the game.

Jag rekommenderar han starkt !

0_o
Till överst på sidan Gå ner
akrylz




Antal inlägg : 1
Registreringsdatum : 08-12-03

DK 80 unholy Empty
InläggRubrik: Sv: DK 80 unholy   DK 80 unholy Icon_minitimetis dec 23, 2008 4:49 am

Riktigt nice kille... alla tummar upp. Han har improvat sin gear/dps sedan sist, Tycker verkligen vi ska ge honom en chans. Han sviker inte. men Akrylz (lol)? du kan va lol bebbi <3
Till överst på sidan Gå ner
Zand0r




Antal inlägg : 197
Registreringsdatum : 08-09-13

DK 80 unholy Empty
InläggRubrik: Sv: DK 80 unholy   DK 80 unholy Icon_minitimetis dec 23, 2008 3:10 pm

"Har raidat följande instanser i tbc: clearade allt Smile
Har raid erfarenhet med följande klasser: rogue (som jag körde upp till wotlk), mage (lite alt char bara) och dk (naxx 10 / naxx 25)"

Vad spelade du när du rensade all TBC content då?
Till överst på sidan Gå ner
svenolof
Gäst




DK 80 unholy Empty
InläggRubrik: Sv: DK 80 unholy   DK 80 unholy Icon_minitimetis dec 23, 2008 6:03 pm

Då spelade jag rogue
Till överst på sidan Gå ner
Banse




Antal inlägg : 5
Registreringsdatum : 08-11-07

DK 80 unholy Empty
InläggRubrik: banse / druid healer   DK 80 unholy Icon_minitimeons dec 24, 2008 12:01 am

lirat med han igår 22/12 första gången han toppade dps och lirade bra hade koll på mig som healer och räddade mig med, men i samma grupp fanns xandec och han skyddade mig som värsta bodyguarden men men skit i det sven har ialla fall koll över healer och det funkar mycket bra för mig Razz
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





DK 80 unholy Empty
InläggRubrik: Sv: DK 80 unholy   DK 80 unholy Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
DK 80 unholy
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Nostralithic :: Recruit-
Hoppa till: