Nostralithic
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Nostralithic

Frostmane EU
 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Resto Shaman Jackswallows

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Jack

Jack


Antal inlägg : 37
Registreringsdatum : 08-09-25

Resto Shaman Jackswallows Empty
InläggRubrik: Resto Shaman Jackswallows   Resto Shaman Jackswallows Icon_minitimetor sep 25, 2008 4:32 pm

Info om dig själv:

Namn: Jim
Ålder: 18 år
Bor i: Utanför Växjö
Intressen: Spelar Wow, dota och poker samt hänga med polare
Arbetar med / pluggar till: Jag pluggar till elektriker på Växjö praktiska

Info om din karaktär samt dina erfarenheter in game:

Har spelat wow sedan: Har spelat sedan det kom ut.
Har raidat följande instanser pre tbc: Har kört upp till thaddius i naxx. Folk failade på att gå till plus eller minus.
Har raidat följande instanser i tbc: Jag har clearat kara, ZA, Gruul och magtheridon. Har även kört upp till lady vash i scc samt upp till Keal i TK. Har även dödat första bossen i MH och prövat andra bossen.
Har raid erfarenhet med följande klasser: Jag spelade Mage pre-tbc. Jag har kört warlock, holy paladin och shaman i tbc
Mina tidigare guilder var: Spelade i Horizons och The saga pre-tbc på genjuros. Har varit i Non Phixion med min paladin. Med min shaman har jag varit med i följande guilder, Pissed in your moonwell och Pure awsomeness
Jag vill spela i Nostralithic för att: Jag vill spela i Nostralithic för att det verkar vara en skön guild med bra progress. Det är ett plus att alla kan svenska då det blir lättare för folk att fatta vad man ska göra på bossfighterna
Jag blev tipsad om Nostralithic genom: Jag såg att ni letade folk i tradechat för några dagar sedan.

Min armory länk:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Frostmane&n=Jackswallows