Nostralithic
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Nostralithic

Frostmane EU
 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Ahlstein - Priest (Holy)

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Ahlstein
Gäst




Ahlstein - Priest (Holy) Empty
InläggRubrik: Ahlstein - Priest (Holy)   Ahlstein - Priest (Holy) Icon_minitimelör okt 04, 2008 10:12 pm

Info om dig själv:

Namn: Mattias Ahlgren
Ålder: 19
Bor i: Stockholm (Täby)
Intressen: Mina intressen runt datorer är stort och innefattar allt från att göra hemsidor, Programmering samt spela spel. Utöver detta så jobbar jag med Ishockey som är mitt andra store intresse.
Arbetar med / pluggar till: Jobbar som Hockey tränare samt i affär.

Info om din karaktär samt dina erfarenheter in game:

Har spelat wow sedan: Strax efter release.
Har raidat följande instanser pre tbc: Upp till Nefarian
Har raidat följande instanser i tbc: MH samt alla under.
Har raid erfarenhet med följande klasser: Druid (Resto och feral), Priest (Shadow och Holy), Rogue, mage samt delvis Warlock.

Mina tidigare guilder var: Blandat, Sist Obscure vilken är en MH guild men som inte längre raidar, Ni kan höra med Mafiacow om ni vill fråga någon om mina healing skills. innan det Sibyllas (GM) vilken jag förde vidare när jag tog ett break från wow.

Jag vill spela i Nostralithic för att: Progressa i BT och förhoppningsvis sunwell om vi hinner. Nostralithic är en guild på precis den nivån jag är ute efter. och dessutom förhoppningsvis kan fortsätta progressa i Lich king.
Jag blev tipsad om Nostralithic genom: ZA run med members.

Min armory länk:
Head samt en trinket behöver uppgraderas. Men som ni kommer läsa senare så är Holy min spec sedan en inte allt för lång tid tillbaka.