Nostralithic
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Nostralithic

Frostmane EU
 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Ahlstein - Priest (Holy)

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Ahlstein
Gäst




Ahlstein - Priest (Holy) Empty
InläggRubrik: Ahlstein - Priest (Holy)   Ahlstein - Priest (Holy) Icon_minitimelör okt 04, 2008 10:12 pm

Info om dig själv:

Namn: Mattias Ahlgren
Ålder: 19
Bor i: Stockholm (Täby)
Intressen: Mina intressen runt datorer är stort och innefattar allt från att göra hemsidor, Programmering samt spela spel. Utöver detta så jobbar jag med Ishockey som är mitt andra store intresse.
Arbetar med / pluggar till: Jobbar som Hockey tränare samt i affär.

Info om din karaktär samt dina erfarenheter in game:

Har spelat wow sedan: Strax efter release.
Har raidat följande instanser pre tbc: Upp till Nefarian
Har raidat följande instanser i tbc: MH samt alla under.
Har raid erfarenhet med följande klasser: Druid (Resto och feral), Priest (Shadow och Holy), Rogue, mage samt delvis Warlock.

Mina tidigare guilder var: Blandat, Sist Obscure vilken är en MH guild men som inte längre raidar, Ni kan höra med Mafiacow om ni vill fråga någon om mina healing skills. innan det Sibyllas (GM) vilken jag förde vidare när jag tog ett break från wow.

Jag vill spela i Nostralithic för att: Progressa i BT och förhoppningsvis sunwell om vi hinner. Nostralithic är en guild på precis den nivån jag är ute efter. och dessutom förhoppningsvis kan fortsätta progressa i Lich king.
Jag blev tipsad om Nostralithic genom: ZA run med members.

Min armory länk:
Head samt en trinket behöver uppgraderas. Men som ni kommer läsa senare så är Holy min spec sedan en inte allt för lång tid tillbaka.

Jag vill raida med följande specc: Holy eller shadow, Shadow har varit min mainspec förut men har bytt till Holy för ett tag sedan. Har 1200 spelldamage i shadowgear.

Jag kan raida dessa dagar i veckan, följande tider: Väldigt blandat, Beror helt på när vi lägger träningar med hockeyn (Vilket jag kan påverka då jag är tränare) Men generellt 4 gånger i veckan och då hela raiden. Kan även komma som replacement d dagar jag har kvällsjobb.

Övrig information om mig själv:
Activ och gillar att spela wow, Har ventrilo samt mic och ser fram emot WOTLK.

MvH Ahlstein
Till överst på sidan Gå ner
Ahlstein
Gäst




Ahlstein - Priest (Holy) Empty
InläggRubrik: Sv: Ahlstein - Priest (Holy)   Ahlstein - Priest (Holy) Icon_minitimesön okt 05, 2008 2:41 am

Armory länken verkade inte kommit med^^
Till överst på sidan Gå ner
Zand0r




Antal inlägg : 197
Registreringsdatum : 08-09-13

Ahlstein - Priest (Holy) Empty
InläggRubrik: Sv: Ahlstein - Priest (Holy)   Ahlstein - Priest (Holy) Icon_minitimesön okt 05, 2008 11:59 am

Ahlstein skrev:
Armory länken verkade inte kommit med^^


Jao, det blir så ibland. Bra application btw, lycka till!
Till överst på sidan Gå ner
furmon




Antal inlägg : 15
Registreringsdatum : 08-09-14

Ahlstein - Priest (Holy) Empty
InläggRubrik: Sv: Ahlstein - Priest (Holy)   Ahlstein - Priest (Holy) Icon_minitimesön okt 05, 2008 2:49 pm

schysst kille Very Happy får min röst iallafall =)
Till överst på sidan Gå ner
Thago




Antal inlägg : 28
Registreringsdatum : 08-09-16
Ålder : 38

Ahlstein - Priest (Holy) Empty
InläggRubrik: Sv: Ahlstein - Priest (Holy)   Ahlstein - Priest (Holy) Icon_minitimesön okt 05, 2008 3:05 pm

aa då han följde i vår ZA igår va han riktigt trevligt, värkar vara en bra kille!

cheers
Till överst på sidan Gå ner
Thyra




Antal inlägg : 101
Registreringsdatum : 08-09-13

Ahlstein - Priest (Holy) Empty
InläggRubrik: Sv: Ahlstein - Priest (Holy)   Ahlstein - Priest (Holy) Icon_minitimesön okt 05, 2008 3:27 pm

Välkommen! Har diskuterat lite fram och tillbaks och kommit fram till att vi vill ge dig en trial period!
Accepted!
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Ahlstein - Priest (Holy) Empty
InläggRubrik: Sv: Ahlstein - Priest (Holy)   Ahlstein - Priest (Holy) Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Ahlstein - Priest (Holy)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Mandisa - Holy eller Shadow priest
» 70 shadow priest jinxarn (rip-off xD)
» Holy Paladin
» spavam - holy pala

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Nostralithic :: Recruit-
Hoppa till: