Nostralithic
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Nostralithic

Frostmane EU

HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

70 orc Warlock

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Dothin O
Gäst

70 orc Warlock Empty
InläggRubrik: 70 orc Warlock   70 orc Warlock Icon_minitimemån okt 27, 2008 2:47 pm

Namn:Joel
Ålder:17
Bor i:Floda
Intressen:dator, fotboll vänner etc
Arbetar med / pluggar till: Jag pluggar på ett teknikprogram på gymnasiet.

Info om din karaktär samt dina erfarenheter in game:

Har spelat wow sedan: TBC-release
Har raidat följande instanser pre tbc: njaa spelade inte då ;D
Har raidat följande instanser i tbc:Kara,ZA, gruul,maggy,TK,SSC,MH och lite BT
Har raid erfarenhet med följande klasser: Holy Paladin, Prot/fury warrior, Warlock.
Mina tidigare guilder var: Sibyllas, Drunken fiends, Dumbulle.
Jag vill spela i Nostralithic för att: Ni Raidar ganska seriöst och ni är svenskar. Låter skitkul!
Jag blev tipsad om Nostralithic genom: Nôth, Feararn

Min armory länk:
Jag vill raida med följande specc:

Jag kan raida dessa dagar i veckan, följande tider:

Övrig information om mig själv:
Till överst på sidan Gå ner
Dothin O
Gäst

70 orc Warlock Empty
InläggRubrik: 70 orc Warlock   70 orc Warlock Icon_minitimemån okt 27, 2008 2:50 pm

Glömde dessa!

Min armory länk:
Jag vill raida med följande specc: Destru

Jag kan raida dessa dagar i veckan, följande tider: Måndag - Torsdag 18:00-23:00 och söndagar.

Övrig information om mig själv: Glad kille gillar att raida, framförallt att progressa. Har inte hunnit fixa allt för bra gear på den charen än men jag tä'nker mest på att joina inför wotlk!
Zand0r

Antal inlägg : 197
Registreringsdatum : 08-09-13

70 orc Warlock Empty
InläggRubrik: Sv: 70 orc Warlock   70 orc Warlock Icon_minitimemån okt 27, 2008 11:29 pm