Nostralithic
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Nostralithic

Frostmane EU

HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

70 orc Warlock

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Dothin O
Gäst

70 orc Warlock Empty
InläggRubrik: 70 orc Warlock   70 orc Warlock Icon_minitimemån okt 27, 2008 2:47 pm

Namn:Joel
Ålder:17
Bor i:Floda
Intressen:dator, fotboll vänner etc
Arbetar med / pluggar till: Jag pluggar på ett teknikprogram på gymnasiet.

Info om din karaktär samt dina erfarenheter in game:

Har spelat wow sedan: TBC-release
Har raidat följande instanser pre tbc: njaa spelade inte då ;D
Har raidat följande instanser i tbc:Kara,ZA, gruul,maggy,TK,SSC,MH och lite BT
Har raid erfarenhet med följande klasser: Holy Paladin, Prot/fury warrior, Warlock.
Mina tidigare guilder var: Sibyllas, Drunken fiends, Dumbulle.
Jag vill spela i Nostralithic för att: Ni Raidar ganska seriöst och ni är svenskar. Låter skitkul!
Jag blev tipsad om Nostralithic genom: Nôth, Feararn

Min armory länk:
Jag vill raida med följande specc:

Jag kan raida dessa dagar i veckan, följande tider:

Övrig information om mig själv:
Till överst på sidan Gå ner
Dothin O
Gäst

70 orc Warlock Empty
InläggRubrik: 70 orc Warlock   70 orc Warlock Icon_minitimemån okt 27, 2008 2:50 pm

Glömde dessa!

Min armory länk:
Jag vill raida med följande specc: Destru

Jag kan raida dessa dagar i veckan, följande tider: Måndag - Torsdag 18:00-23:00 och söndagar.

Övrig information om mig själv: Glad kille gillar att raida, framförallt att progressa. Har inte hunnit fixa allt för bra gear på den charen än men jag tä'nker mest på att joina inför wotlk!
Zand0r

Antal inlägg : 197
Registreringsdatum : 08-09-13

70 orc Warlock Empty
InläggRubrik: Sv: 70 orc Warlock   70 orc Warlock Icon_minitimemån okt 27, 2008 11:29 pm

Ditt gear suger ju hästpung, men det vet du nog själv. Det som är positivt är att du maxgemmar och enchantar (förutom leggs och ett avskyvärt grönt gem i ditt bälte).

Din 2v2 Rating suger och det är inte det bästa iochmed att PvP skills = PvE skills (oftast). Jag ska höra lite med Noth osv, hade varit bra om du får nån av dem att voucha för dig.

Jag återkommer!
*Dothin
Gäst

70 orc Warlock Empty
InläggRubrik: Sv: 70 orc Warlock   70 orc Warlock Icon_minitimetis okt 28, 2008 5:41 am

njaa Gearet är ju inte så bra Razz men jag kan spela , och bältet är ju inte så bra i sig så kanske inte värt o legga maxgem på!
Natalie

Antal inlägg : 60
Registreringsdatum : 08-09-17

70 orc Warlock Empty
InläggRubrik: Sv: 70 orc Warlock   70 orc Warlock Icon_minitimetis okt 28, 2008 11:18 am

Nåja Zandor, man behöver inte vara värdelös i pve för att man går omkring med ett värdelöst arena team.
RNYLOL

Antal inlägg : 93
Registreringsdatum : 08-09-14

70 orc Warlock Empty
InläggRubrik: Sv: 70 orc Warlock   70 orc Warlock Icon_minitimetis okt 28, 2008 11:55 am

Natalie skrev:
Nåja Zandor, man behöver inte vara värdelös i pve för att man går omkring med ett värdelöst arena team.

varför ens gå runt med ett värdelöst arena team? det är typ som att gå runt o skriva "tja, jag suger på spelet!"
Zand0r

70 orc Warlock Empty
InläggRubrik: Sv: 70 orc Warlock   70 orc Warlock Icon_minitimetis okt 28, 2008 7:21 pm

*Dothin skrev:
men jag kan spela!

Så säger alla. Och iochmed att du inte vias med nån del av din karaktär (gear, ratings osv) att du är skillad så måste du motivera dig eller kanske visa oss dina tidigare karaktärer etc. Att skriva så ger oss nada att gå på.
Natalie

Antal inlägg : 60
Registreringsdatum : 08-09-17

70 orc Warlock Empty
InläggRubrik: Sv: 70 orc Warlock   70 orc Warlock Icon_minitimetis okt 28, 2008 9:38 pm

RNYLOL skrev:
Natalie skrev:

varför ens gå runt med ett värdelöst arena team? det är typ som att gå runt o skriva "tja, jag suger på spelet!"

Vet inte, kanske för att det är roligt att provspela arena lite då och då även om man egentligen inte tycker om pvp och inte har en enda pvpdel på sig?
Kanske för att man inte är dum nog att tro att man måste vara bra på pvp för att vara bra på pve? Very Happy
Zand0r

70 orc Warlock Empty
InläggRubrik: Sv: 70 orc Warlock   70 orc Warlock Icon_minitimetis okt 28, 2008 9:56 pm

Natalie skrev:
RNYLOL skrev:
Natalie skrev:

Vet inte, kanske för att det är roligt att provspela arena lite då och då även om man egentligen inte tycker om pvp och inte har en enda pvpdel på sig?
Kanske för att man inte är dum nog att tro att man måste vara bra på pvp för att vara bra på pve? Very Happy

Ingen har sagt att man måste vara bra på pvP för att vara det i PvE, men oftast så brukar folk som kan PvP kunna PvE:a
Dothin O
Gäst

70 orc Warlock Empty
InläggRubrik: :)   70 orc Warlock Icon_minitimetis okt 28, 2008 11:49 pm

Fråga bara Noth/Feararn om jag kan spela, dem vet säkert. jag har inte orkat farma massa pvpgear för att få upp ngn bra rating, och körde arena mest för att det skulle vara roligt. som ni säkert vet så är Arena väldigt gearbaserat så. Om ni går på gear så vet jag att ja inte har ngn plats i eran guild, men som sagt så vill jag ha en bra guild till wotlk, och eran guild verkar bra , och jag tkr att det är ett stort plus att den är svensk.
Cyphon

Antal inlägg : 44
Registreringsdatum : 08-09-24

70 orc Warlock Empty
InläggRubrik: Sv: 70 orc Warlock   70 orc Warlock Icon_minitimeons okt 29, 2008 6:42 pm

sant med gear, orka farma honor på lördag kvällar Cool
Zand0r

70 orc Warlock Empty
InläggRubrik: Sv: 70 orc Warlock   70 orc Warlock Icon_minitimelör nov 01, 2008 5:41 pm

Hej Dothin!, ska bar abumpa posten och se om du fortfarande kollar.

Jag har pratat lite med Feararn och så, och vi behöver faktiskt verkligen en lock. Men jag orkar inte med fler "kassa" eller medelmåttiga spelare. Jag vill ha in folk som vågar vara bäst och ta för sig, anpassar sig efter situationen och som inte sitter och glor på sin jävla DPS mätare när det är bossabilities, ja du förstår. Jag är bara sjukt försiktig av mig när det häller rekryter.

Jag whisprar dig nog in-game nån gång nu så får vi snacka lite.

puss
Dothin O
Gäst

70 orc Warlock Empty
InläggRubrik: JAPP   70 orc Warlock Icon_minitimesön nov 02, 2008 4:40 am

kollat varje dag ;P men whispra mig så får vi höras Smile
Sponsored content

70 orc Warlock Empty
InläggRubrik: Sv: 70 orc Warlock   70 orc Warlock Icon_minitime