Info om dig själv:
Namn: Andreas
Ålder: 19
Bor i: Sthlm som alla riktiga pojkar gör
Intressen: Standardkille, lite för mycket wow kanske. Söta flickor och god öl
Arbetar med / pluggar till: Manpower konsult kallas det med fina ord så jobbar väl i snitt mellan 3-4 veckor och sen är ledig någon vecka
Info om din karaktär samt dina erfarenheter in game:
Berättarn, hoppas de gamla nissarna från minc kommer ihåg mig. Transferade till talnivarr och lirade med Booty Bay Bullies efter disbanden och farmade bt. De disbandade senare och jag rerolla shaman på bladefist där jag fortfarade sitter. Clearat sunwell nu efter patchen (lul svårt).
Har spelat wow sedan:
Började väl ett drygt halvår innan tbc
Har raidat följande instanser pre tbc:
MC? lite whipefester i AQ40 och BWL men inget roligt
Har raidat följande instanser i tbc:
Allt
Har raid erfarenhet med följande klasser:
Hunter, Shaman (huvudsakligen resto men lite enh nu på slutet)
Mina tidigare guilder var:
Minc, Booty Bay Bullies och Trauma med shamanen
Jag vill spela i Nostralithic för att:
Spelet var som roligaste i Murder Inc, hoppas på att få tillbaka det
Jag blev tipsad om Nostralithic genom:
Snabb flashback av att ni existerade när jag fundera på vad jag skulle roa mig med till Lich King.
Min armory länk:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Jaedenar&n=Ber%C3%A4ttarnJag vill raida med följande specc:
Kan ju ärligt säga att jag inte har någon som helst koll på vad hunters går up på nu efter patchen, kollade bara väldigt kort på lite forum och såg att min spec tydligen va bäst på 70. Fick en halv hjärtattack när jag insåg efter lite pumpande på targetdummys att de hade tagit bort linken steady - auto så får kolla upp lite om jag ska kunna göra decent dps som förr.
Jag kan raida dessa dagar i veckan, följande tider:
Kommer hem runt 6 när jag jobbar så efter det någon gång fram till midnattish om vi snackar konstant.
Övrig information om mig själv:
Kan säkert övertyga deku pojken att komma om han inte redan har gjort det ifall ni skulle känna att ni saknar hans röda skägg. Annars är det bara att fråga ifall ni vill veta något, antingen här på forumet eller så är jag sannolikt online på Thuras på Bladefist.