Info om dig själv:
Namn: Rasmus
Ålder: 17
Bor i: Falköping
Intressen: Golf, dator och umgås me polare
Arbetar med / pluggar till: Går andra året på gymnasiet (elektriker)
Info om din karaktär samt dina erfarenheter in game:
Namn på din karaktär: Svenolof
Har spelat wow sedan: ungefär 1 månad efter release
Har raidat följande instanser pre tbc: Zg, aq20, aq40, bwl, 1 boss naxx, mc
Har raidat följande instanser i tbc: clearade allt
Har raid erfarenhet med följande klasser: rogue (som jag körde upp till wotlk), mage (lite alt char bara) och dk (naxx 10 / naxx 25)
Mina tidigare guilder var: På dk:n börja om på nytt och joinade ett guild på emeriss som körde lite naxx och grejer, men sen börja jag snacka me cernon och akrylz som jag spela me på genjuros och blev sugen på att migga till frostmane
Jag vill spela i Nostralithic för att: För att spela me Akrylz och cernon och har också spelat lite heroics me några av er och verkar riktigt schyssta
Jag blev tipsad om Nostralithic genom: Akrylz och cernon
Min armory länk: eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Frostmane&n=Svenolof
Jag vill raida med följande specc: Jag kan raida me vilken specc som helst, men eftersom jag e unholy nu så helst unholy då
Har du problem med att farma flasks/elixirs osv: nja har inga proffs atm men jag farmar pengar så jag kan köpa pot's och flask's, så jag har inga större problem me det
Dina professions: har inga atm
funderar på att lvla upp herb till flask/pot
Jag kan raida dessa dagar i veckan, följande tider:
mån-tors 16:00-00:00
fredag: lite på eftermiddagen typ om jag ska ut på kvällen annars kan det bli hela dagen efter skolan
Lördag: lite beroende på också ibland hela dagen och ibland förmiddagen bara
söndag: hela dagen
Övrigt
Jag känner följande i Nostralithic: Akrylz (lol) och cernon
Jag har inga problem med att sitta och snacka utanför raids på vent med min guildies JA/NEJ: Nej, inga problem me det
Övrig information om mig själv: Jag spelar golf på sommarn, umgås me polare och spelar en hel del dator.