Namn: Robin
Ålder: 17, 18 om 2 ½ månad
Bor utanför: Malmö
Intressen: WoW, ja de va väl det
tränar lite också, suttit stilla framför WoW lite mycket nu hehe.
Arbetar med / pluggar till: Naturvetenskap med inriktning på Matte / Data.
Har spelat wow sedan: 3 år tillbaka, tog 6 månader paus efter TBC kom.
Har raidat följande instanser pre tbc: MC, ZG, BWL
Har raidat följande instanser i tbc: Allt mellan Kara och BT (4/9), inte TK (jo Al'ar)
Har raid erfarenhet med följande klasser: Hunter och MAge
Mina tidigare guilder var: Heroix Crew, disbanda. Raging Speedhorn, blev kickad för att min anslutning failade. Detta problem är däremot fixat nu. Disconnected Reality, under tiden jag var i guilden raidade guilden en gång, den raiden missade jag och jag blev kickad pga av det.
Jag vill spela i Nostralithic för att: Gillar svenska guilder, Raging Speedhorn var också svensk o det var bland de bästa av alla guilds jag varigt i. Dessutom så tar ni er fram i BT vilket min gear är typad för.
Jag blev tipsad om Nostralithic genom: Sett den guilden ta form under tiden jag letat guild, men inte vetat att den skulle ta form så snabbt.
Min armory länk ; är min andra trinket om jag har Skybreaker Whip på mig..
Jag vill raida med följande specc: 3 / 47 / 11, ultimata dps-speccen enligt mig. Alltid öppen för nya speccs som är bättre.
Jag kan raida dessa dagar i veckan, följande tider: Från det jag kommer hem från skolan tills jag går och lägger mig i stort sett, kan bli lite problem under helgerna eftersom vi i vår familj brukar äta ganska sent då.
Övrig information om mig själv: Jag kan rerolla mina proffesions till vad som helst, dessutom har jag 375 i fishing och cooking, så jag kan hjälpa er farma mat inför raidsen.