Nostralithic
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Nostralithic

Frostmane EU

HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

Fire Mage - Applying

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Naq
Gäst

Fire Mage - Applying Empty
InläggRubrik: Fire Mage - Applying   Fire Mage - Applying Icon_minitimetor sep 25, 2008 10:18 pm

Namn: Robin
Ålder: 17, 18 om 2 ½ månad
Bor utanför: Malmö
Intressen: WoW, ja de va väl det Razz tränar lite också, suttit stilla framför WoW lite mycket nu hehe.
Arbetar med / pluggar till: Naturvetenskap med inriktning på Matte / Data.

Har spelat wow sedan: 3 år tillbaka, tog 6 månader paus efter TBC kom.
Har raidat följande instanser pre tbc: MC, ZG, BWL
Har raidat följande instanser i tbc: Allt mellan Kara och BT (4/9), inte TK (jo Al'ar)
Har raid erfarenhet med följande klasser: Hunter och MAge
Mina tidigare guilder var: Heroix Crew, disbanda. Raging Speedhorn, blev kickad för att min anslutning failade. Detta problem är däremot fixat nu. Disconnected Reality, under tiden jag var i guilden raidade guilden en gång, den raiden missade jag och jag blev kickad pga av det.
Jag vill spela i Nostralithic för att: Gillar svenska guilder, Raging Speedhorn var också svensk o det var bland de bästa av alla guilds jag varigt i. Dessutom så tar ni er fram i BT vilket min gear är typad för.
Jag blev tipsad om Nostralithic genom: Sett den guilden ta form under tiden jag letat guild, men inte vetat att den skulle ta form så snabbt.

Min armory länk ; är min andra trinket om jag har Skybreaker Whip på mig..
Jag vill raida med följande specc: 3 / 47 / 11, ultimata dps-speccen enligt mig. Alltid öppen för nya speccs som är bättre.

Jag kan raida dessa dagar i veckan, följande tider: Från det jag kommer hem från skolan tills jag går och lägger mig i stort sett, kan bli lite problem under helgerna eftersom vi i vår familj brukar äta ganska sent då.

Övrig information om mig själv: Jag kan rerolla mina proffesions till vad som helst, dessutom har jag 375 i fishing och cooking, så jag kan hjälpa er farma mat inför raidsen.
Till överst på sidan Gå ner
Naq
Gäst

InläggRubrik: Sv: Fire Mage - Applying   Fire Mage - Applying Icon_minitimefre sep 26, 2008 12:07 am

okej länkar försvinner... "ht tp://w ww.wowhe ad.co m/?ite m=3447 0" det är min andra trinket (ta bort alla mellanslag, la till dom o ska se om det funkar)
"ht tp://e u.wow armory.c om/char acter-sheet.xml?r=Frostmane&n=Naq" (samma sak, ta bort mellanslagen on ni kan se länkarna) Om ni fortfarande inte kan ser några länkar så:
1076 spelldamage, 165 hit, 27,6% crit med molten armor och arcane intellect samt 99 haste.
Naq

Antal inlägg : 1
Registreringsdatum : 08-09-27

InläggRubrik: Sv: Fire Mage - Applying   Fire Mage - Applying Icon_minitimelör sep 27, 2008 3:30 pm

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Frostmane&n=Naq så nu borde länken funka ordentligt.
http://www.wowhead.com/?item=34470, och det är min andra tinker i fall jag har Skybreaker Whip på mig.
Zand0r

Antal inlägg : 197
Registreringsdatum : 08-09-13

InläggRubrik: Sv: Fire Mage - Applying   Fire Mage - Applying Icon_minitimelör sep 27, 2008 7:28 pm

Allt ser br aut och så, du verkar intressant.

Men vi är tyvärr fullt på mages, jag lägger dig på minnet och hör av mig om nån börjar slacka/underprestera.

ta ta

/Zandor
Sponsored content

InläggRubrik: Sv: Fire Mage - Applying   Fire Mage - Applying Icon_minitime

Fire Mage - Applying
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-