Nostralithic
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Nostralithic

Frostmane EU
 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 70 warrior - prot

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Atticuz




Antal inlägg : 27
Registreringsdatum : 08-09-17

70 warrior - prot Empty
InläggRubrik: 70 warrior - prot   70 warrior - prot Icon_minitimeons sep 17, 2008 8:15 pm

Info om dig själv:

Namn: Daniel
Ålder: 20
Bor i: Sverige / skåne!
Intressen: Musik och datorer
Arbetar med / pluggar till: Jobbar just nu på Ica som timanställd, annrs är jag mest en student som sitter och wowar.

Info om din karaktär samt dina erfarenheter in game:

Har spelat wow sedan: Första betan och har aldrig haft något break.
Har raidat följande instanser pre tbc: Allting förutom några bossar i naxxramas.
Har raidat följande instanser i tbc: Full kara, za, ssc, tk, mh och 5/9 i BT.
Har raid erfarenhet med följande klasser: Warrior, rouge, paladin, shaman.
Mina tidigare guilder var: Lirar på shatterd halls just nu och precis lämnat en guild som heter firestorm. Dom var oseriösa och raidsen ledde ingenvart, så blev lurad över på den servern med andra ord. Dom fick guilden att låta väldigt seriös och hade full fokus på progress. Men under raidsen bestod mest av trams och ofokuserade spelare.
Jag vill spela i Nostralithic för att: Just att ni siktar högt och det behövs nu innan wotlk. Ett stort plus är också att ni är svenskar, har lirat i en svensk guild förut och stämningen är alltid så go Smile

Min armory länk: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Halls&n=Atticuz
Jag vill raida med följande specc: 8 / 5 / 48, prot med andra ord.

Jag kan raida dessa dagar i veckan, följande tider: Jag ska nog kunna raida dom flesta dagarna, händer väl att man jobbar kväll ibland. Men har aldrig varit något problem innan.

Övrig information om mig själv: Okej, detta är haken med hela applyn.. är på shattered halls nu som sagt och är rätt nyinflttad där, så kan inte flytta tillbaka förens drygt 2 veckor. Men jag vill applya ändå för det känns som det är sista chansen att hitta en seriös guild innan expansionen kommer. Jag har varit class leader i en bt / mh guild förut och även main tank. Så jag är en erfaren warrior och tror inte ni hade ångrat att invita mig om ni hade haft tålamodet till att vänta.

MVH // atticuz (mitt nick atm ;>)
Till överst på sidan Gå ner
Thyra




Antal inlägg : 101
Registreringsdatum : 08-09-13

70 warrior - prot Empty
InläggRubrik: Sv: 70 warrior - prot   70 warrior - prot Icon_minitimeons sep 17, 2008 11:41 pm

Tack för din apply! vi får se hur tank situationen ser ut om 2 veckor! Du verkar vara trevlig och det finns inga brister i ditt gear!

stay strong!!! cheers
Till överst på sidan Gå ner
Atticuz




Antal inlägg : 27
Registreringsdatum : 08-09-17

70 warrior - prot Empty
InläggRubrik: Sv: 70 warrior - prot   70 warrior - prot Icon_minitimetor sep 18, 2008 2:00 am

Tack för snabbt svar. Japp ska lätt återkomma, lycka till fram tills dess.
Till överst på sidan Gå ner
Grälle




Antal inlägg : 34
Registreringsdatum : 08-09-13

70 warrior - prot Empty
InläggRubrik: Sv: 70 warrior - prot   70 warrior - prot Icon_minitimetor sep 18, 2008 11:46 am

vafan ere tank need lr? känns som varje app som kmr in är en warrior MEN GRÄlLE IS COMING TO FROSTMANE WITH ALADINO!!!!!!
Till överst på sidan Gå ner
Thyra




Antal inlägg : 101
Registreringsdatum : 08-09-13

70 warrior - prot Empty
InläggRubrik: Sv: 70 warrior - prot   70 warrior - prot Icon_minitimetor sep 18, 2008 5:47 pm

Grälle skrev:
vafan ere tank need lr? känns som varje app som kmr in är en warrior MEN GRÄlLE IS COMING TO FROSTMANE WITH ALADINO!!!!!!

som vanligt kommer grälle med ett idiotiskt inlägg i varannan tråd som alltid slutar med att han CAPSAR ATT HAN SNART SKA GÖRA SIN ENORMT STORA COMEBACK!

Tack Attic, vi one-shottade 3 bossar i mh i går, första gången vi går in sedan vi rerollat ;-)
Till överst på sidan Gå ner
Atticuz




Antal inlägg : 27
Registreringsdatum : 08-09-17

70 warrior - prot Empty
InläggRubrik: Sv: 70 warrior - prot   70 warrior - prot Icon_minitimefre sep 19, 2008 12:36 am

Låter otroligt nice Smile, hoppas verkligen på att kunna joina då jag kan transfera min gubbe igen.
Till överst på sidan Gå ner
Thyra




Antal inlägg : 101
Registreringsdatum : 08-09-13

70 warrior - prot Empty
InläggRubrik: Sv: 70 warrior - prot   70 warrior - prot Icon_minitimeons sep 24, 2008 6:28 pm

När kommer du atticuz? vi hinner ju cleara allting innan du är här!! azgalor, archimonde och najentus döda cheers
Till överst på sidan Gå ner
Atticuz




Antal inlägg : 27
Registreringsdatum : 08-09-17

70 warrior - prot Empty
InläggRubrik: Sv: 70 warrior - prot   70 warrior - prot Icon_minitimetor sep 25, 2008 2:24 am

Bah, jag vill också döda! ;< 5 oktober såg jag att det gick att flytta min gubbe igen, och kommer göra det direkt. Men ifall det är för lång tid och ni behöver en prot warrior så vill jag inte hindra er från att ta in en annan. Är dock väldigt pepp! Keep up the good work!
Till överst på sidan Gå ner
Thyra




Antal inlägg : 101
Registreringsdatum : 08-09-13

70 warrior - prot Empty
InläggRubrik: Sv: 70 warrior - prot   70 warrior - prot Icon_minitimeons okt 01, 2008 5:25 pm

Supremus, akama, teron och bloodboil nere Smile))))
Till överst på sidan Gå ner
Atticuz




Antal inlägg : 27
Registreringsdatum : 08-09-17

70 warrior - prot Empty
InläggRubrik: Sv: 70 warrior - prot   70 warrior - prot Icon_minitimeons okt 01, 2008 10:18 pm

Fan vad sweet, ge RoS på truten inom en snar framtid också Wink
Till överst på sidan Gå ner
Atticuz




Antal inlägg : 27
Registreringsdatum : 08-09-17

70 warrior - prot Empty
InläggRubrik: Sv: 70 warrior - prot   70 warrior - prot Icon_minitimemån okt 06, 2008 3:14 pm

Är påväg över till frostmane nu, eftersom jag ska lvla där i lich king vilket fall. Men om ni har en prot warrior spot öppen så hoppar jag gärna in där Smile
Till överst på sidan Gå ner
Siljee




Antal inlägg : 25
Registreringsdatum : 08-09-17

70 warrior - prot Empty
InläggRubrik: Sv: 70 warrior - prot   70 warrior - prot Icon_minitimemån okt 06, 2008 4:32 pm

RoS död
Till överst på sidan Gå ner
Thyra




Antal inlägg : 101
Registreringsdatum : 08-09-13

70 warrior - prot Empty
InläggRubrik: Sv: 70 warrior - prot   70 warrior - prot Icon_minitimemån okt 06, 2008 7:11 pm

Siljee skrev:
RoS död
haha siljee drömmer, du är välkommen atticuz!
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





70 warrior - prot Empty
InläggRubrik: Sv: 70 warrior - prot   70 warrior - prot Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
70 warrior - prot
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» 70 Prot Warrior
» Re Apply Warrior Prot
» rsox - Warrior
» Tauren Warrior.
» The arms warrior

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Nostralithic :: Recruit-
Hoppa till: