Nostralithic
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Nostralithic

Frostmane EU
 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 rsox - Warrior

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
rsox
Gäst




rsox - Warrior Empty
InläggRubrik: rsox - Warrior   rsox - Warrior Icon_minitimetis sep 16, 2008 11:41 pm

Info om dig själv:

Namn: Martin.
Ålder:16
Bor i:göteborg
Intressen:
Arbetar med / pluggar till: Pluggar på gymnasium. El-linje.

Info om din karaktär samt dina erfarenheter in game:

Har spelat wow sedan: hm. Lite innan TBC.
Har raidat följande instanser pre tbc: inga.
Har raidat följande instanser i tbc: 5/5 mh. 5/9 BT. full ssc/tk. Från förra mainen.
Har raid erfarenhet med följande klasser: På denna warrior har de mest varit pvp. sen lite pugs.. kara osv.

Mina tidigare guilder var: Är med i EVO gaming, en pvp guild. Sen har jag inte varit på nån mer guild på frostmane. Migratade från stormscale ganska nyss.

Jag vill spela i Nostralithic för att: Verkar som en najs och schysst guild. Bemöttes trevlig av thuraa. Och ni verkar vara erfarna inom raiding och vilja ta ner lite bossar =). Och ni är svenska.. Så jävla gött att vara i en svensk guild.

Min armory länk: Ingen direkt idè att skicka denna efter den visar bara mitt pvp gear. Men thyraa har inspectat mig ingame förut idag. Och han sa att jag skulle slänga iväg en apply.. så jag gjorde det Smile

Jag vill raida med följande specc: Skulle vart roligt o raida som dps/prot. Spelar ingen roll.. det ni behöver är jag Wink

Jag kan raida dessa dagar i veckan, följande tider: Från runt 18:00-23:00+ på skoldagar(ibland mer).. Börjar ganska tidigt i skolan vissa dagar.. därför jag lägger mig some en elvaåring(nazi föräldrar).

Övrig information om mig själv: Spelar mycket wow/andra dator spel. När jag inte spelar dator så är jag med polare.. Men dom spelar ju också wow... hehe så det blir rätt så mycket wow i mitt liv Very Happy... Sen är det hyffsat mycket plugg också.

Vet att det inte var den längsta applyen.. men tycker den innehåller allt ni behöver veta. annars är det bara att whispra mig ingame.

Och tror inte ni blir besvikna om ni invitar mig Wink
Till överst på sidan Gå ner
Rsox
Gäst




rsox - Warrior Empty
InläggRubrik: Reply   rsox - Warrior Icon_minitimeons sep 17, 2008 12:48 pm

Fan. Jag glömde ju skriva mina intressen!

Intressen: Mina intressen är väl typ spel o hockey.
Till överst på sidan Gå ner
RNYLOL




Antal inlägg : 93
Registreringsdatum : 08-09-14

rsox - Warrior Empty
InläggRubrik: Sv: rsox - Warrior   rsox - Warrior Icon_minitimeons sep 17, 2008 2:06 pm

haha, pappa adolf och mamma eva?
Till överst på sidan Gå ner
Thyra




Antal inlägg : 101
Registreringsdatum : 08-09-13

rsox - Warrior Empty
InläggRubrik: Sv: rsox - Warrior   rsox - Warrior Icon_minitimeons sep 17, 2008 5:48 pm

Välkommen till forumet! Tack för en bra apply, bäst hittils utan tvekan, första pris till dig wooho! king

Jag har inspectat ditt prot gear in game och jag vet själv hur fort det kan gå att geara upp sig med rätt inställning och du har en bra grund.

Jag ska diskutera med resten av officerarna i guilden, hör av mig till dig in game inom kort!

MORS! cyclops
Till överst på sidan Gå ner
Thyra




Antal inlägg : 101
Registreringsdatum : 08-09-13

rsox - Warrior Empty
InläggRubrik: Sv: rsox - Warrior   rsox - Warrior Icon_minitimeons sep 17, 2008 11:43 pm

Måste tyvärr meddela att vi har prot warriors med bättre gear som står på kö in i guilden! Lycka till i framtiden! pirat
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





rsox - Warrior Empty
InläggRubrik: Sv: rsox - Warrior   rsox - Warrior Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
rsox - Warrior
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Tauren Warrior.
» The arms warrior
» 70 warrior - prot
» 70 Prot Warrior
» Re Apply Warrior Prot

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Nostralithic :: Recruit-
Hoppa till: