Info om dig själv: Hejsan jag är en kille från ett ställe i smålands djupa skogar som heter skillingaryd, jag spelar wow i brist på att hitta något annat att göra(självklart tycker jag det är kul). spelar jag inte wow så är jag antingen i skolan eller med flickvännen, eller möjligtvis ute och shoppar pots på ah. jag vet att ni inte är i så stort behov av en warrior men eftersom att jag pluggar samt har flickvännen så har jag inte skit mycke tid för raidande så jag skulle kunna agera backup warrior eller något i den stilen.
Namn:Andreas
Ålder:16
Bor i: Jönköpings län
Intressen: wow
Arbetar med / pluggar till: jag pluggar till att bli produktutvecklare, går första åter på teknik progammet.
Info om din karaktär samt dina erfarenheter in game: Som sagt har jag en warrior jag har lite tank gear men jag är lånt ifrån def cappad(skulle kunna få upp den vi behov). jag ahr raidat upp till counsil i bt och typ 4 bossar i mh, ssc har jag dödat alla utom vashj men har gjort tryes på henne. I tk har jag dödat a'lar och lootreaver. Kara, gruul, maggy och za har jag clearat.
Namn på din karaktär:Zhell
Har spelat wow sedan: Account Created: 17 February 08 02:57 CET
Har raidat följande instanser pre tbc: jag spelade inte pre-tbc men har gjort mc, aq20 och aq40 på 70.
Har raidat följande instanser i tbc: Kara, gruul, maggy, za, ssc, tk, mh, bt
Har raid erfarenhet med följande klasser: Jag har bara raidat med min warrior
Mina tidigare guilder var:jag ahr varit i riktigt många guilder under sommaren i jakt på en som skulle raida men utan resultat. de mer seriösa har varit: entomb (lämmnade pga dryga officers samt gm) disconnected reality (kickad på grund av tidsbrist, skolan) och nu är jag i old security (vill lämmna på grund av att våra officers är allmänt otevliga och lite smått retarderade, kan förklara mer in på det om ni skulle vilja veta).
Jag vill spela i Nostralithic för att: Ni värkar som en perfekt guild för mig, ni är lite smått hardcore, svenska och värkar ha sjukt kul tillsammans.
Jag blev tipsad om Nostralithic genom: (ja jag förstår engelska)
Min armory länk:
Jag vill raida med följande specc:ska radia som arms i början eftersom att fury kräver så pass bra stats för att det ska funka och värkligen ge något.
Har du problem med att farma flasks/elixirs osv: nej inte alls.
Dina professions: jag är jc 425 och miner 450
Jag kan raida dessa dagar i veckan, följande tider: nästan alla utom fredag och möjligt vis inte söndagar (beror på tider).
Övrigt
Jag känner följande i Nostralithic: tyvär känner jag ingen ;<
Jag har inga problem med att sitta och snacka utanför raids på vent med min guildies JA/NEJ: NEJ jag har inga probelm med det.
Övrig information om mig själv: Ja, jag är ganska duktig på att fixa med datorer har en egen server som jag har byggt av en del små grejor som jag ahr fått lite här och var, den har jag sedan fixa en vent server till(men jag har adsl modem så den klarar ungefär 10 pers). Om det är något mer ni skulle vilja veta något mer kan ni ju lägga en kommentar här. (har ingen gametime för tillfället)