Info om dig själv: Hejsan jag är en kille från ett ställe i smålands djupa skogar som heter skillingaryd, jag spelar wow i brist på att hitta något annat att göra(självklart tycker jag det är kul). spelar jag inte wow så är jag antingen i skolan eller med flickvännen, eller möjligtvis ute och shoppar pots på ah. jag vet att ni inte är i så stort behov av en warrior men eftersom att jag pluggar samt har flickvännen så har jag inte skit mycke tid för raidande så jag skulle kunna agera backup warrior eller något i den stilen.
Namn:Andreas
Ålder:16
Bor i: Jönköpings län
Intressen: wow
Arbetar med / pluggar till: jag pluggar till att bli produktutvecklare, går första åter på teknik progammet.
Info om din karaktär samt dina erfarenheter in game: Som sagt har jag en warrior jag har lite tank gear men jag är lånt ifrån def cappad(skulle kunna få upp den vi behov). jag ahr raidat upp till counsil i bt och typ 4 bossar i mh, ssc har jag dödat alla utom vashj men har gjort tryes på henne. I tk har jag dödat a'lar och lootreaver. Kara, gruul, maggy och za har jag clearat.
Namn på din karaktär:Zhell
Har spelat wow sedan: Account Created: 17 February 08 02:57 CET
Har raidat följande instanser pre tbc: jag spelade inte pre-tbc men har gjort mc, aq20 och aq40 på 70.
Har raidat följande instanser i tbc: Kara, gruul, maggy, za, ssc, tk, mh, bt
Har raid erfarenhet med följande klasser: Jag har bara raidat med min warrior
Mina tidigare guilder var:jag ahr varit i riktigt många guilder under sommaren i jakt på en som skulle raida men utan resultat. de mer seriösa har varit: entomb (lämmnade pga dryga officers samt gm) disconnected reality (kickad på grund av tidsbrist, skolan) och nu är jag i old security (vill lämmna på grund av att våra officers är allmänt otevliga och lite smått retarderade, kan förklara mer in på det om ni skulle vilja veta).