Nostralithic
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Nostralithic

Frostmane EU

HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

Tauren Warrior.

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Hessen
Gäst

Tauren Warrior. Empty
InläggRubrik: Tauren Warrior.   Tauren Warrior. Icon_minitimelör okt 25, 2008 3:56 am

Hej!

Till att börja med så vill jag nämna att jag sett att er rekrytering är stängd, men att jag endå gör en apply.

Varför gör jag så?:

Jag letar inte efter ett guild att progressa och satsa med för tillfället. Snart är det dags för nya äventyr i Wrath of the Lich King.
Jag letar efter trevligt folk att spela med i Wrath of the Lich King, och vänder mig då i första hand till det guild som jag sett under min korta tid på frostmane har väldigt många trevliga Svenskar.

Även fast expansionen inte är här nu, går det väldigt bra att sätta sig och lira lite Warcraft med trevligt folk och ha en ball stund!

Jag är ny på Frostmane, och ny som Horde över huvud taget.
Jag har tidigare spelat på Shattered Hand som en Gnome Warlock vid namn Hesselgrinch.

Jag blev tagen av PvP väsendet i Warcraft, då de vänner jag spelade med lade mycket tid på det, och mindre tid på raids. Till slut spelade jag uteslutande PvP.
Jag har dock länge längtat tillbaka till PvE och saknat att ha ett trevligt stort guild som går samman och raidar och upplever diverse äventyr. Så då mina vänner nyligen slutade spela Warcraft helt. Beslutade jag och ett fåtal vänner jag hade kvar att rerolla, Horde!
Hade längtat efter detta länge och fick en nykick! Nu vill jag uppleva allt som Blizzard har att komma med, ta mig an alla Episka monster som finns runt om i Azeroth och Outlands.

För tillfället råder lugn och fred hos Hessen, spenderar dagarna på höjderna i mulgore med sin vattenpipa och sitt fiskespö.

Men Hessen har sett vad som komma skal, och den 13:e November är snart här. Hessen kommer behöva många vänner på sin resa och försöker nu sluta upp med de modigaste och starkaste kämpar i Horden för att kunna ta sig vidare i sin kamp mot det onda, som hotar hans lugn och ro.

Info om dig själv:
Namn: ErikÅlder: 24
Bor i: Västerås
Intressen: Warcraft, Gambling.
Arbetar med / pluggar till: Privat Investerare

Info om din karaktär samt dina erfarenheter in game:
Har spelat wow sedan: Beta
Har raidat följande instanser pre tbc: Zul'Gurub, Ahn'quiraj(20), Molten Core, Blackwing Lair(1 boss)
Har raidat följande instanser i tbc: Karazhan, Serpentshrine Cavern, Tempest Keep, Mount Hyjal (de flesta bossar, inkl Archimonde)
Har raid erfarenhet med följande klasser: Warlock, Druid, Warrior
Mina tidigare guilder var: Phreakz, KoA, Unbroken (alla på Shattered Hand, Alliance)
Jag vill spela i Nostralithic för att: Ni är dem som slått mig för att vara den trevligaste svenska guilden på Frostmane.
Jag blev tipsad om Nostralithic genom: Warcraft.
Min armory länk: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Frostmane&n=Hessen
Jag vill raida med följande specc: Protection
Jag kan raida dessa dagar i veckan, följande tider: Alla dagar, alla tider.
Övrig information om mig själv: Relevant för Warcraft är väll att jag är ett system och statistik phreak. Plannerar allt, kollar upp allt. Tar inget för givet utan går igenom alla ekvationerna själv.
Till överst på sidan Gå ner
RNYLOL

Antal inlägg : 93
Registreringsdatum : 08-09-14

Tauren Warrior. Empty
InläggRubrik: Sv: Tauren Warrior.   Tauren Warrior. Icon_minitimelör okt 25, 2008 12:39 pm

tja man! gl Very Happy
Wertyl

Antal inlägg : 31
Registreringsdatum : 08-09-13

Tauren Warrior. Empty
InläggRubrik: Sv: Tauren Warrior.   Tauren Warrior. Icon_minitimelör okt 25, 2008 2:10 pm

Hm, du har gemmat väldigt mkt dodge rating fast du är under def cap (why)?

gl getting in Very Happy

Cheers Wertyl
Zand0r

Antal inlägg : 197

Tauren Warrior. Empty
InläggRubrik: Sv: Tauren Warrior.   Tauren Warrior. Icon_minitimelör okt 25, 2008 2:23 pm

haha skönaste appen ever. Borde ta in snubben bara för det.

Jag skulle vilja veta lite om ditt PvP:ande på SH, du får gärna skriva ratings osv. På så sätt får jag en okey överblick på hur du är som spelare.

props för din app! Lycka till
Natalie

Antal inlägg : 60
Registreringsdatum : 08-09-17

Tauren Warrior. Empty
InläggRubrik: Sv: Tauren Warrior.   Tauren Warrior. Icon_minitimelör okt 25, 2008 2:36 pm

hahah så rolig
Hessen
Gäst

Tauren Warrior. Empty
InläggRubrik: :D   Tauren Warrior. Icon_minitimelör okt 25, 2008 4:55 pm

Vädligt många gems i mitt gear är temporära budget stenar. Jag har också många delar i bagsen som jag byter med.

Som tank behöver man ett avoidance gear, ett threat gear, ett health gear etc. Samt massa roliga trinkets som passar diverse fighter. Varje boss ställer annorlunda krav på en tank.

Dodge är viktigt, nu för tiden får man enorma mängder threat och rage som Warrior, så mitt avoidance gear är att föredra på i princip alla boss fighter. Sparar mest mana åt healers genom att dodge så mycket attacker som möjligt och ta mindre skada över lång tid. Självklart spelar jag med defence cap då jag ställer mig och tankar en boss Smile

Angående mitt PvPande så spelade jag i battlegroupen Cyclone och höll igång mest under season 3. Spelade konstant på 2000+ rating i alla ladders och har båda 2 fulla Vengefull set till min gammle dammsammlare till gnome.
RNYLOL

Antal inlägg : 93
Registreringsdatum : 08-09-14

Tauren Warrior. Empty
InläggRubrik: Sv: Tauren Warrior.   Tauren Warrior. Icon_minitimesön okt 26, 2008 3:58 am

jag tror inte på denna kille, jag vet att han vet vad han gör. /GINVITE.NU
Zand0r

Antal inlägg : 197

Tauren Warrior. Empty
InläggRubrik: Sv: Tauren Warrior.   Tauren Warrior. Icon_minitimesön okt 26, 2008 1:01 pm

Frågan är bara hur warriorsituationen ser ut i guilden. Alla våra lirare har ju gått warrior på senaste hehe. Sen Guano har också en warrior nu (till wotlk)

WARRIOR:

Guano (prot,Fury,Arms)
Thyra (prot) <- kanske
Atticuz (prot)
Hoffiz (fury) <-- kanske
Wertyl [AFK 6 månader]
Dizzarn [AFK 3 månader] <-- kanske

Där har du en överblick över warrior situationen i WoTLK. Det kommer säkert ändras en del och alla har inte svarat.

Jag gillar appen starkt men det är en prioriteringsfråga. Finns det plats för en till warrior? Jag och Thyra får elaborera och återkomma.

//NNFFnö-afnöaö.fbfaneger
Sponsored content

Tauren Warrior. Empty
InläggRubrik: Sv: Tauren Warrior.   Tauren Warrior. Icon_minitime

Tauren Warrior.
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» The arms warrior