Nostralithic
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Nostralithic

Frostmane EU
 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Re Apply Warrior Prot

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Daxtor
Gäst




Re Apply Warrior Prot Empty
InläggRubrik: Re Apply Warrior Prot   Re Apply Warrior Prot Icon_minitimeons sep 24, 2008 9:16 pm

Namn: Pimmi
Ålder: 19
Bor i: Malmö
Intressen: Datorer , Musik och brottning.
Arbetar med / pluggar till: Mac Donalds som timanställd.

Har spelat wow sedan: Betan kom ut , har haft lite pauser lite då o då pga av job o skolan.
Har raidat följande instanser pre tbc: Allt förutom Naxx xD
Har raidat följande instanser i tbc: Cleared ZA , Maggy , Gruul , SSC/TK , MH och 5/9 BT
Har raid erfarenhet med följande klasser:Warrior , Rogue och Priest Smile
Mina tidigare guilder var: Old Secuirty , Relentless Agression och massa andra.
Jag vill spela i Nostralithic för att: Vill börja PvE:a igen orkar inte med PvP Längre , och ser ut som om ni planerar allting prefekt , beter er mogna och de bästa att ni alla är svenskar xD
Jag blev tipsad om Nostralithic genom: /2 Trade chat =)

Min armory länk
Jag vill raida med följande specc: 12/0/49 , Men är PvP specced atm , Respeccar så fort jag blir accepterad Wink , om jag nu bler det . =)

Jag kan raida dessa dagar i veckan, följande tider: Månda och Onsdag Kan jag inte raida , ellr beror på när ni startar era raid's , om ni börjar inv vid 19:00 så hinner jag , men annars på lördag och fredag , är jag ute och festar kan finnas nån undantag att jag är hemma ellr nått Razz

Övrig information om mig själv: En Skillad spelare som är alltid där i tid , potion's flask osv med sig , 375 Alchemy och 375 Herbalism , /w så kan jag farma till några pots till guilden ellr nått Wink Mvh Daxtor
Till överst på sidan Gå ner
Daxtor
Gäst




Re Apply Warrior Prot Empty
InläggRubrik: Armory Länk   Re Apply Warrior Prot Icon_minitimeons sep 24, 2008 9:40 pm

Det värkar inte gå att lägga in Länken så ni för söka manuellt, dock jag har försökt att lägga in det i denna reply Smile


Till överst på sidan Gå ner
 
Re Apply Warrior Prot
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» 70 warrior - prot
» 70 Prot Warrior
» 70 rogue apply
» Resto Shaman apply.
» Enhancement Shaman Apply.

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Nostralithic :: Recruit-
Hoppa till: