Namn: Erik
Ålder: 22
Bor i: Katrineholm
Intressen: Musik, film, böcker och spel, vara med vänner och festa.
Arbetar med / pluggar till: Går en KY-utbildning, vilket är en s.k. Kvalificerad Yrkesutbildning vilken är till stor del på distans så jag kan plugga när jag vill. Har vissa perioder med praktik då man är och "jobbar" varannan vecka och hemma och pluggar varannan. Så jag kan lägga upp studerandet mer eller mindre hur jag vill, vilket gör att jag kan raida de flesta dagarna i veckan.
Har spelat wow sedan: Account Created: 1 March 05 19:57 CET
Tagit mindre pauser då och då.
Har raidat följande instanser pre tbc: Hela MC, BWL, AQ20 och AQ40 till twins. Naxx dödat Anub'Rekhan.
Har raidat följande instanser i tbc: Hela KZ, Gruul, SSC, TK, MH och till Bloodboil i BT
Har raid erfarenhet med följande klasser: Shamanen, dock mest som resto till Bloodboil som enhance till och med hela TK. Rogue till MC-AQ20.
Mina tidigare guilder var: The Extremists, migrerade från Dragonmaw, va ett relativt casual-guild, dem spelade jag med från MC-till Naxx. Vid börjad av TBC var det många som slackade så jag bestämde mig att leta vidare efter ett nytt guild. Några bekant rerollade från Alliance till Horde på Stormscale och startade Kreml High, så jag migrarade dit och körde ganska hardcore, körde igenom SSC-Blood i BT på 1-1.5 månader men efter det så tröttnade jag på att raida som resto, efter som att de inte behövde någon enhance så tog ag ett break, flyttade tillbaka hit för att spela med vänner.
Jag vill spela i Nostralithic för att: Vill börja raida igen, vill progressa och köra igenom hela Naxx en gång för alla..
Verkar vara ett skönt och trevligt guild.
Jag blev tipsad om Nostralithic genom: Realm forumet.
Min armory länk: , levlade 80 igår kväll så min gear är ju inte direkt top-notch än men försöker köra instancer/farma för att förbättra den så mycket som möjligt.
Jag vill raida med följande specc: Enhancement, är inte riktigt 100 än på exakt vilken specc, men något i stil med den jag har nu 17 / 54 / 0, tar gärna emot tips, synpunkter och så om det är något som ser konstigt ut.
Jag kan raida dessa dagar i veckan, följande tider: Mån-Tors 18:00-00:00 Fre-Sön beror på om man inte har några andra planer men annars så kan jag nog raida dem dagarna med.
Övrig information om mig själv: Vet inte riktigt vad man ska säga. Är 22, bor i en relativt liten stad så det finns ju inte allt för mycket att göra förutom att vara med vänner spela och festa.