Nostralithic
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Nostralithic

Frostmane EU
 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Elemental Shaman Apply

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Jahamakarahl




Antal inlägg : 2
Registreringsdatum : 08-11-23

Elemental Shaman Apply Empty
InläggRubrik: Elemental Shaman Apply   Elemental Shaman Apply Icon_minitimesön nov 23, 2008 8:59 pm

Info om dig själv:

Namn:Robert
Ålder:18
Bor i: Bergshamra
Intressen: Musik, Spel, Foto
Arbetar med / pluggar till: Sam Ekonomi, Civilekonom till 2009

Info om din karaktär samt dina erfarenheter in game:

Har spelat wow sedan: November 2005, dock lite till och från men mestadels av tiden.

Har raidat följande instanser pre tbc: Mc, Aq20, ZG. Alla cleared

Har raidat följande instanser i tbc: Kz, Gruul, Magg, Tk, SSC alla cleared. Samt Mh. dock ej hela.

Har raid erfarenhet med följande klasser: Mage (Tbc), Shaman

Mina tidigare guilder var: Ingen på denna guild då Jag nyligen miggrat. Om ni vill veta tidigare guilder på tidigare realms så lämnar ja gärna de.

Jag vill spela i Nostralithic för att: Det verkar som en trevlig ovh bra guild, dessutom har alla personer jag spelat med från denna guild varit trevliga och duktiga. Dessutom känner jag Noth och Satariel (Exposuré) i guilden IRL.

Jag blev tipsad om Nostralithic genom: Noth

Min armory länk: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Frostmane&n=Jahamakarahl Ps. Är förmodligen speccad resto på armoty men de kör jag med i HC.

Jag vill raida med följande specc: Jag vill raida som Elemental specc men kan tänka mig Healing någon gång om de är akut need.

Jag kan raida dessa dagar i veckan, följande tider:
Måndag: 20:00 - när som helst
Tisdag: 20:00-02:00
Onsdag: 20:00-02:00
Torsdag: 20:00-02:00
Fredag: från 20:00 tills när som helst (med vissa undantag för utgång, men då informeras ni i god tid.)
Lördag: Hela dagen när som helst
Söndag: 00:01- Måndag 02:00

Övrig information om mig själv:
Jag har spelat wow sedan ungefär ett år efter att de kom ut, detta för ja trodde från början de skulle förstöra storyn som byggdes upp i WC3 som jag älskade så mkt (oj va fel ja hade). Jag spelade fram tills man skulle få attunement till BT men när ja nästan skaffade de så tog de bort de så ja orkade inte raida de utan körde heroics å istället för att skaffa gear fixa professions och dyl. Jag har haft mindre pauser emellanåt på grund av flickvänner (ett sånt jävla tjafs må ja säga) och plugg. men har senaste året varit väldigt aktiv igen. Bestämde mig för att köra fullt ut nu i WOTLK och hoppas därför på en plats i denna guild =)


Senast ändrad av Jahamakarahl den tis nov 25, 2008 1:28 am, ändrad totalt 3 gånger
Till överst på sidan Gå ner
RNYLOL




Antal inlägg : 93
Registreringsdatum : 08-09-14

Elemental Shaman Apply Empty
InläggRubrik: Sv: Elemental Shaman Apply   Elemental Shaman Apply Icon_minitimesön nov 23, 2008 11:22 pm

Samt Mh. dock ej hela. MH (ej hela)



Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Jahamakarahl




Antal inlägg : 2
Registreringsdatum : 08-11-23

Elemental Shaman Apply Empty
InläggRubrik: Sv: Elemental Shaman Apply   Elemental Shaman Apply Icon_minitimemån nov 24, 2008 2:31 am

Oj ^^ fixat Razz
Till överst på sidan Gå ner
Natalie




Antal inlägg : 60
Registreringsdatum : 08-09-17

Elemental Shaman Apply Empty
InläggRubrik: Sv: Elemental Shaman Apply   Elemental Shaman Apply Icon_minitimemån nov 24, 2008 12:39 pm

Söndag: 00:01-02:00 <-- Raida 1h 59 minuter anyone? Laughing
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Elemental Shaman Apply Empty
InläggRubrik: Sv: Elemental Shaman Apply   Elemental Shaman Apply Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Elemental Shaman Apply
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Cylyny, Elemental Shaman
» Cylyny, Elemental Shaman
» Resto Shaman apply.
» Enhancement Shaman Apply.
» 70 rogue apply

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Nostralithic :: Recruit-
Hoppa till: