Nostralithic
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Nostralithic

Frostmane EU
 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Cylyny, Elemental Shaman

Gå ner 
+2
Zand0r
Cylano
6 posters
FörfattareMeddelande
Cylano




Antal inlägg : 20
Registreringsdatum : 08-09-23

Cylyny, Elemental Shaman Empty
InläggRubrik: Cylyny, Elemental Shaman   Cylyny, Elemental Shaman Icon_minitimelör okt 11, 2008 4:58 pm

En ny application då jag fått reda att jag slutar jobbet på onsdag Smile
Det mesta är ctrl+c, men läs gärna igenom igen.

Info om dig själv:

Namn: Lars
Ålder: 20
Bor i: Oslo, Norge tills nyår/januari, sen hem till dom norrländska skogarna i Sundsvallstrakten.
Intressen: Gamea, festa, träna och flickor Smile
Arbetar med / pluggar till: Arbetslös fr.o.m Onsdag 15/10

Info om din karaktär samt dina erfarenheter in game:

Har spelat wow sedan: Koreabetan, gjort flera kortare och längre uppehåll pga resor, jobb etc.
Har raidat följande instanser pre tbc:MC, BWL, AQ40/20 ZG, 3/9 Naxx
Har raidat följande instanser i tbc: Karazhan, ZA 4/4 timed, Gruul, Magtheridon, TK 2/4
Har raid erfarenhet med följande klasser: Shaman, Priest
Mina tidigare guilder var: På Frostmane: Quantum Chaos, Är fortfarande kvar i den men har pratat med Guild Leadern och han tyckte det var lugnt att jag skrev application.
På Shattered Hand: Inspiration, Loco Motives
Jag vill spela i Nostralithic för att: Jag blivit hemskt sugen på att se PvE content i tbc innan expansionen kommer och för att sedan när Wotlk kommer få vara med om att slåss i PvE racet. Ni verkar även vara ett gäng som vet hur man förbereder sig inför raids, uppträder moget och är svenskar.
Jag blev tipsad om Nostralithic genom: Thyra i tradechat.

Min armory länk: Ungefär samma gear som tidigare, börjat plocka på mig lite haste items.
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Frostmane&n=Cylyny
Just börjat levla enchanting.

Jag vill raida med följande specc: Elemental 41/0/20 men har inga problem med att specca restoration om det behövs, dock är inte gearen lika bra.

Jag kan raida dessa dagar i veckan, följande tider:
Anywhere, Anytime. Jobbar halvtid sista dagarna på jobbet. Fredagar och lördagar brukar bli off om det är fest på g.
Ska leta upp ett mindre tidskrävande jobb efter några dagar ledigt så att jag kan raida så ofta som möjligt.

Övrig information om mig själv:
Van raidare som kommer med väskorna fyllda med consumables, inte rädd för att farma om så behövs. Försöker lära mig allting om bossar och trash mobs, vilka spells som kan interruptas, vilka som kan groundas, minimum hp jag måste ha för att överleva random target spells, vad som kan purgas, vilka poisons/diseases jag måste vara assnabb för att ta bort. Varit raid leader i Karazhan och ZA och älskar progress i pve.
Det är även Wotlk jag vill satsa mest på, tbc racet har redan varit så känns dumt att slösa för mycket energi på det men vill fortfarande se så mycket som möjligt.
Till överst på sidan Gå ner
Zand0r




Antal inlägg : 197
Registreringsdatum : 08-09-13

Cylyny, Elemental Shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Cylyny, Elemental Shaman   Cylyny, Elemental Shaman Icon_minitimelör okt 11, 2008 7:30 pm

"Tidigare Guilds: Loco Motives" bara det är ett stort plus, CP bra guild pre-tbc har jag för mig.

Du bverkar seriös och förstå spelet. Hade gärna tagit in dig som WoTLk aspirant.
Till överst på sidan Gå ner
RNYLOL




Antal inlägg : 93
Registreringsdatum : 08-09-14

Cylyny, Elemental Shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Cylyny, Elemental Shaman   Cylyny, Elemental Shaman Icon_minitimesön okt 12, 2008 2:08 pm

Zand0r skrev:
"Tidigare Guilds: Loco Motives" bara det är ett stort plus, CP bra guild pre-tbc har jag för mig.

Du bverkar seriös och förstå spelet. Hade gärna tagit in dig som WoTLk aspirant.

jimmythetank spelade där man!!! Very Happy jag o darkres har spelat i gosu, samma server men bättre guild ;]]]]]
Till överst på sidan Gå ner
Zand0r




Antal inlägg : 197
Registreringsdatum : 08-09-13

Cylyny, Elemental Shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Cylyny, Elemental Shaman   Cylyny, Elemental Shaman Icon_minitimesön okt 12, 2008 3:47 pm

RNYLOL skrev:
Zand0r skrev:
"Tidigare Guilds: Loco Motives" bara det är ett stort plus, CP bra guild pre-tbc har jag för mig.

Du bverkar seriös och förstå spelet. Hade gärna tagit in dig som WoTLk aspirant.

jimmythetank spelade där man!!! Very Happy jag o darkres har spelat i gosu, samma server men bättre guild ;]]]]]

GoSu!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111111111
Till överst på sidan Gå ner
Manga




Antal inlägg : 33
Registreringsdatum : 08-09-13

Cylyny, Elemental Shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Cylyny, Elemental Shaman   Cylyny, Elemental Shaman Icon_minitimesön okt 12, 2008 7:00 pm

Han får ju inte komma och sno min Wotlk specc!! Evil or Very Mad

Näe men killen verkar seriöst så vi kan ju testa honom =)
Till överst på sidan Gå ner
Atticuz




Antal inlägg : 27
Registreringsdatum : 08-09-17

Cylyny, Elemental Shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Cylyny, Elemental Shaman   Cylyny, Elemental Shaman Icon_minitimesön okt 12, 2008 7:21 pm

Han var med i våran HC arca grupp här om dagen, och kan inte annat en ge tummen upp =)
Till överst på sidan Gå ner
Thyra




Antal inlägg : 101
Registreringsdatum : 08-09-13

Cylyny, Elemental Shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Cylyny, Elemental Shaman   Cylyny, Elemental Shaman Icon_minitimeons okt 15, 2008 5:56 pm

Du verkar var trevlig och du gör bra dps men just nu har vi en miljard shamaner varav 2 kommer spela elemental i wotlk som det ser ut, därför måste jag tyvärr neka denna apply så länge. Man vet aldrig vad som förändras i wotlk och jag kommer ihåg ditt namn! Surprised
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Cylyny, Elemental Shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Cylyny, Elemental Shaman   Cylyny, Elemental Shaman Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Cylyny, Elemental Shaman
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Cylyny, Elemental Shaman
» Elemental Shaman Apply
» Application, Shaman
» Shaman Dps/resto
» Resto Shaman Jackswallows

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Nostralithic :: Recruit-
Hoppa till: