Nostralithic
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Nostralithic

Frostmane EU
 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Cylyny, Elemental Shaman

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Cylano




Antal inlägg : 20
Registreringsdatum : 08-09-23

Cylyny, Elemental Shaman Empty
InläggRubrik: Cylyny, Elemental Shaman   Cylyny, Elemental Shaman Icon_minitimetis sep 23, 2008 1:31 am

Info om dig själv:

Namn: Lars
Ålder: 20
Bor i: Oslo, Norge tills nyår/januari, sen hem till dom norrländska skogarna i Sundsvallstrakten.
Intressen: Gamea, festa, träna och flickor Smile
Arbetar med / pluggar till: Asfaltsläggare

Info om din karaktär samt dina erfarenheter in game:

Har spelat wow sedan: Releasedagen, med flera kortare och längre uppehåll pga resor, jobb etc.
Har raidat följande instanser pre tbc:MC, BWL, AQ40/20 ZG, 3/9 Naxx (var det 9? Very Happy)
Har raidat följande instanser i tbc: Karazhan, ZA 4/4 timed, Gruul, Magtheridon, TK 2/4
Har raid erfarenhet med följande klasser: Shaman, Priest
Mina tidigare guilder var: På Frostmane: Quantum Chaos, Är fortfarande kvar i den men har pratat med Guild Leadern och han tyckte det var lugnt att jag skrev application.
På Shattered Hand: Inspiration, Loco Motives
Jag vill spela i Nostralithic för att: Jag blivit hemskt sugen på att se PvE content i tbc innan expansionen kommer och för att sedan när Wotlk kommer få vara med om att slåss i PvE racet. Ni verkar även vara ett gäng som vet hur man förbereder sig inför raids, uppträder moget och är svenskar Smile
Jag blev tipsad om Nostralithic genom: Thyra i tradechat.

Min armory länk: Är restoration speccad atm, men det är min elementalgear som är equippad. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Frostmane&n=Cylyny
Ska byta till Enchanting/ och något mer sen.

Jag vill raida med följande specc: Elemental 41/0/20 men har inga problem med att specca restoration om det behövs.

Jag kan raida dessa dagar i veckan, följande tider:
Det här är lite struligt just nu pga av jobbet. Det är i stort sett min chef som bestämmer hur länge jag jobbar, och vissa dagar kommer jag hem 16:00 andra dagar 23:00, allting beroende på hur stort jobbet är. Detta kommer trappas ner gradvis under hösten fram tills att jag slutar, och vanligtvis brukar jag vara hemma runt 19:00 Måndag-torsdag och då kan jag stanna tills 24:00 minst. Men jag kan aldrig säga med säkerhet att jag kan raida dessa dagar september ut, minst.
Fredag-söndag kan jag raida anytime såvida det inte är fest eller liknande.
När jag slutar som asfalterare planerar jag att flytta hem till mor och far och ta ett mindre tidskrävande jobb om något överhuvudtaget Smile

Övrig information om mig själv:
Van raidare som kommer med väskorna fyllda med consumables, inte rädd för att farma om så behövs. Spelar för mycket för mitt eget bästa men jag gillar det Smile, Varit raid leader i Karazhan och ZA och älskar progress i pve.
Det är även Wotlk jag vill satsa mest på, tbc racet har redan varit så känns dumt att slösa för mycket energi på det men vill fortfarande se så mycket som möjligt.
Till överst på sidan Gå ner
Zand0r




Antal inlägg : 197
Registreringsdatum : 08-09-13

Cylyny, Elemental Shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Cylyny, Elemental Shaman   Cylyny, Elemental Shaman Icon_minitimetis sep 23, 2008 3:13 am

Oj oj oj, äntligen nån som lägger mer än 2minuter på sin app. THumbs up! som Ruffian säger när Technoboy drar igång.

Han har min vote iaf. Det kan dock bli så att du får gå resto i en del raids nu i början (ofc claima allt elem gear du kan få händerna på). Resto shamans är utrotningshotade i Nostralithic.


Senast ändrad av Zand0r den tis sep 23, 2008 3:16 am, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
guano




Antal inlägg : 61
Registreringsdatum : 08-09-14

Cylyny, Elemental Shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Cylyny, Elemental Shaman   Cylyny, Elemental Shaman Icon_minitimetis sep 23, 2008 3:14 am

Gearen är juh rätt crap , dock bra pre tbc exp.

Gl med appen
Till överst på sidan Gå ner
Thyra




Antal inlägg : 101
Registreringsdatum : 08-09-13

Cylyny, Elemental Shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Cylyny, Elemental Shaman   Cylyny, Elemental Shaman Icon_minitimetis sep 23, 2008 5:54 pm

tack för en utförlig apply. Lite trist att du har så lite exp i tbc, dock har du ju mycket erfarenhet over all så jag antar att du vet att man ska läsa på till bossar och dylikt. Som zandor säger är resto shammys i princip obefintliga i guilden atm. finns det någon chans att du kan tänkas spela som resto tills situationen blir annorlunda och vad har du för resto gear?
Till överst på sidan Gå ner
Thyra




Antal inlägg : 101
Registreringsdatum : 08-09-13

Cylyny, Elemental Shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Cylyny, Elemental Shaman   Cylyny, Elemental Shaman Icon_minitimetis sep 23, 2008 6:26 pm

Accepterad!
Till överst på sidan Gå ner
Thyra




Antal inlägg : 101
Registreringsdatum : 08-09-13

Cylyny, Elemental Shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Cylyny, Elemental Shaman   Cylyny, Elemental Shaman Icon_minitimeons sep 24, 2008 6:17 pm

missförstånd haha, vi hör av oss in game! du är inte accepterad ännu!
Till överst på sidan Gå ner
Cylano




Antal inlägg : 20
Registreringsdatum : 08-09-23

Cylyny, Elemental Shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Cylyny, Elemental Shaman   Cylyny, Elemental Shaman Icon_minitimetor sep 25, 2008 11:07 am

Försökt fått tag på dig in game Thyra men du är alltid upptagen Smile

Men iaf, tror jag stannar i Quantum chaos tills vidare, insett att jag jobbar för mycket för att kunna orka med raidande så ofta som ni gör det. Och att jag slutar tills 19:00 verkar vara lite mer sällsynt än jag trodde efter att ha tänkt tillbaka när jag varit hemma dom senaste veckorna.

Men jag kanske kommer med en ny application i wotlk när jag har mer tid Smile
GL!
Till överst på sidan Gå ner
Zand0r




Antal inlägg : 197
Registreringsdatum : 08-09-13

Cylyny, Elemental Shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Cylyny, Elemental Shaman   Cylyny, Elemental Shaman Icon_minitimetor sep 25, 2008 1:51 pm

Cylano skrev:
Försökt fått tag på dig in game Thyra men du är alltid upptagen Smile

Men iaf, tror jag stannar i Quantum chaos tills vidare, insett att jag jobbar för mycket för att kunna orka med raidande så ofta som ni gör det. Och att jag slutar tills 19:00 verkar vara lite mer sällsynt än jag trodde efter att ha tänkt tillbaka när jag varit hemma dom senaste veckorna.

Men jag kanske kommer med en ny application i wotlk när jag har mer tid Smile
GL!

Okies, gör du så. Ha det breu!
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Cylyny, Elemental Shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Cylyny, Elemental Shaman   Cylyny, Elemental Shaman Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Cylyny, Elemental Shaman
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Cylyny, Elemental Shaman
» Elemental Shaman Apply
» Application, Shaman
» Shaman Dps/resto
» Resto Shaman Jackswallows

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Nostralithic :: Recruit-
Hoppa till: