Nostralithic
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Nostralithic

Frostmane EU
 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Ozony Hunter WoTLK apply

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Ozony
Gäst




Ozony Hunter WoTLK apply Empty
InläggRubrik: Ozony Hunter WoTLK apply   Ozony Hunter WoTLK apply Icon_minitimeons nov 12, 2008 10:37 pm

Info om dig själv:

Namn: Tim
Ålder: 17
Bor i: Skåne, Kristianstad
Intressen: gym, polare
Arbetar med / pluggar till: pluggar teknik& design

Info om din karaktär samt dina erfarenheter in game:

Har spelat wow sedan:
Sedan det kom ut
Har raidat följande instanser pre tbc:

MC - Cleared
Ony - Killed
ZG - Cleared
BWL - Cleared
AQ20 - Cleared



Har raidat följande instanser i tbc:

Kara - Cleared
Gruul - Cleared
Maggy - Cleared
SSC - Cleared
TK - Cleared


Har raid erfarenhet med följande klasser:
Hunter,resto shammy, lite holy priest,rogue,prot warr


Jag vill spela i Nostralithic för att: Jag ska börja Pve igen och denna guilden verkar verkar vara en bra raiding guid. Ett stort plus är att den är svensk också.

Jag blev tipsad om Nostralithic genom: Min irl polare Cernon tipsade mig.

Min armory länk:

Jag vill raida med följande specc: Vet jag inte än, får se på 80 vilken build som är best för pve. Men jag kan specca om till raid buff specc om det behövs. (Är BM atm)

Jag kan raida dessa dagar i veckan, följande tider: Hela veckan 18.30 till 24:00

Övrig information om mig själv: Jag har inte lirat BT / hyjal för att: jag skulle bara fixa attunement till BT / hyjal o sen joina men sen tog dem bort attunement via en patch o så sket sig allt.
Jag började då lira pvp ist ett tag. Det gick riktigt bra i pvp så jag stannade där ett tag sen tappa jag suget och tog en pause. Men nu e jag tbx o vill lira pve i lich king =)
Till överst på sidan Gå ner
Ozony
Gäst




Ozony Hunter WoTLK apply Empty
InläggRubrik: Glömde en fråga .P   Ozony Hunter WoTLK apply Icon_minitimeons nov 12, 2008 10:41 pm

Mina tidigare guilder var: Jag var med i lost souls och lirade som prot warr. Sen har jag varit med i några andra guilder på andra serverar tex liklukt på genjuros, det var den första BC guilden jag joina, och vi tof ssc/tk precis i början när vi hade dingat 70, sen miggade jag till Frostmane med min warrior.
Till överst på sidan Gå ner
Jack

Jack


Antal inlägg : 37
Registreringsdatum : 08-09-25

Ozony Hunter WoTLK apply Empty
InläggRubrik: Sv: Ozony Hunter WoTLK apply   Ozony Hunter WoTLK apply Icon_minitimeons nov 12, 2008 11:24 pm

Nice en genjuros-kille:)

Btw vad nickade du när du spelade på grekjuros?
Till överst på sidan Gå ner
Ozony
Gäst




Ozony Hunter WoTLK apply Empty
InläggRubrik: ..   Ozony Hunter WoTLK apply Icon_minitimetor nov 13, 2008 8:08 pm

Jag hette bobý Smile jag o cernon lirade tillsammans där.
Tauren warrior Smile
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Ozony Hunter WoTLK apply Empty
InläggRubrik: Sv: Ozony Hunter WoTLK apply   Ozony Hunter WoTLK apply Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Ozony Hunter WoTLK apply
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» 70 rogue apply
» Re Apply Warrior Prot
» Resto Shaman apply.
» Enhancement Shaman Apply.
» Elemental Shaman Apply

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Nostralithic :: Recruit-
Hoppa till: