Info om dig själv: Jag är en glad kille på 18 jordsnurr som gillar godis och filmkvällar dans och WoW!
Namn: William
Ålder: 18
Bor i: Stockholm, Ingarö
Intressen:WoW, flickvän, tennis.
Arbetar med / pluggar till:
Extrajobbar på ett fik och pluggar Beteénde vetenskap 2'a året på Gymnasiet.
Info om din karaktär samt dina erfarenheter in game:
Namn på din karaktär:Osem
Har spelat wow sedan:03
Har raidat följande instanser pre tbc: MC, ZG, AQ20, Några bossar i bwl samt AQ 40!
Har raidat följande instanser i tbc: Karazhan, SSC, några bossar i TK, ZA
Har raid erfarenhet med följande klasser: Hunter, Mage, Druid, Shaman
Mina tidigare guilder var: Synergy och Forgotten och den nuvarande guilden jag är med i: Echoes
Jag vill spela i Nostralithic för att: Jag vill ta tag i raidandet igen nu när WoTLK har kommit ut och den nuvarande guilden som jag är i har inte riktigt spotts för mig plus att
Jag vill vara i en svensk guild pga att det är mer bekvämt plus att jag tror det är enklare att skaffa kontakter och vänner via en Svensk guild...
Jag blev tipsad om Nostralithic genom: Troende
Min armory länk
Jag vill raida med följande specc: Restoration.
Har du problem med att farma flasks/elixirs osv: Nej
Dina professions: Jewelcrafting & Mining
Jag kan raida dessa dagar i veckan, följande tider: Kan raida alla dagar då jag inte har prov dagen efter vilket är en gång i veckan.
Övrigt: Har spelet på olika gubbar, främst mage och Shaman och nu spelar jag på min druid som är den enda 80 jag har. Har ingen problem med att förstå taktiker till bossar.är välldigt social, självdisciplinerad. Kan hända att jag lanar under helger när jag inte är med min flickvän vilket ger extra tid till att spela.
Jag känner följande i Nostralithic: Troende
Jag har inga problem med att sitta och snacka utanför raids på vent med min guildies JA/NEJ: Nej jag har inga problem med det.
Övrig information om mig själv: Har flickvän, jobbar under lov och är välldigt social, självdisciplinerad. Kan hända att jag lanar under helger när jag inte är med min flickvän vilket ger extra tid till att spela. Varit rökfri i 7 veckor efter 1½ års konstant rökande (Mycket stolt).