Nostralithic
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Nostralithic

Frostmane EU
 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Xtransfer, Healing druid.

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Osem
Gäst




Xtransfer, Healing druid. Empty
InläggRubrik: Xtransfer, Healing druid.   Xtransfer, Healing druid. Icon_minitimetor dec 04, 2008 11:58 pm

Info om dig själv: Jag är en glad kille på 18 jordsnurr som gillar godis och filmkvällar dans och WoW!

Namn: William
Ålder: 18
Bor i: Stockholm, Ingarö
Intressen:WoW, flickvän, tennis.
Arbetar med / pluggar till:
Extrajobbar på ett fik och pluggar Beteénde vetenskap 2'a året på Gymnasiet.

Info om din karaktär samt dina erfarenheter in game:


Namn på din karaktär:Osem

Har spelat wow sedan:03

Har raidat följande instanser pre tbc: MC, ZG, AQ20, Några bossar i bwl samt AQ 40!

Har raidat följande instanser i tbc: Karazhan, SSC, några bossar i TK, ZA

Har raid erfarenhet med följande klasser: Hunter, Mage, Druid, Shaman

Mina tidigare guilder var: Synergy och Forgotten och den nuvarande guilden jag är med i: Echoes

Jag vill spela i Nostralithic för att: Jag vill ta tag i raidandet igen nu när WoTLK har kommit ut och den nuvarande guilden som jag är i har inte riktigt spotts för mig plus att
Jag vill vara i en svensk guild pga att det är mer bekvämt plus att jag tror det är enklare att skaffa kontakter och vänner via en Svensk guild...

Jag blev tipsad om Nostralithic genom: Troende

Min armory länk

Jag vill raida med följande specc: Restoration.

Har du problem med att farma flasks/elixirs osv: Nej

Dina professions: Jewelcrafting & Mining

Jag kan raida dessa dagar i veckan, följande tider: Kan raida alla dagar då jag inte har prov dagen efter vilket är en gång i veckan.

Övrigt: Har spelet på olika gubbar, främst mage och Shaman och nu spelar jag på min druid som är den enda 80 jag har. Har ingen problem med att förstå taktiker till bossar.är välldigt social, självdisciplinerad. Kan hända att jag lanar under helger när jag inte är med min flickvän vilket ger extra tid till att spela.

Jag känner följande i Nostralithic: Troende

Jag har inga problem med att sitta och snacka utanför raids på vent med min guildies JA/NEJ: Nej jag har inga problem med det.

Övrig information om mig själv: Har flickvän, jobbar under lov och är välldigt social, självdisciplinerad. Kan hända att jag lanar under helger när jag inte är med min flickvän vilket ger extra tid till att spela. Varit rökfri i 7 veckor efter 1½ års konstant rökande (Mycket stolt).
Till överst på sidan Gå ner
Osem
Gäst




Xtransfer, Healing druid. Empty
InläggRubrik: .   Xtransfer, Healing druid. Icon_minitimefre dec 05, 2008 12:00 am

Armory länk
Till överst på sidan Gå ner
Osem
Gäst




Xtransfer, Healing druid. Empty
InläggRubrik: .   Xtransfer, Healing druid. Icon_minitimefre dec 05, 2008 12:02 am

Antar att det inte går att posta http,

försöker en gång till :eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Laughing+Skull&n=Osem
Till överst på sidan Gå ner
Troende




Antal inlägg : 20
Registreringsdatum : 08-09-13

Xtransfer, Healing druid. Empty
InläggRubrik: Sv: Xtransfer, Healing druid.   Xtransfer, Healing druid. Icon_minitimefre dec 05, 2008 12:04 am

Ingen spavam detta så det är bara att köra!
Till överst på sidan Gå ner
Noth




Antal inlägg : 6
Registreringsdatum : 08-09-16

Xtransfer, Healing druid. Empty
InläggRubrik: Sv: Xtransfer, Healing druid.   Xtransfer, Healing druid. Icon_minitimefre dec 05, 2008 1:26 am

Dina professions: Jewelcrafting & Mining

Grymt!! gief Jewelcrafter!
Till överst på sidan Gå ner
Zand0r




Antal inlägg : 197
Registreringsdatum : 08-09-13

Xtransfer, Healing druid. Empty
InläggRubrik: Sv: Xtransfer, Healing druid.   Xtransfer, Healing druid. Icon_minitimefre dec 05, 2008 2:16 pm

accept in tha name of activity!!

need healers!!
Till överst på sidan Gå ner
Troende




Antal inlägg : 20
Registreringsdatum : 08-09-13

Xtransfer, Healing druid. Empty
InläggRubrik: Sv: Xtransfer, Healing druid.   Xtransfer, Healing druid. Icon_minitimefre dec 05, 2008 2:21 pm

aråååååååå
Till överst på sidan Gå ner
Osem
Gäst




Xtransfer, Healing druid. Empty
InläggRubrik: .   Xtransfer, Healing druid. Icon_minitimefre dec 05, 2008 4:59 pm

Okey transferar förmodligen på Söndag ses då =)
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Xtransfer, Healing druid. Empty
InläggRubrik: Sv: Xtransfer, Healing druid.   Xtransfer, Healing druid. Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Xtransfer, Healing druid.
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Resto druid
» Doppstock 70 resto druid.
» Boysen - Druid - utfyllnadsplats
» Resto druid konkelbeer (omfg vrf appar han, mest hatad)
» DK 80 unholy

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Nostralithic :: Recruit-
Hoppa till: