Info om mig själv:
Namn: Max Gellerstedt
Ålder: 20
Bor i: Stockholm
Intressen: wow/tjejen
Arbetar med / pluggar till: Arbetar som fibertekniker, (installerar fibernät hos folk)
Info om din karaktär samt dina erfarenheter in game:
Namn på din karaktär: Cloakz
Har spelat wow sedan: i princip sedan det kom ut, men spelade en mage pre TBC, sen TBC har jag bara lirat rogue.
Har raidat följande instanser pre tbc: MC/ZG/BWL/Onyxia
Har raidat följande instanser i tbc: Kara/Gruul/ZA/SSC/TK/MH/BT, även vart inne och härjat ytterst lite i sunwell..
Har raid erfarenhet med följande klasser: Rogue, mage på lvl 60 ^^
Mina tidigare guilder var: Malice (trollbane) Echoes (Laughing skull) körde väldigt mycket PvP på trollbane...
Jag vill spela i Nostralithic för att: Hört att ni är en bra guild som har ett seriöst intresse för att raida och explora WotlK, och det är ju något som självklart även ligger i mitt intresse.
Jag blev tipsad om Nostralithic genom: Troende, en IRL-kompis till mig
Min armory länk:armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Frostmane&n=Cloakz
(har fixat sharp-barbed lether belt, mirror of truth, hemorrhaging circle, samt nya bracers, det är sånt som inte syns på armory ännu)
Jag vill raida med följande specc: 18/51/2 combat - fist/dagger
Har du problem med att farma flasks/elixirs osv: nope, det har jag inte
Dina professions: Enchater/Engineer
Jag kan raida dessa dagar i veckan, följande tider: beror lite på, men oftast typ måndagar/onsdagar/fredag/lördag/söndag? beror lite på när jag måste träffa tjejen ^^
Övrigt
Jag känner följande i Nostralithic: Troende
Jag har inga problem med att sitta och snacka utanför raids på vent med min guildies JA/NEJ: NEJ
Övrig information om mig själv: Har nyligen flyttat hemifrån med en polare, försöker spendera mycket tid på gymmet, men det är grymt svårt nu när Wotlk har kommit ^^ annars hänger jag väll runt med mina polare(bla troende) och tjejen. När jag är fri från allt det brukar jag ockupera mig framför datan och spela wow