Nostralithic
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Nostralithic

Frostmane EU

HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

80 Rogue

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Cloakz
Gäst

80 Rogue Empty
InläggRubrik: 80 Rogue   80 Rogue Icon_minitimesön dec 07, 2008 4:34 pm

Info om mig själv:

Namn: Max Gellerstedt
Ålder: 20
Bor i: Stockholm
Intressen: wow/tjejen
Arbetar med / pluggar till: Arbetar som fibertekniker, (installerar fibernät hos folk)

Info om din karaktär samt dina erfarenheter in game:

Namn på din karaktär: Cloakz
Har spelat wow sedan: i princip sedan det kom ut, men spelade en mage pre TBC, sen TBC har jag bara lirat rogue.
Har raidat följande instanser pre tbc: MC/ZG/BWL/Onyxia
Har raidat följande instanser i tbc: Kara/Gruul/ZA/SSC/TK/MH/BT, även vart inne och härjat ytterst lite i sunwell..
Har raid erfarenhet med följande klasser: Rogue, mage på lvl 60 ^^
Mina tidigare guilder var: Malice (trollbane) Echoes (Laughing skull) körde väldigt mycket PvP på trollbane...
Jag vill spela i Nostralithic för att: Hört att ni är en bra guild som har ett seriöst intresse för att raida och explora WotlK, och det är ju något som självklart även ligger i mitt intresse.
Jag blev tipsad om Nostralithic genom: Troende, en IRL-kompis till mig

Min armory länk:armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Frostmane&n=Cloakz

(har fixat sharp-barbed lether belt, mirror of truth, hemorrhaging circle, samt nya bracers, det är sånt som inte syns på armory ännu)

Jag vill raida med följande specc: 18/51/2 combat - fist/dagger
Har du problem med att farma flasks/elixirs osv: nope, det har jag inte
Dina professions: Enchater/Engineer
Jag kan raida dessa dagar i veckan, följande tider: beror lite på, men oftast typ måndagar/onsdagar/fredag/lördag/söndag? beror lite på när jag måste träffa tjejen ^^

Övrigt

Jag känner följande i Nostralithic: Troende