Nostralithic
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Nostralithic

Frostmane EU

HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

Twintix rogue

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
koutsa1

Antal inlägg : 8
Registreringsdatum : 08-10-04

Twintix rogue Empty
InläggRubrik: Twintix rogue   Twintix rogue Icon_minitimesön okt 05, 2008 9:02 pm

Namn:Elias
Ålder:17
Bor i:Skellefteå
Intressen:dator väldigt mkt Razz och kompisar =)
Arbetar med / pluggar till: Går BF

spelat wow sedan: 2005
raidat följande instanser pre tbc: till BWL
raidat följande instanser i tbc: upp till MH
raid erfarenhet med följande klasser: shaman, rogue och lock
Mina tidigare guilder var: Dictum Factum var bara kompis guild
vill spela i Nostralithic för att: Jag vill kunna komma så långt som möjligt innan wotlk och nästan alla guilder stannar nu tills wotlk kommer och det gillar jag inte =( Men jag har nog inte gearet för BT men MH och kanske en eller 2 bossar i BT, jag skulle bli väldigt glad att få joina och raida nu och i wotlk! Very Happy Vill ha en seriös guild nu i 80 också som inte slackar.
Jag blev tipsad om Nostralithic genom: ingen jag har sökt guilder ett tag nu genom /2 och /4 fast nu har jag börjat kolla på gearen och namnet till guilds och frågat istället för att jag aldrig fick någon som ville ha rogue eller nått vet ej Razz

Min armory länk: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Frostmane&n=Twintix , jag har pvp gear på mej här stats med pve är följande 230hit + specc, 1800+ ap drygt 2600 i combat och 29+% crit och som ni ser inga slack gems Wink förutom wrist som jag nyss har skaffat Razz
Jag vill raida med följande specc: det ni begär Wink

Jag kan raida dessa dagar i veckan, följande tider: alla dagar från 17 till 24 om det behövs, allt för guildet ;D

Övrig information om mig själv: Jag är en rolig kille och snäll, är alltid seriös när man ska vara. Kan alltid bossarna innan vi börjar och har alltid pots och saker redo inför raids. Vore guld me en inv! cheers Wink

Senast ändrad av koutsa1 den ons okt 08, 2008 8:42 pm, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
koutsa1

Twintix rogue Empty
InläggRubrik: =(   Twintix rogue Icon_minitimetis okt 07, 2008 8:50 am

kollar typ den här sidan varje minut nu, väntar förgäves! Very Happy hoppas jag kan joina bounce
Thyra

Antal inlägg : 101
Registreringsdatum : 08-09-13

Twintix rogue Empty
InläggRubrik: Sv: Twintix rogue   Twintix rogue Icon_minitimetis okt 07, 2008 8:57 am

Hej och välkommen! Undersöker behovet av en till rogue för tillfället, hör av mig inom kort!
Grälle

Antal inlägg : 34

Twintix rogue Empty
InläggRubrik: Sv: Twintix rogue   Twintix rogue Icon_minitimetis okt 07, 2008 9:57 am

Jag blev tipsad om Nostralithic genom: ingen jag har sökt guilder ett tag nu genom /2 och /4 fast nu har jag börjat kolla på gearen och namnet till guilds och frågat istället för att jag aldrig fick någon som ville ha rogue eller nått vet ej

öhh? /2?
denied dirr
koutsa1

Twintix rogue Empty
InläggRubrik: Sv: Twintix rogue   Twintix rogue Icon_minitimetis okt 07, 2008 12:59 pm

Thyra skrev:
Hej och välkommen! Undersöker behovet av en till rogue för tillfället, hör av mig inom kort!

okej tack =)
koutsa1

Twintix rogue Empty
InläggRubrik: Sv: Twintix rogue   Twintix rogue Icon_minitimetis okt 07, 2008 1:00 pm

Grälle skrev:
Jag blev tipsad om Nostralithic genom: ingen jag har sökt guilder ett tag nu genom /2 och /4 fast nu har jag börjat kolla på gearen och namnet till guilds och frågat istället för att jag aldrig fick någon som ville ha rogue eller nått vet ej

öhh? /2?
denied dirr

haha vadåda?? försöker ju bara få tag på en guild spelar det någon roll vilken chat man kollar? man pratar ju alltid i trade, även fast man inte ska då kan man ju lika gärna söka guild där med som dom flesta gör?
Grälle

Twintix rogue Empty
InläggRubrik: Sv: Twintix rogue   Twintix rogue Icon_minitimetis okt 07, 2008 1:55 pm

koutsa1 skrev:
Grälle skrev:

öhh? /2?
denied dirr

haha vadåda?? försöker ju bara få tag på en guild spelar det någon roll vilken chat man kollar? man pratar ju alltid i trade, även fast man inte ska då kan man ju lika gärna söka guild där med som dom flesta gör?

exakt det här jag menar! kunde inte sagt dt bättre själv
koutsa1

Twintix rogue Empty
InläggRubrik: Sv: Twintix rogue   Twintix rogue Icon_minitimetis okt 07, 2008 2:02 pm

Grälle skrev:
koutsa1 skrev:
Grälle skrev:

öhh? /2?
denied dirr

exakt det här jag menar! kunde inte sagt dt bättre själv

hjälp im lost :S ;D
Grälle

Twintix rogue Empty
InläggRubrik: Sv: Twintix rogue   Twintix rogue Icon_minitimetis okt 07, 2008 2:58 pm

HEHEHE!!!!!! ME2!!!!!!!!!!!
koutsa1

Twintix rogue Empty
InläggRubrik: :D   Twintix rogue Icon_minitimetis okt 07, 2008 3:32 pm

HEHE SHIT HAPPENS! cheers
koutsa1

Twintix rogue Empty
InläggRubrik: Sv: Twintix rogue   Twintix rogue Icon_minitimetis okt 07, 2008 8:25 pm

Grälle skrev:

Har början känna Nydd lite ingame hehe ;D shyst kille ^^
Grälle

Twintix rogue Empty
InläggRubrik: Sv: Twintix rogue   Twintix rogue Icon_minitimeons okt 08, 2008 9:26 am

ok? intressezmurfen! Twisted Evil
koutsa1

Twintix rogue Empty
InläggRubrik: hehe   Twintix rogue Icon_minitimeons okt 08, 2008 1:50 pm

Grälle skrev:
ok? intressezmurfen! Twisted Evil

jo ja tänkte du kanske vill skriva ner det Very Happy
Thyra

Antal inlägg : 101

Twintix rogue Empty
InläggRubrik: Sv: Twintix rogue   Twintix rogue Icon_minitimetor okt 09, 2008 7:11 pm

Har tyvärr ingen plats för en till rogue just nu, har en gammal guildie som ska ha en tröja i wotlk! Lycka till!
Denied!
Sponsored content

Twintix rogue Empty
InläggRubrik: Sv: Twintix rogue   Twintix rogue Icon_minitime

Twintix rogue
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» 80 Rogue