Info om dig själv:
Namn: Björn
Ålder: 18
Bor i: Jag bor utanför Lund, Skåne!
Intressen: Game:a, polare, musik och fest m.m. =)
Arbetar med / pluggar till: Jag jobbar som flygplanslackerare/mek.
Info om din karaktär samt dina erfarenheter in game:
Har spelat wow sedan: Ptjaa.. Någon månad efter release i runda slängar.
Har raidat följande instanser pre tbc: MC, ZG.
Har raidat följande instanser i tbc: Kara,ZA,Magtheridon,Gruul,SSC,TK,MH är fullt rensade. 6/9 I BT.
Har raid erfarenhet med följande klasser: Shaman och en del erfarenhet på min warrior (som tank)
Mina tidigare guilder var: Min senaste guild var en som hette Firestorm på Shattered halls, som jag inte gillade alls. Ingen vidare progress öht. oseriösa spelare. Kändes lite som om min kära vän Atticuz lurade dit mig hehe. (skämt åsido)
Jag vill spela i Nostralithic för att: Ni har helt klart grym progress och verkar vara ett skönt gäng om man ser här på forumet.
Jag blev tipsad om Nostralithic genom:Atticuz som nyligen har joinat er.
Min armory länk:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Halls&n=RaiowJag vill raida med följande specc: 0/5/56 Föredrar att raida som resto. Går bra att raida som annat också, har dock inte lika bra gear till det.
Jag kan raida dessa dagar i veckan, följande tider: Jag kan raida i princip alla dagar i veckan, om det inte blir någon brådska på jobbet med något flygplan så jag måste stanna kvar och jobba sent. 18:00-23:00 Funkar fint för mig!
Övrig information om mig själv: Har för tillfället ingen game-time på mitt account pga. att jag inte hade tänkt spela igen föräns wotlk kom ut, men jag känner suget nu när atticuz har joinat er och berättat att han ska raida igen. Så jag fyller på mitt account om jag kommer in med er! Jag har varit CL för shamaner i en av mina förra guilder (MH/BT guild). Kommer alltid förberedd, är inte rädd för att ta pots eller att behöva farma! (Kommer välja ett nytt fint nick när jag bytar server, OM jag blir accepterad av er!)
Tack för DU läst min application, ha det!