Nostralithic
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Nostralithic

Frostmane EU

HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

Raiow - Resto shaman!

Gå ner 
+2
Atticuz
Raiow
6 posters
FörfattareMeddelande
Raiow

Antal inlägg : 2
Registreringsdatum : 08-10-07

Raiow - Resto shaman! Empty
InläggRubrik: Raiow - Resto shaman!   Raiow - Resto shaman! Icon_minitimetis okt 07, 2008 8:07 pm

Info om dig själv:

Namn: Björn
Ålder: 18
Bor i: Jag bor utanför Lund, Skåne!
Intressen: Game:a, polare, musik och fest m.m. =)
Arbetar med / pluggar till: Jag jobbar som flygplanslackerare/mek.

Info om din karaktär samt dina erfarenheter in game:

Har spelat wow sedan: Ptjaa.. Någon månad efter release i runda slängar.
Har raidat följande instanser pre tbc: MC, ZG.
Har raidat följande instanser i tbc: Kara,ZA,Magtheridon,Gruul,SSC,TK,MH är fullt rensade. 6/9 I BT.
Har raid erfarenhet med följande klasser: Shaman och en del erfarenhet på min warrior (som tank)
Mina tidigare guilder var: Min senaste guild var en som hette Firestorm på Shattered halls, som jag inte gillade alls. Ingen vidare progress öht. oseriösa spelare. Kändes lite som om min kära vän Atticuz lurade dit mig hehe. (skämt åsido)
Jag vill spela i Nostralithic för att: Ni har helt klart grym progress och verkar vara ett skönt gäng om man ser här på forumet.
Jag blev tipsad om Nostralithic genom:Atticuz som nyligen har joinat er.

Min armory länk: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Halls&n=Raiow

Jag vill raida med följande specc: 0/5/56 Föredrar att raida som resto. Går bra att raida som annat också, har dock inte lika bra gear till det.

Jag kan raida dessa dagar i veckan, följande tider: Jag kan raida i princip alla dagar i veckan, om det inte blir någon brådska på jobbet med något flygplan så jag måste stanna kvar och jobba sent. 18:00-23:00 Funkar fint för mig!

Övrig information om mig själv: Har för tillfället ingen game-time på mitt account pga. att jag inte hade tänkt spela igen föräns wotlk kom ut, men jag känner suget nu när atticuz har joinat er och berättat att han ska raida igen. Så jag fyller på mitt account om jag kommer in med er! Jag har varit CL för shamaner i en av mina förra guilder (MH/BT guild). Kommer alltid förberedd, är inte rädd för att ta pots eller att behöva farma! (Kommer välja ett nytt fint nick när jag bytar server, OM jag blir accepterad av er!)

Tack för DU läst min application, ha det!
Till överst på sidan Gå ner
Atticuz

Antal inlägg : 27
Registreringsdatum : 08-09-17

InläggRubrik: Sv: Raiow - Resto shaman!   Raiow - Resto shaman! Icon_minitimetis okt 07, 2008 8:27 pm

Som sagt är det min irl polare, har lirat med honom under större delar av tbc. Mycket trevlig och bra spelare, han brukar helt enkelt fixa biffen.
Hans gear är mycket passande och ifall vi needar en healer till tror jag han hade gjort gott Smile

är ny i guilden, men skadar aldrig att försöka smöra in en go irl polare Wink
Rachin

Antal inlägg : 23
Registreringsdatum : 08-09-14

InläggRubrik: Sv: Raiow - Resto shaman!   Raiow - Resto shaman! Icon_minitimetis okt 07, 2008 11:48 pm

Fler skånepågar kan aldrig vara fel. Invite imo
Zand0r

Antal inlägg : 197
Registreringsdatum : 08-09-13

InläggRubrik: Sv: Raiow - Resto shaman!   Raiow - Resto shaman! Icon_minitimeons okt 08, 2008 12:18 am

i like
Grälle

Antal inlägg : 34

InläggRubrik: Sv: Raiow - Resto shaman!   Raiow - Resto shaman! Icon_minitimeons okt 08, 2008 9:32 am

fan jag pallar inte dessa danskar!!! känns som hela guilden består av detta!!
aja men vi needar en till shaman känns det som!! atticuz gjorde ett bra jobb igår på souls så dui har min vote, men inte ett ord min dialekt på vent ok? cheers

shiiiiiiiiet !!!!!!!!!
ME LIKE!
välkommen! upp till thyr0n! ouff vilket namn david "thyr0n" varför heter du inte så??? fett sexy!
Thyra

Antal inlägg : 101

InläggRubrik: Sv: Raiow - Resto shaman!   Raiow - Resto shaman! Icon_minitimeons okt 08, 2008 10:27 am

Välkommen! Jag tar gärna in en skillad resto shaman till i och med att vi bara har i princip 2 som raidar aktivt och 2 som kommer då och då! Är du lika trevlig och skillad som atticuz kommer vi inte bli besvikna för fem öre!
Accepterad!
Sponsored content

InläggRubrik: Sv: Raiow - Resto shaman!   Raiow - Resto shaman! Icon_minitime

Raiow - Resto shaman!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Shaman Dps/resto