Nostralithic
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Nostralithic

Frostmane EU

HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

Raiow - Resto shaman!

Gå ner 
+2
Atticuz
Raiow
6 posters
FörfattareMeddelande
Raiow

Antal inlägg : 2
Registreringsdatum : 08-10-07

Raiow - Resto shaman! Empty
InläggRubrik: Raiow - Resto shaman!   Raiow - Resto shaman! Icon_minitimetis okt 07, 2008 8:07 pm

Info om dig själv:

Namn: Björn
Ålder: 18
Bor i: Jag bor utanför Lund, Skåne!
Intressen: Game:a, polare, musik och fest m.m. =)
Arbetar med / pluggar till: Jag jobbar som flygplanslackerare/mek.

Info om din karaktär samt dina erfarenheter in game:

Har spelat wow sedan: Ptjaa.. Någon månad efter release i runda slängar.
Har raidat följande instanser pre tbc: MC, ZG.
Har raidat följande instanser i tbc: Kara,ZA,Magtheridon,Gruul,SSC,TK,MH är fullt rensade. 6/9 I BT.
Har raid erfarenhet med följande klasser: Shaman och en del erfarenhet på min warrior (som tank)
Mina tidigare guilder var: Min senaste guild var en som hette Firestorm på Shattered halls, som jag inte gillade alls. Ingen vidare progress öht. oseriösa spelare. Kändes lite som om min kära vän Atticuz lurade dit mig hehe. (skämt åsido)
Jag vill spela i Nostralithic för att: Ni har helt klart grym progress och verkar vara ett skönt gäng om man ser här på forumet.
Jag blev tipsad om Nostralithic genom:Atticuz som nyligen har joinat er.

Min armory länk: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Halls&n=Raiow

Jag vill raida med följande specc: 0/5/56 Föredrar att raida som resto. Går bra att raida som annat också, har dock inte lika bra gear till det.

Jag kan raida dessa dagar i veckan, följande tider: Jag kan raida i princip alla dagar i veckan, om det inte blir någon brådska på jobbet med något flygplan så jag måste stanna kvar och jobba sent. 18:00-23:00 Funkar fint för mig!