Nostralithic
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Nostralithic

Frostmane EU

HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

Aariuz pala tank. appl

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
aariuz1995

Antal inlägg : 1
Registreringsdatum : 08-10-07

Aariuz pala tank. appl Empty
InläggRubrik: Aariuz pala tank. appl   Aariuz pala tank. appl Icon_minitimemån okt 13, 2008 5:09 pm

Info om dig själv:

Namn:Erik
Ålder:13
Bor i:katrineholm/sverige
Intressen:wow /cs
Arbetar med / pluggar till:skolan

Info om din karaktär samt dina erfarenheter in game:

Har spelat wow sedan:något år tillbaka
Har raidat följande instanser pre tbc:hela aq40 och aq20 hela naxx. ZG MC och bwl.
Har raidat följande instanser i tbc:lite lite ssc, testat tk och hela kara. Za4 bossar. gruul .
Har raid erfarenhet med följande klasser: paladin
Mina tidigare guilder var: raging speedhorn. vart arg på en kille för han hånade mej o jag använde svordom o blev kickad :S
Jag vill spela i Nostralithic för att: ny p åservern vill träffa kompis ar o raida ofc
Jag blev tipsad om Nostralithic genom: zandôr

Min armory länk:http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Frostmane&n=Aariuz
Jag vill raida med följande specc:tank o dps ^^

Jag kan raida dessa dagar i veckan, följande tider: de mesta hoppas jag

Övrig information om mig själv:jag har full epixx tank gear men om jag inte har det så har jag dps gear som är mkt sämre,, om ni vill se tanking gear whispa ingame
Till överst på sidan Gå ner
Thyra

Antal inlägg : 101
Registreringsdatum : 08-09-13

Aariuz pala tank. appl Empty
InläggRubrik: Sv: Aariuz pala tank. appl   Aariuz pala tank. appl Icon_minitimemån okt 13, 2008 5:39 pm

Välkommen! Du är tyvärr lite för ung för oss och vi har fullt på paladins men lycka till i framtiden!
Denied!
Till överst på sidan Gå ner

Aariuz pala tank. appl
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Holy Paladin
» spavam - holy pala

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Nostralithic :: Recruit-
Hoppa till: