Nostralithic
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Nostralithic

Frostmane EU
 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Holy Paladin

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Woopiiid
Gäst




Holy Paladin Empty
InläggRubrik: Holy Paladin   Holy Paladin Icon_minitimemån nov 03, 2008 4:56 pm

Namn: Johan
Ålder: 19
Bor i: Karlstad
Intressen: Festa, vänner, wow
Arbetar med / pluggar till: Lagerarbetare

Info om din karaktär samt dina erfarenheter in game:





Har spelat wow sedan: Vet inte riktigt
Har raidat följande instanser pre tbc: raida me mage och tog allt utom C^thun
Har raidat följande instanser i tbc: Full kara, Gruul, Maggy, 5/6 SSC, 3/4 Tk, 5/5 MH, 9/9 BT, 2/5 SWP
Har raid erfarenhet med följande klasser: Pre BC mage och bc Paladin
Mina tidigare guilder var: varit i bla NR, Enmity mm, slutade spela i 2 mån, och nu är ja i nån kara guild som bara invita för ja var guildless
Jag vill spela i Nostralithic för att: Sett folk me bra gear och tyvärr det enda ja vet
Jag blev tipsad om Nostralithic genom: Såg folk i Shatt/Org

Min armory länk:
Jag vill raida med följande specc: Holy men har full tank gear och har tankat MH thras förrut

Jag kan raida dessa dagar i veckan, följande tider: Alla dagar:)

Övrig information om mig själv: Vet inte va ja ska säga men:)....
Till överst på sidan Gå ner
Zand0r




Antal inlägg : 197
Registreringsdatum : 08-09-13

Holy Paladin Empty
InläggRubrik: Sv: Holy Paladin   Holy Paladin Icon_minitimetis nov 04, 2008 2:14 pm

2/5 i SWP och det itemet du har equipat från högsta utförda boss är t6 gloves, förklara är du snäll.

Otur med loot? GJort allting 1 gång bara? "boostad" ?

Och sen pre tbc exp, upp till C'thun = hur många i naxx? eller gick du aldrig in i naxx?
Till överst på sidan Gå ner
Woopiiid
Gäst




Holy Paladin Empty
InläggRubrik: pala   Holy Paladin Icon_minitimetis nov 04, 2008 3:26 pm

Joinade Enmity och den veckan hade dom tagit ner Kalecgos så fick va me på bruta och var med på första killen på bruta.
Sen veckan efter tog jag ner Kalecgos..

BT körde jag med NR till The Illidari Council väldigt många ggr sen efter jag gick med i Enmity fick jag ner Illidan 3 - 4ggr tror jag...

Andledning till gear är att i NR körde dom LC och den looten som droppades så ansåg dom att det fanns folk med sämre gear och därför fick inte jag mycket från NR.. Va mycket bråk om NR;s LC så efter ett bråk där en kille som gjorde sin första eller andra raid fick t6 head före andra som gjort det betydligt fler ggr blev det bråk och vissa leftade, bland annat jag.
Sen efter nåra veckor i enmity slutade jag som sagt med wow och började igen för några veckor sen.

Dom veckor jag körde BT med Enmity så droppade 1 T6 för paladiner etc, och den fick en som skulle fylla 4e set bonus och inget annat jag behövde droppade igentligen:S.. förrutom shaman t6 look a like soulders från ROS
Jag fick mainhand macen som jag andvänder nu och t6 hands från MH annnars samma sak där, droppade inte så mkt jag behövde där ifrån..


Pre BC var min mage på Haomarush, idag på Al^akir(alliance btw) och va mer i en guild som hette Exiled och vi tog ner ner allting i aq40 och naxx men jag var alldrig med när dom tog ner C^thun men däremot hela Naxx har jag tagit ner inklusive Kel ofc
Efter TBC så slutade jag spela mage med andledning att mina vänner lirade horde så jag startade min Paladin

Hoppas detta duger som svar.. annars bara fråga mer
Till överst på sidan Gå ner
Zand0r




Antal inlägg : 197
Registreringsdatum : 08-09-13

Holy Paladin Empty
InläggRubrik: Sv: Holy Paladin   Holy Paladin Icon_minitimetis nov 04, 2008 3:37 pm

Oj oj oj, props för din entusiasm i svaret. Kunde inte frågat efter ett mer utförligt/bättre svar. Jo jag vet hur det är med loot, ibland har man en jävla otur.

Du har helt klart experiencen att joina guilden, no doubt om det, props för pre-tbc exp. Vi har nog också bara 1 aktiv holy paladin atm, aka Hiltonz så det ser onekligen ljust ut för dig om du hade tänkt spela Holy i wotlk också.

Jag ska höra med lite folk i guilden och med Thyraa, jag återkommer snarast.
Till överst på sidan Gå ner
Zand0r




Antal inlägg : 197
Registreringsdatum : 08-09-13

Holy Paladin Empty
InläggRubrik: Sv: Holy Paladin   Holy Paladin Icon_minitimetis nov 04, 2008 9:29 pm

jag gillar dig stark! accepterad! skriv till mig in-game

zandôr
Till överst på sidan Gå ner
Grälle




Antal inlägg : 34
Registreringsdatum : 08-09-13

Holy Paladin Empty
InläggRubrik: Sv: Holy Paladin   Holy Paladin Icon_minitimefre nov 07, 2008 2:06 pm

hallo? jag då? ffs!!!
Till överst på sidan Gå ner
Zand0r




Antal inlägg : 197
Registreringsdatum : 08-09-13

Holy Paladin Empty
InläggRubrik: Sv: Holy Paladin   Holy Paladin Icon_minitimefre nov 07, 2008 3:16 pm

Grälle skrev:
hallo? jag då? ffs!!!

haha du har varit MIA den senaste månaden!
Till överst på sidan Gå ner
RNYLOL




Antal inlägg : 93
Registreringsdatum : 08-09-14

Holy Paladin Empty
InläggRubrik: Sv: Holy Paladin   Holy Paladin Icon_minitimefre nov 07, 2008 3:23 pm

Grälle skrev:
hallo? jag då? ffs!!!

vem fan e du, jävla random Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
hiltonz




Antal inlägg : 23
Registreringsdatum : 08-09-22

Holy Paladin Empty
InläggRubrik: Sv: Holy Paladin   Holy Paladin Icon_minitimeons nov 19, 2008 2:52 pm

hej min nya vän sunny flower elephant Basketball bounce
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Holy Paladin Empty
InläggRubrik: Sv: Holy Paladin   Holy Paladin Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Holy Paladin
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Bloodcreator - Holy Paladin
» Luurtz - Retribution Paladin
» Ahlstein - Priest (Holy)
» Holy pally xrealm
» spavam - holy pala

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Nostralithic :: Recruit-
Hoppa till: