Nostralithic
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Nostralithic

Frostmane EU
 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Bloodcreator - Holy Paladin

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Bloodcre
Gäst




Bloodcreator - Holy Paladin Empty
InläggRubrik: Bloodcreator - Holy Paladin   Bloodcreator - Holy Paladin Icon_minitimetis dec 02, 2008 3:27 pm

Info om dig själv:

Namn: Sebastian
Ålder: 17år
Bor i: Vansbro
Intressen: Åker gokart på somrarna, dock är väl det mesta som har med motorsport att göra av intresse.
Arbetar med / pluggar till: Går på VUC i Vansbro, dock är det väl inte så mycket plugg som sker där, men man försöker väl iaf ^^

Info om din karaktär samt dina erfarenheter in game:

Namn på din karaktär: Bloodcreator ( Kommer byta till Ucce inom kort)
Har spelat wow sedan: 1.5 år tillbaka
Har raidat följande instanser pre tbc: Tyvärr ingenting :<
Har raidat följande instanser i tbc: Allting upp till Brutallus på min warrior och till Illidan på min paladin.
Har raid erfarenhet med följande klasser: Det mesta, dom flesta av mina IRL vänner spelar wow så jag har väl prövat på det mesta.
Mina tidigare guilder var: Disconnected Reality och Pure Awesomeness.
Jag vill spela i Nostralithic för att: skulle vara roligt att få lira med bara svenskar och börja raida nu igen då jag inte har gjort det på så länge. Tröttnade totalt på wow då patchen 3.0 kom ut så då la jag halvt ner en vända. Men nu är jag sjukt taggad för hardcore raidning till max igen =)
Jag blev tipsad om Nostralithic genom: Loizia

Min armory länk:
Jag vill raida med följande specc: Holy
Har du problem med att farma flasks/elixirs osv: Nej, har alltid banken full
Dina professions: Enchanting och Herbalism
Jag kan raida dessa dagar i veckan, följande tider: Alla dagar utom helger, från ungefär 16.00 till 08.00 på morgonen om det är så att det behövs.

Övrigt

Jag känner följande i Nostralithic: Tror väl bara att det är Loizia, men finns säkert någon mer också.
Jag har inga problem med att sitta och snacka utanför raids på vent med min guildies JA/NEJ: Självklart inte, det hör ju till med spelandet ^^ Sjukt tråkigt att sitta och spela wow utan att snacka med någon i ventrilo.

Övrig information om mig själv: Jag är riktigt seriös när det gäller raider, så jag hoppas att även ni är det. Dom guilderna jag lirade missade jag nog högst 2-3 raids på några månader.

// Bloodcreator
Till överst på sidan Gå ner
Bloodcre
Gäst




Bloodcreator - Holy Paladin Empty
InläggRubrik: Sv: Bloodcreator - Holy Paladin   Bloodcreator - Holy Paladin Icon_minitimetis dec 02, 2008 3:37 pm

Tyvärr så funkar inte wowarmory, men kan säga att jag sitter på ungefär 1600SP, 25%crit, 250haste och runt 70mp5 while casting. Är online sågott som dygnet runt så det är bara att kontakta mig ingame för ingame koll på gearen.
Till överst på sidan Gå ner
loizia

loizia


Antal inlägg : 19
Registreringsdatum : 08-11-28

Bloodcreator - Holy Paladin Empty
InläggRubrik: Sv: Bloodcreator - Holy Paladin   Bloodcreator - Holy Paladin Icon_minitimetis dec 02, 2008 6:24 pm

En man som har sina behov och är alltid på plats Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Zand0r




Antal inlägg : 197
Registreringsdatum : 08-09-13

Bloodcreator - Holy Paladin Empty
InläggRubrik: Sv: Bloodcreator - Holy Paladin   Bloodcreator - Holy Paladin Icon_minitimetis dec 02, 2008 11:59 pm

gief healers,

accepterad

/w mig in-game för en invite
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Bloodcreator - Holy Paladin Empty
InläggRubrik: Sv: Bloodcreator - Holy Paladin   Bloodcreator - Holy Paladin Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Bloodcreator - Holy Paladin
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Holy Paladin
» Luurtz - Retribution Paladin
» Holy pally xrealm
» spavam - holy pala
» Ahlstein - Priest (Holy)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Nostralithic :: Recruit-
Hoppa till: