Info om dig själv:
Namn: Gustav
Ålder: 19
Bor i: Örnsköldsvik
Intressen: Vet ej
Arbetar med / pluggar till: Går 3:e året på tekniklinjen.
Info om din karaktär samt dina erfarenheter in game:
Namn på din karaktär: Soundcrack
Har spelat wow sedan: US Betan, har dock lagt av några ggr.
Har raidat följande instanser pre tbc: Inga.
Har raidat följande instanser i tbc: Allt upp till BT, 2 första bossarna i BT.
Har raid erfarenhet med följande klasser: Paladin, Mage.
Mina tidigare guilder var: Lirade i recration på Shattered Hand, vi hade progress upp till BT då folk började slacka och inte dyka upp till raids. Transferra till Xavius veckan innan WoTLK och lirade i Requíem som är bland toppguildsen på Xavius nu, vi hade bl.a world first på HC Obsidan Sanctum, dock är det så jävla lite folk på servern så jag har tröttnat.
Jag vill spela i Nostralithic för att: Kul att lira med svenskar och ni verkar ju seriösa och monga också.
Jag blev tipsad om Nostralithic genom: Er tråd på realm forumet.
Min armory länk:
Jag vill raida med följande specc: Hade tänkt mig Holy men har inga problem att respecca, lirade prot i tbc.
Har du problem med att farma flasks/elixirs osv: Nej
Dina professions: 396 JC 450 Mining.
Jag kan raida dessa dagar i veckan, följande tider: ALla dagar från 19:00-00:00 eller ännu längre om det behövs.
Övrigt: Nu är min gear förbannat kass men om jag blir intagen kommer jag satsa 100% på att geara upp.
Jag känner följande i Nostralithic: Ingen.
Jag har inga problem med att sitta och snacka utanför raids på vent med min guildies JA/NEJ: Ja, jag är en social kille och gillar att umgås.
Övrig information om mig själv: Jag är en go, mysig och snäll kille som gillar långa, mörka skogs promenader.