Nostralithic
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Nostralithic

Frostmane EU

HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

Mandisa - Holy eller Shadow priest

Gå ner 
5 posters
FörfattareMeddelande
Mandisa

Antal inlägg : 15
Registreringsdatum : 08-10-08

Mandisa - Holy eller Shadow priest Empty
InläggRubrik: Mandisa - Holy eller Shadow priest   Mandisa - Holy eller Shadow priest Icon_minitimeons okt 08, 2008 10:04 pm

Info om dig själv:

Namn: Daniel
Ålder: 21
Bor i: Lund
Intressen: Film, tv, polare, det vanliga
Arbetar med / pluggar till: Arbetslös

Info om din karaktär samt dina erfarenheter in game:

Har spelat wow sedan: Första closed beta, ca 1 år före release
Har raidat följande instanser pre tbc: Jag har gjort allting pre tbc förutom frostwyrm lair i naxx(kel'thuzad och sapphiron)
Har raidat följande instanser i tbc: Jag har gjort upp till kalecgos i sunwell(bt, mh och allting före med flera chars)
Har raid erfarenhet med följande klasser: Holy och shadow priest, prot paladin, prot och fury warrior, hunter, mage, rogue
Mina tidigare guilder var: Souls of Darkness, Afterlife, Raging Speedhorn(med min prot paladin, men dem har paus i raidandet)
Jag vill spela i Nostralithic för att: Jag har erfarenhet av helsvenska guilder och det är mycket bättre än internationella. Jag känner också Raiow och Atticuz IRL och har raidat med dem mycket. Jag har snackat med Atticuz och det verkar som om Nostralithic är en seriös och organiserad guild.
Jag blev tipsad om Nostralithic genom:
Atticuz

Min armory länk: Tyvärr har jag shadow farming gear på mig. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Frostmane&n=Mandisa
Jag vill raida med följande specc: Spec kvittar helt för mig, jag kan lira alla lika bra men jag har bäst holy gear.
Heal gearad jag har ca 2200 healing och 250/600 mp5.
Shadow gear ligger jag på ca 1150-1200 dmg, 10% crit och cappad hit.
Jag kan raida dessa dagar i veckan, följande tider:
Eftersom att jag är arbetslös har jag inga speciella tider och kan raida varje dag.

Övrig information om mig själv:
Jag är en seriös spelare med väldigt mycket erfarenhet av allting i WoW och andra MMOs. Jag kommer alltid till raids med pots och food buffs som behövs, jag vet när jag gör fel och kan redan alla taktiker för BT, MH och sunwell. I wotlk kommer jag antingen lira med priesten eller paladinen, jag har inte bestämt mig helt än.
Till överst på sidan Gå ner
Lubz

Antal inlägg : 12
Registreringsdatum : 08-09-14

InläggRubrik: Sv: Mandisa - Holy eller Shadow priest   Mandisa - Holy eller Shadow priest Icon_minitimetor okt 09, 2008 2:20 am

En lundabo precis som jag !
Zand0r

Antal inlägg : 197
Registreringsdatum : 08-09-13

InläggRubrik: Sv: Mandisa - Holy eller Shadow priest   Mandisa - Holy eller Shadow priest Icon_minitimetor okt 09, 2008 1:12 pm

Lubz skrev:
En lundabo precis som jag !

tihii^^^^
Mandisa

Antal inlägg : 15
Registreringsdatum : 08-10-08

InläggRubrik: Sv: Mandisa - Holy eller Shadow priest   Mandisa - Holy eller Shadow priest Icon_minitimetor okt 09, 2008 1:43 pm

Har tänkt lite på det och jag lirar helst shadow spec om ni behöver det, men healing går såklart bra också. Mest för att jag kan göra instances med mina irl polare då eftersom att dem lirar healer och tank :p
Thyra

Antal inlägg : 101

InläggRubrik: Sv: Mandisa - Holy eller Shadow priest   Mandisa - Holy eller Shadow priest Icon_minitimetor okt 09, 2008 3:36 pm

Välkommen mandisa! Vi kickade precis en slackande shadow präst och zandor säger att du är söt så att, tjaa välkommen i gänget ;-)
Grälle

Antal inlägg : 34

InläggRubrik: Sv: Mandisa - Holy eller Shadow priest   Mandisa - Holy eller Shadow priest Icon_minitimetor okt 09, 2008 6:10 pm

woot vem har blivit kickad?
Thyra

Antal inlägg : 101

InläggRubrik: Sv: Mandisa - Holy eller Shadow priest   Mandisa - Holy eller Shadow priest Icon_minitimetor okt 09, 2008 7:09 pm

swatfireep, rip
Sponsored content

InläggRubrik: Sv: Mandisa - Holy eller Shadow priest   Mandisa - Holy eller Shadow priest Icon_minitime

Mandisa - Holy eller Shadow priest
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Ahlstein - Priest (Holy)
» 70 shadow priest jinxarn (rip-off xD)
» Holy Paladin
» spavam - holy pala

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Nostralithic :: Recruit-