Info om dig själv:
Namn: Jonas Nielsen
Ålder: 19
Bor i:Esbjerg, Danmark
Intressen:Computer, gfx etc og fodbold, basket
Arbetar med / pluggar till: læser til multimedia designer..
Info om din karaktär samt dina erfarenheter in game:
navn: Jinxarn, undead priest..
Har spelat wow sedan: Open Beta, lvl 24 pally!!
Har raidat följande instanser pre tbc: raided op til naxx næsten full tror vi manglede saph og kel
Har raidat följande instanser i tbc: op til RoS i bt og Full MH
Har raid erfarenhet med följande klasser:Har raided med på en Druid siden Retail wow, men har så levelet en Shadowpriest op som jeg nu gamer på
Mina tidigare guilder var: ikke rigtig nogen herinde siden jeg kom fra min ally druid
Jag vill spela i Nostralithic för att: komme igennem endgame-content og for at få en ny udfordring i wow igen..
Jag blev tipsad om Nostralithic genom: tjekkede wow-europe.com da jeg kom fra en anden server fra min druid så jeg kendte ikke meget til guildsne herinde
Min armory länk:
Jag vill raida med följande specc: helst Shadow, men har healed siden retail så hvis i mangler en healer så er jeg frisk på det, men så skal det være til Wotlk fordi jeg ikke har noget godt heal gear atm
Jag kan raida dessa dagar i veckan, följande tider: Kan raide mandag onsdag fredag lørdag søndag...
Övrig information om mig själv: Jeg har humor, er lærer ting hurtig og er altid frisk på at hjælpe hvis jeg har tiden til det.. komemr altid forberet på bossfights ellers er der ingen grund til at raide...
----English----
Info om dig själv:
Namn: Jonas Nielsen
Ålder: 19
Bor i:Esbjerg, Danmark
Intressen:Computer, gfx etc og fodbold, basket
Arbetar med / pluggar till: studying for multimedia designer atm
Info om din karaktär samt dina erfarenheter in game:
navn: Jinxarn, undead priest..
Har spelat wow sedan: Open Beta, lvl 24 pally!!
Har raidat följande instanser pre tbc: raided naxx up to saph meaning dint kill saph and kel
Har raidat följande instanser i tbc: RoS in Bt and Full clear MH
Har raid erfarenhet med följande klasser:i have raided on my druid since retail, but then i leveled a ShadowPriest up which is the one iam playing atm
Mina tidigare guilder var: noone from in here since i can from my alle druid which were on silvermoon, but now transfered to sylvanas
Jag vill spela i Nostralithic för att: to raid enggame-content and to explore new chalenges in WoW and ofc in Wotlk..
Jag blev tipsad om Nostralithic genom: looked up Wow-europe.com since i played on a druid so i dint know much to the guilds in here..
Min armory länk:
Jag vill raida med följande specc: i prefere shadow but since i have healed since the start of wow i cna do that too but that would be in wotlk since i dont have that much healing gear atm..
Jag kan raida dessa dagar i veckan, följande tider: monday, some tursdays, wedensay friday saturday sunday
Övrig information om mig själv: i have a graet sense of humor, and iam a fast learner and iam helpfulll if i have the time for it ofc..