Nostralithic
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Nostralithic

Frostmane EU
 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 swatfireep-Shadow preist

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
swatfire
Gäst




swatfireep-Shadow preist Empty
InläggRubrik: swatfireep-Shadow preist   swatfireep-Shadow preist Icon_minitimetis sep 23, 2008 12:12 am

Info om dig själv:

Namn:Alan
Ålder:17
Bor i:Malmö
Intressen:Judo tränning, cykla och vänner
Arbetar med / pluggar till:ekonomi/samhälle

Info om din karaktär samt dina erfarenheter in game:

Har spelat wow sedan: Pre-bc
Har raidat följande instanser pre tbc: Han aldrig raida.
Har raidat följande instanser i tbc:Allt förutom sunwell platue
Har raid erfarenhet med följande klasser: Shadow preist. Dps/prot warrior. ench shaman. och mage.
Mina tidigare guilder var:DR, No mercy, renteless aggresation många fler men kommer inte i håg xD
Jag vill spela i Nostralithic för att: Framför allt vi snackar samma språk och för det andra är att ni aimar ju bt det är alltid kul med det Smile
Jag blev tipsad om Nostralithic genom: Trade chatt

Min armory länk: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Frostmane&n=Swatfireep
Jag vill raida med följande specc: Helst shadow men kan gärna respecca.

Jag kan raida dessa dagar i veckan, följande tider: Torsdag, Fredag, Lördag, Söndag.

Övrig information om mig själv: Jag är pvp specced för tillfället.
Till överst på sidan Gå ner
Zand0r




Antal inlägg : 197
Registreringsdatum : 08-09-13

swatfireep-Shadow preist Empty
InläggRubrik: Sv: swatfireep-Shadow preist   swatfireep-Shadow preist Icon_minitimetis sep 23, 2008 3:09 am

en armory länk hade inte suttit fel
Till överst på sidan Gå ner
swatfire
Gäst




swatfireep-Shadow preist Empty
InläggRubrik: armory länk   swatfireep-Shadow preist Icon_minitimetis sep 23, 2008 2:29 pm



sry jag råka posta den ute i recruit forumet.
Till överst på sidan Gå ner
Zand0r




Antal inlägg : 197
Registreringsdatum : 08-09-13

swatfireep-Shadow preist Empty
InläggRubrik: Sv: swatfireep-Shadow preist   swatfireep-Shadow preist Icon_minitimetis sep 23, 2008 4:38 pm

Du har inte direkt socketat ditt gear som en Spriest borde. Kommer du in i guilden vill jag inte se några fattiga GRÖNA gems, spell crit och stamina? det är lika bra att gemma dodge då, ger ungefär smma värde. Det ska vara spell dmg ALL OUT. Shadow priests behöver inte crit, behöver knappt hit och beföver definitivt inte spell penetration.

Din experience ser ju bra ut. men du verkar inte ha gjort det som Spriest iaf.
Till överst på sidan Gå ner
Thyra




Antal inlägg : 101
Registreringsdatum : 08-09-13

swatfireep-Shadow preist Empty
InläggRubrik: Sv: swatfireep-Shadow preist   swatfireep-Shadow preist Icon_minitimetis sep 23, 2008 5:48 pm

swatfire skrev:

Jag kan raida dessa dagar i veckan, följande tider: Torsdag, Fredag, Lördag, Söndag.

Övrig information om mig själv: Jag är pvp specced för tillfället.

Vi kommer antingen att raida i princip varenda dag förutom lördag söndag (med tanke på att vi har många som är jävligt inställda på att cleara bt innan expansion) eller kanske tisda-torsdag och söndag.. hur som helst så missar du 2 eller 3 raid dagar. Vad är anledningen till att du inte kan raida oftare?
Till överst på sidan Gå ner
swatfire
Gäst




swatfireep-Shadow preist Empty
InläggRubrik: varför jag inte kan raida oftare.   swatfireep-Shadow preist Icon_minitimetis sep 23, 2008 6:29 pm

För att på måndag så har jag judo träning från kl 19.30-21.00 är hemma runt kl 21.15. På tisdagen så sysslar jag med musik från kl 16.20-17.00(jag kan ju också raida på tisdagen tänkte inte på det Razz) och på onsdagen så har jag judo samma tid.

jag har ändrat mig jag kan raida alla dagar förutom måndag och onsdag.
Till överst på sidan Gå ner
Zand0r




Antal inlägg : 197
Registreringsdatum : 08-09-13

swatfireep-Shadow preist Empty
InläggRubrik: Sv: swatfireep-Shadow preist   swatfireep-Shadow preist Icon_minitimetis sep 23, 2008 6:36 pm

Pratade ett bra tag med denna killen in-game och redde ut en del saker. Han lovade att fixa sina gems, vara aktiv och inte vara en fittnoob. Han verkar faktiskt sympatisk och seriös.

Jag är villig att ge honom en trial tid. Funkar han inte så är det inte så svårt att boota.
Till överst på sidan Gå ner
Doppstock




Antal inlägg : 3
Registreringsdatum : 08-09-18

swatfireep-Shadow preist Empty
InläggRubrik: Sv: swatfireep-Shadow preist   swatfireep-Shadow preist Icon_minitimetis sep 23, 2008 7:29 pm

shadow priest's ftw right!
Till överst på sidan Gå ner
swatfire
Gäst




swatfireep-Shadow preist Empty
InläggRubrik: tack =D   swatfireep-Shadow preist Icon_minitimetis sep 23, 2008 9:12 pm

Tack så mycket Smile
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





swatfireep-Shadow preist Empty
InläggRubrik: Sv: swatfireep-Shadow preist   swatfireep-Shadow preist Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
swatfireep-Shadow preist
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» 70 shadow priest jinxarn (rip-off xD)
» Mandisa - Holy eller Shadow priest

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Nostralithic :: Recruit-
Hoppa till: