Nostralithic
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Nostralithic

Frostmane EU

HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

Tarathós 70 rogue

Gå ner 
5 posters
FörfattareMeddelande
Tarathós
Gäst

Tarathós 70 rogue Empty
InläggRubrik: Tarathós 70 rogue   Tarathós 70 rogue Icon_minitimetis okt 14, 2008 11:38 pm

Namn:Pierre
Ålder:16
Bor i:malmö
Intressen: datorer
Arbetar med / pluggar till: data progr.

Har spelat wow sedan: Har spelat sen slutet av 06 tror jag .
Har raidat följande instanser pre tbc: Har gjort ony , bwl , zg , aq40 och 20
Har raidat följande instanser i tbc: Erfarenhet i kara , za , gruul , maggy , tk , ssc , hyjal och nästan hela bt men kan tactics på bossarna .
Har raid erfarenhet med följande klasser: spelat med denna 70 roguen och en 70 warrior som jag varit i bt med .
Mina tidigare guilder var:Sibyllas och Forgotten Heroes(båda för längesen) ,är i SicK nu men joina bara för jag ville raida lite
Jag vill spela i Nostralithic för att: Det verkar som en chill guild med snällt folk som gillar att raida och progressa precis som jag Very Happy
Jag blev tipsad om Nostralithic genom: Nöth

Min armory länk: Http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Frostmane&n=Tarath%C3%B3s
Jag vill raida med följande specc: Är Sub för tillfälligt men respeccar om det behövs Smile

Jag kan raida dessa dagar i veckan, följande tider:Har tid alla dagar mellan ca 17-23

Övrig information om mig själv: Ball kille med mycke vilja , tar det seriöst med proggressing och förser andra med den respekt jag själv vill ha tillbaka.
Till överst på sidan Gå ner
Zand0r

Antal inlägg : 197
Registreringsdatum : 08-09-13

Tarathós 70 rogue Empty
InläggRubrik: Sv: Tarathós 70 rogue   Tarathós 70 rogue Icon_minitimeons okt 15, 2008 1:28 am

varför har de ett strenght gem i dina boots? Har aldrig spelat Melee men kan tänka mig att det finns bättre alternativ.

Vi kickade precis en Ebay rogue och pallar inte fler rötägg därför kan jag verka hård
yoko ono

Antal inlägg : 28
Registreringsdatum : 08-09-16

Tarathós 70 rogue Empty
InläggRubrik: Sv: Tarathós 70 rogue   Tarathós 70 rogue Icon_minitimeons okt 15, 2008 10:00 am

..
Grälle

Antal inlägg : 34

Tarathós 70 rogue Empty
InläggRubrik: Sv: Tarathós 70 rogue   Tarathós 70 rogue Icon_minitimeons okt 15, 2008 11:11 am

palla fler skåningar, strenght owns! !!!

tycker reacts dps duger gott och väl, denied imo
Zand0r

Antal inlägg : 197

Tarathós 70 rogue Empty
InläggRubrik: Sv: Tarathós 70 rogue   Tarathós 70 rogue Icon_minitimeons okt 15, 2008 2:34 pm

Grälle skrev:
palla fler skåningar, strenght owns! !!!

tycker reacts dps duger gott och väl, denied imo

Reacts DPS räcker ja. Men vi behöver fler som har samma DPS.
Grälle

Antal inlägg : 34

Tarathós 70 rogue Empty
InläggRubrik: Sv: Tarathós 70 rogue   Tarathós 70 rogue Icon_minitimeons okt 15, 2008 3:38 pm

och jag tror inte att han har det Wink
konkel

Antal inlägg : 41

Tarathós 70 rogue Empty
InläggRubrik: Sv: Tarathós 70 rogue   Tarathós 70 rogue Icon_minitimelör okt 18, 2008 6:35 pm

nice 2v2 rating cheers
Cyphon

Antal inlägg : 44
Registreringsdatum : 08-09-24

Tarathós 70 rogue Empty
InläggRubrik: Sv: Tarathós 70 rogue   Tarathós 70 rogue Icon_minitimesön okt 19, 2008 8:29 pm

konkel skrev:
nice 2v2 rating cheers

Det första man alltid tittar på Laughing
Sponsored content

Tarathós 70 rogue Empty
InläggRubrik: Sv: Tarathós 70 rogue   Tarathós 70 rogue Icon_minitime

Tarathós 70 rogue
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen