Nostralithic
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Nostralithic

Frostmane EU
 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Doppstock 70 resto druid.

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Doppstoc
Gäst




Doppstock 70 resto druid. Empty
InläggRubrik: Doppstock 70 resto druid.   Doppstock 70 resto druid. Icon_minitimetor sep 18, 2008 2:24 pm

Info om dig själv:

Namn: Patrik Persson
Ålder: 18
Bor i: Sthlm
Intressen: polare, wow festa etc
Arbetar med / pluggar till: Snickare

Info om din karaktär samt dina erfarenheter in game:

Har spelat wow sedan: 2004
Har raidat följande instanser pre tbc: ZG - BWL samt aq20
Har raidat följande instanser i tbc: Kara - RoS i BT
Har raid erfarenhet med följande klasser: Druid.
Mina tidigare guilder var: Reunion(Shatterd halls)
Jag vill spela i Nostralithic för att: verkar vara en skön svensk guild som man kan växa med.

Min armory länk: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Frostmane&n=Doppstock
Jag vill raida med följande specc: Resto

Jag kan raida dessa dagar i veckan, följande tider: Ja, eftersom jag har flickvän så måste jag spendera lite tid med henne, men jag kan raida 3/5 dagar i veckan iaf ibland mer, vilka det blir är olika. tider är väl ja från 16.00 till 23.00 lite mer 24.00 om jag inte jobbar.

Övrig information om mig själv:
ja vad ska man säga, är en skön layed back kille som gillar att spela wow och tar det inte för seriöst, spelar för att det är kul att raida och träffa nya människor, självklart lägger jag ner 100% för att guilden ska progressa. inte så bra på apply men vill ni veta nå mer , bara att fråga Smile

fred ut
Till överst på sidan Gå ner
Grälle




Antal inlägg : 34
Registreringsdatum : 08-09-13

Doppstock 70 resto druid. Empty
InläggRubrik: Sv: Doppstock 70 resto druid.   Doppstock 70 resto druid. Icon_minitimetor sep 18, 2008 2:41 pm

"Ja, eftersom jag har flickvän så måste jag spendera lite tid med henne",


Ska du spela med oss får du antingen se till att din brud kan sysselsätta sig medans du lirar (vilket jag gör, ger henne lite godis och en så kallad TV, funkar jävligt bra) eller göra slut!

denied IMO

dock gillar jag ditt namn, men jag brukar inte doppa stockar utan fitta.

MVH MIG! santa

ps. ta inte allt seriöst som jag skriver jag är en väldigt oseriös person. d.s
Till överst på sidan Gå ner
Zand0r




Antal inlägg : 197
Registreringsdatum : 08-09-13

Doppstock 70 resto druid. Empty
InläggRubrik: Sv: Doppstock 70 resto druid.   Doppstock 70 resto druid. Icon_minitimetor sep 18, 2008 2:41 pm

Hade gärna sett en armory länk.

En fråga till också: Hur har du fått veta om Nostralithic?
Till överst på sidan Gå ner
Doppstoc
Gäst




Doppstock 70 resto druid. Empty
InläggRubrik: Sv: Doppstock 70 resto druid.   Doppstock 70 resto druid. Icon_minitimetor sep 18, 2008 3:18 pm



ja du, be henne kolla på skulle inte funka hon gillar itne wow specc mkt, det har inte varit något problem förut, men om jag säger att vi är nära på att downa nått och guilden behöver mig så spelar jag såklart.. inge snack om saken..

namnet doppstock kommer från slitz stog nått om uhr man mäter nått i bilar..

jag såg nån skriva att ni sökte i trade. sen glömde jag apply sen såg jag mangeboy i og då kom jag på att jag skulle applya.
Till överst på sidan Gå ner
Doppstoc
Gäst




Doppstock 70 resto druid. Empty
InläggRubrik: Sv: Doppstock 70 resto druid.   Doppstock 70 resto druid. Icon_minitimetor sep 18, 2008 3:20 pm



här är min armory har skrivit med den i alla posts men den vägrar komma med...
Till överst på sidan Gå ner
Zand0r




Antal inlägg : 197
Registreringsdatum : 08-09-13

Doppstock 70 resto druid. Empty
InläggRubrik: Sv: Doppstock 70 resto druid.   Doppstock 70 resto druid. Icon_minitimetor sep 18, 2008 4:37 pm

Det står att du har experience upp till RoS i BT, men du har gear från Najentus som högsta bossen och Rage i MH. Är det så att du inte fått nått gear eller har du bara gjort bossarna ett fåtal gånger(läs 1 eller 2)?
Till överst på sidan Gå ner
Doppstoc
Gäst




Doppstock 70 resto druid. Empty
InläggRubrik: Sv: Doppstock 70 resto druid.   Doppstock 70 resto druid. Icon_minitimetor sep 18, 2008 6:29 pm

nej då, har lirat BT och MH mycket men anledningen att jag inte fick gear är att jag hade nog med dkp, och som trail som jag var ett tag när jag lira så hade jag inte direkt prio. men jag vet taccsen upp till ros, och Mother har jag lirat 2 ggr.
Till överst på sidan Gå ner
Natalie




Antal inlägg : 60
Registreringsdatum : 08-09-17

Doppstock 70 resto druid. Empty
InläggRubrik: Sv: Doppstock 70 resto druid.   Doppstock 70 resto druid. Icon_minitimetor sep 18, 2008 6:33 pm

Doppstoc skrev:
sen glömde jag apply sen såg jag mangeboy i og då kom jag på att jag skulle applya.


Ja, han är lite av en legend mangeboy. Vår stolthet, helt klart!

rendeer
Till överst på sidan Gå ner
Thyra




Antal inlägg : 101
Registreringsdatum : 08-09-13

Doppstock 70 resto druid. Empty
InläggRubrik: Sv: Doppstock 70 resto druid.   Doppstock 70 resto druid. Icon_minitimetor sep 18, 2008 6:36 pm

Hej och välkommen, tack för din apply! Vill ge dig en chans.

Accepterad!
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Doppstock 70 resto druid. Empty
InläggRubrik: Sv: Doppstock 70 resto druid.   Doppstock 70 resto druid. Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Doppstock 70 resto druid.
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Resto druid
» Banse resto druid
» Resto druid konkelbeer (omfg vrf appar han, mest hatad)
» Xtransfer, Healing druid.
» DK 80 unholy

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Nostralithic :: Recruit-
Hoppa till: