Nostralithic
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Nostralithic

Frostmane EU
 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Blood Elf Hunter

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Milkia
Gäst




Blood Elf Hunter Empty
InläggRubrik: Blood Elf Hunter   Blood Elf Hunter Icon_minitimelör okt 25, 2008 4:24 am

Namn: Mattias
Ålder: 19
Bor i: Mönsterås 5 mil norr om kalmar
Intressen: Wow blonda flicker och festa.
Arbetar med / pluggar till: Arbetslös för tillfälle, så nog har jag tid å spela Smile

Info om din karaktär samt dina erfarenheter in game:

Har spelat wow sedan: Första betan.

Har raidat följande instanser pre tbc: Min första raid. Mmm minns de som de vore igår, UBRS. o herregud vad jag farmade dessa Valor shoulders till min warrior Smile då jag kom med i ett guild som påbörjat ZG och MC, hänga med dessa killar upp till BWL, då jag bytte guild för att lira med mina vänner ist, mina vänner och jag^^ Vi spelade genom hela AQ 40 och upp till four horsemen i naxxramas.

Har raidat följande instanser i tbc: Mitt naxxramas guild som jag var med i disbanade likt som många andra guilder då TBC kom, så jag joinade ett annat ny startat guild med många av andra spelade på tidigare guild jag spelat med, vi tog oss genom Karazhan, Guul, Magge, SSC och TK, färades snabbt in i MH och BT. Patchen kom, guildet blev ostabilt med tiden, lixom vi disbandade. Kom med i ett annat guild, och vi rensade upp till M'uru i sunwell.

Har raid erfarenhet med följande klasser: Spelat med en del klassed, bl a: Warlock- genom SSC,TK,MH,BT. Priest som shadow och holy - TK,SSC,MH,BT. Och då druid som resto har jag spelat alltingen från Hakkar i ZG till M'uru i sunwell.

Mina tidigare guilder var: Lights out, experentia, Empire, Relax, Norrlands guld, Mithrid.

Jag vill spela i Nostralithic för att: Jag skulle vilja se spelet av en vinkel från hunter, dvs MH BT där någonstanns ni ligger i progress.

Jag blev tipsad om Nostralithic genom: wowjutsu.com. Spelat SP hc med Thyraa då vi satt i vent i snackade lite och fick insperation av guildet Smile

Min armory länk:

Jag vill raida med följande specc: Upp till er. mej spelar absolut ingen roll. men om ni så klart insisterar! Markmanship!

Jag kan raida dessa dagar i veckan, följande tider: Alla dagar! Alla tider i alla väder!

Övrig information om mig själv:

Ovan talade jag om att jag vart med o spelat ett tag. Jo! Dock som alliance på servern Shattered Hand. Druid i mesta dels. Vi var ett bra stort gäng som började spela wow samtidigt så därför har vi testat varandas klasser etc, så jag inte får det att låta som att jag har köpt o bytt alla mina konto jag ägt Smile Nåväl! Vi bestämmde oss för att lägga ner alliance, för att vi bara förlorade WSG och AB hela förbannade tiden, så vi tog oss i akt och börajde spela horde ist. Och jag raid galen som jag är måste bara raida nu igen, jag känner inte alls för att gå tillbaka till min Druid " Meeko " @ shattered hand. jag vill stanna på frostmane. har även fått sjukt bra grepp om hunter. älskar hunter, därför skulle jag verkligen vilja testa raida end game med min hunter! Måste även tillägga att jag lett raids genom MH och BT såsom jag är rätt erfaren om jag får skyta lite om mej själv Smile så om det vore är någon missuppfattinger eller liknade så kanske jag kan komma med ett pekande finger, är inte rätt för att använda min mic om det skulle behövs! Smile
Tja, jag vet inte vad mer jag ska skriva som får mej att låta intresann Smile

Over and out // Milkia
Till överst på sidan Gå ner
Zand0r




Antal inlägg : 197
Registreringsdatum : 08-09-13

Blood Elf Hunter Empty
InläggRubrik: Sv: Blood Elf Hunter   Blood Elf Hunter Icon_minitimelör okt 25, 2008 2:30 pm

Mycket bra app, tack för att du lägger ner tid och visar intresse.

Det verkar itne vara nått fel på din experience om man säger så, du verkar schysst och seriös och lite seriöst folk ksulle inte skada.

Jag eller Thyra återkommer, kanske lägger in nån ytterligare fråga eller så.

Lycka till

/Allasvårnegersominteskasnackamerpåvent
Till överst på sidan Gå ner
Natalie




Antal inlägg : 60
Registreringsdatum : 08-09-17

Blood Elf Hunter Empty
InläggRubrik: Sv: Blood Elf Hunter   Blood Elf Hunter Icon_minitimelör okt 25, 2008 2:34 pm

Zand0r skrev:
Mycket bra app, tack för att du lägger ner tid och visar intresse.

Det verkar itne vara nått fel på din experience om man säger så, du verkar schysst och seriös och lite seriöst folk ksulle inte skada.

WTB denna hunter!
Till överst på sidan Gå ner
RNYLOL




Antal inlägg : 93
Registreringsdatum : 08-09-14

Blood Elf Hunter Empty
InläggRubrik: Sv: Blood Elf Hunter   Blood Elf Hunter Icon_minitimelör okt 25, 2008 3:01 pm

Zand0r skrev:


/Allasvårnegersominteskasnackamerpåvent

haha aw =(
Till överst på sidan Gå ner
Milkia
Gäst




Blood Elf Hunter Empty
InläggRubrik: Sv: Blood Elf Hunter   Blood Elf Hunter Icon_minitimelör okt 25, 2008 4:02 pm

Kul att ni verkar intreserade, jag kan knapp vänta på besked : )

Skulle kanske läst igenom min apply innan jag postade den, såg just alla mina stavfel och shit.
Glömmde å Armory länk^^
Till överst på sidan Gå ner
Zand0r




Antal inlägg : 197
Registreringsdatum : 08-09-13

Blood Elf Hunter Empty
InläggRubrik: Sv: Blood Elf Hunter   Blood Elf Hunter Icon_minitimemån okt 27, 2008 11:27 pm

Thyra (GM) har haft lite problem med att komma till på sistone så jag ska ta tag i honom så kommer vi med ett svar snarast!

STAY TUNED!
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Blood Elf Hunter Empty
InläggRubrik: Sv: Blood Elf Hunter   Blood Elf Hunter Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Blood Elf Hunter
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» DK: blood pve specc
» Lvl 70 MM hunter vill joina :)
» Elveron - Level 70 Belf Hunter
» Ozony Hunter WoTLK apply
» Death Knight, Blood spec - Allikeey lvl. 80

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Nostralithic :: Recruit-
Hoppa till: