Nostralithic
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Nostralithic

Frostmane EU
 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Elveron - Level 70 Belf Hunter

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Elveron
Gäst




Elveron - Level 70 Belf Hunter Empty
InläggRubrik: Elveron - Level 70 Belf Hunter   Elveron - Level 70 Belf Hunter Icon_minitimeons sep 17, 2008 8:26 pm

Info om dig själv: Jeg er en gutt på 17, kommer fra Norge, men skjønner svensk ganske godt, bor like ved grensen til Sverige og ferierer en del i Sunne.

Namn: Henrik
Ålder: 17
Bor i: Kjellmyra, Norge
Intressen: Fotball, Innebandy, data og styrke trening Wink
Arbetar med / pluggar till: Går Matte og Kjemi, skal bli en inginør (engineer)

Info om din karaktär samt dina erfarenheter in game: Elveron, eneste charren jeg har hatt i WoW, huntards for life.

Har spelat wow sedan: Sist sommer
Har raidat följande instanser pre tbc: Ingen, men har sett på kompiser som spilte.
Har raidat följande instanser i tbc: Kara, Gruul, Maggy, ZA (3 chests), SSC 4/6, TK 3/4, MH 4/5 BT 1/9
Har raid erfarenhet med följande klasser: Hunter, Warlock og Paladin. Spilt på kompisers characters.
Mina tidigare guilder var: Downfall som jeg er med i nå, de har utrolig lite progress og lite Manpower så vil gjerne joine en guild som har folk som VIL raide.
Jag vill spela i Nostralithic för att: Jeg tror dere er en koslig guild med seriøse spillere som vil raide og ha det morro. Vil også joine en guild som har god progress og vil satse i WotLK.

Min armory länk:
Jag vill raida med följande specc: 41/20/00, BM. Jeg synes BM er det beste raid speccet fordi det gjør god dps, og det går fort.

Jag kan raida dessa dagar i veckan, följande tider: Si når vi skal ha raid, og jeg er der Smile

Övrig information om mig själv: Jeg er da Norsk, skjønner svensk som sagt, kan oversette til engelsk eller forklare så godt jeg kan på svensk vis det trengs. Har en kjæreste, men hun bor en litt langt unna fordi hun går på skole i Torsby. Ja Razz

If there was something you didn't understand, tel me and I'll translate for you Wink
Till överst på sidan Gå ner
Elveron
Gäst




Elveron - Level 70 Belf Hunter Empty
InläggRubrik: Hmm   Elveron - Level 70 Belf Hunter Icon_minitimeons sep 17, 2008 8:32 pm

Hmm, armory linken kom ikke...
Till överst på sidan Gå ner
Elveron
Gäst




Elveron - Level 70 Belf Hunter Empty
InläggRubrik: En ting til   Elveron - Level 70 Belf Hunter Icon_minitimeons sep 17, 2008 8:34 pm

Glemte å si at jeg gjør så godt jeg kan for å bli kvitt t4, men har ikke hatt noe luck ^^
Till överst på sidan Gå ner
Thyra




Antal inlägg : 101
Registreringsdatum : 08-09-13

Elveron - Level 70 Belf Hunter Empty
InläggRubrik: Sv: Elveron - Level 70 Belf Hunter   Elveron - Level 70 Belf Hunter Icon_minitimeons sep 17, 2008 11:44 pm

Hej och välkommen. Ser fortfarande ingen armory länk. Skicka gärna den.
Till överst på sidan Gå ner
Elveron
Gäst




Elveron - Level 70 Belf Hunter Empty
InläggRubrik: Der   Elveron - Level 70 Belf Hunter Icon_minitimeons sep 17, 2008 11:46 pm

Får ikke eu.wowarmory.com linken til å komme frem, så
Till överst på sidan Gå ner
Zilque
Admin



Antal inlägg : 18
Registreringsdatum : 08-09-13
Ålder : 32
Ort : Ängelholm

Elveron - Level 70 Belf Hunter Empty
InläggRubrik: Sv: Elveron - Level 70 Belf Hunter   Elveron - Level 70 Belf Hunter Icon_minitimeons sep 17, 2008 11:49 pm

Till överst på sidan Gå ner
http://nostra.roflforum.net
Roon




Antal inlägg : 47
Registreringsdatum : 08-09-17

Elveron - Level 70 Belf Hunter Empty
InläggRubrik: Kanskje?   Elveron - Level 70 Belf Hunter Icon_minitimeons sep 17, 2008 11:50 pm

Till överst på sidan Gå ner
Roon




Antal inlägg : 47
Registreringsdatum : 08-09-17

Elveron - Level 70 Belf Hunter Empty
InläggRubrik: BTW   Elveron - Level 70 Belf Hunter Icon_minitimeons sep 17, 2008 11:54 pm

Mange replies her nå. Men jeg ble nylig hacka, så proffesionsene mine er borte, men Blizzard skulle fikse det over natten nå, det er 375 LW og Skinning
Till överst på sidan Gå ner
Thyra




Antal inlägg : 101
Registreringsdatum : 08-09-13

Elveron - Level 70 Belf Hunter Empty
InläggRubrik: Sv: Elveron - Level 70 Belf Hunter   Elveron - Level 70 Belf Hunter Icon_minitimetor sep 18, 2008 5:50 pm

Jag är nöjd med din apply och ditt gear, ska prata med övriga officeers i guilden sedan återkommer jag till dig!

HUNTARD! jocolor
Till överst på sidan Gå ner
Thyra




Antal inlägg : 101
Registreringsdatum : 08-09-13

Elveron - Level 70 Belf Hunter Empty
InläggRubrik: Sv: Elveron - Level 70 Belf Hunter   Elveron - Level 70 Belf Hunter Icon_minitimetor sep 18, 2008 6:12 pm

Accepterad!
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Elveron - Level 70 Belf Hunter Empty
InläggRubrik: Sv: Elveron - Level 70 Belf Hunter   Elveron - Level 70 Belf Hunter Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Elveron - Level 70 Belf Hunter
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Blood Elf Hunter
» Lvl 70 MM hunter vill joina :)
» Ozony Hunter WoTLK apply

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Nostralithic :: Recruit-
Hoppa till: