| mutilate rogue | |
|
|
Författare | Meddelande |
---|
Sealost1 Gäst
| Rubrik: mutilate rogue tor nov 20, 2008 1:45 am | |
| Info om dig själv:Namn: Mikael Fogelvik Ålder: 18 Bor i: piteå Intressen: wow Arbetar med / pluggar till: natur Info om din karaktär samt dina erfarenheter in game:Har spelat wow sedan: typ sen de kom Har raidat följande instanser pre tbc:mc,bwl, aq40 (till twins) Har raidat följande instanser i tbc:kara, gruul,ssc (slacka hela tbc) Har raid erfarenhet med följande klasser:rogue, druid Mina tidigare guilder var:har inte varit i ngn seriös guild sen pre-tbc Jag vill spela i Nostralithic för att: för att många ja känner irl är med och de verkar som en skön guild. Jag blev tipsad om Nostralithic genom: genom kossan manga Min armory länk:Jag vill raida med följande specc: tänkte mig en mutilate specc 51/5/5 Jag kan raida dessa dagar i veckan, följande tider: 16.00+ på vardagar och typ 24/7 på helger. Övrig information om mig själv: Ja e en noobig kille på 18 år som går natur, och på fritiden så spelar ja wow, är med kompisar och min flickvän. Finns nog inte så mycke interessant att berätta. |
|
| |
Manga
Antal inlägg : 33 Registreringsdatum : 08-09-13
| Rubrik: Sv: mutilate rogue tor nov 20, 2008 1:50 am | |
| Hmm ser ut som en 2 sekunders apply för mig fast jag är inte en vidare apply läsare:P + vet jag att killen är lite bättre på wow än att skriva! Tänkte bara tillägga att denna kille är störta geeken jag känner, Han kommer aldrig ha problem med pots/buffmats etc (han har epic flying på 3 chars och ändå 6k g!!!) Han läser på och fixar alla fighter som jag har sett honom göra.. Jag har aldrig raidat på riktigt med honom har bara kört typ kara och sett honom lira lite bwl typ i pretb, men jag tycker vi ska ge honom en chans pga att han lägger verkligen ner tiden som behöves och han älskar fan detta spel=P Och om vi ska kicka han för att han suger vill jag ha officer en snabbis så jag får nöjet att göra det själv! | |
|
| |
RNYLOL
Antal inlägg : 93 Registreringsdatum : 08-09-14
| Rubrik: Sv: mutilate rogue tor nov 20, 2008 2:55 am | |
| "Övrig information om mig själv: Ja e en noobig kille...." - Manga skrev:
Och om vi ska kicka han för att han suger vill jag ha officer en snabbis så jag får nöjet att göra det själv! öÖöÖÖ? | |
|
| |
Manga
| Rubrik: Sv: mutilate rogue tor nov 20, 2008 11:12 am | |
| - Manga skrev:
Och om vi ska kicka han för att han suger vill jag ha officer en snabbis så jag får nöjet att göra det själv! öÖöÖÖ?[/quote] Han är ju som sagt en Rl till mig rny, gillar att reta han lite=) | |
|
| |
RNYLOL
| Rubrik: Sv: mutilate rogue tor nov 20, 2008 1:04 pm | |
| - Manga skrev:
- Manga skrev:
Och om vi ska kicka han för att han suger vill jag ha officer en snabbis så jag får nöjet att göra det själv!
öÖöÖÖ? Han är ju som sagt en Rl till mig rny, gillar att reta han lite=)[/quote] menar att du skriver att han e bra :p fast han själv skriver att han inte är så bra.. | |
|
| |
Zand0r
Antal inlägg : 197 Registreringsdatum : 08-09-13
| Rubrik: Sv: mutilate rogue tor nov 20, 2008 7:05 pm | |
| tur att du också är bättre på att spela än skriva HE!
Har kollat appen, svar kommer senare. | |
|
| |
Manga
| Rubrik: Sv: mutilate rogue tor nov 20, 2008 7:31 pm | |
| - RNYLOL skrev:
- Manga skrev:
- Manga skrev:
Och om vi ska kicka han för att han suger vill jag ha officer en snabbis så jag får nöjet att göra det själv!
öÖöÖÖ?
Han är ju som sagt en Rl till mig rny, gillar att reta han lite=) menar att du skriver att han e bra :p fast han själv skriver att han inte är så bra..[/quote] Lols ofc menar han inte att han är kass... Han säger det bara som ett ord som typ jag är en cool kille... Alltså hur ska man nu beskriva.. Han menar inte att han själv är kass iallfall:P | |
|
| |
RNYLOL
| |
| |
Sealost1 Gäst
| Rubrik: Sv: mutilate rogue tor nov 20, 2008 7:56 pm | |
| Ja menade inte att jag är noob så, jag e så nördig att ja har börjat överanvända det ordet, har blivigt till en ful ovana |
|
| |
Sealost1 Gäst
| Rubrik: Sv: mutilate rogue tor nov 20, 2008 8:15 pm | |
| och ja skrev föresten fel på frågan om specc, det ska stå 54/10/7
|
|
| |
guano
Antal inlägg : 61 Registreringsdatum : 08-09-14
| Rubrik: Sv: mutilate rogue tis nov 25, 2008 7:08 am | |
| Sälost ? | |