Nostralithic
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Nostralithic

Frostmane EU
 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Banse resto druid

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Banse




Antal inlägg : 5
Registreringsdatum : 08-11-07

Banse resto druid Empty
InläggRubrik: Banse resto druid   Banse resto druid Icon_minitimeons dec 24, 2008 1:05 am

Namn: Micke
Ålder: 23
Bor i:gezz Eslöv
Intressen: polare /360 ibland mena klassiker halo serien gow 1,2 mm annars lite soft air gun när jag har tid och film är ett stort intresen ^^

Arbetar med / pluggar till: jobbar på tetra pak i lund på skäret maskin operator inte för det spelar nån roll Razz

Info om din karaktär samt dina erfarenheter in game:

Namn på din karaktär: Banse

Har spelat wow sedan: ush nån månad efter wow släpptes kan inte datumet Sad

Har raidat följande instanser pre tbc: spelat de flesta på första wow men inga höga var rätt grön då , blev en del kz


Har raidat följande instanser i tbc: tbc spelade jag mycket instancer och föjlde upp med hcs sen blev det grull lite ssc sen malde jag lite mgt

Har raid erfarenhet med följande klasser: raidat mycket typ bara pve med min mage spelade på khadgar med ett guild som heter imperium och de finns fortfarande kvar (var första men mest tbc, sen blev det lock efter det och där blev en del raidande med och det var mest tbc

Mina tidigare guilder var: Imperium

Jag vill spela i Nostralithic för att: jag har 3 irl frinds där lubbo ouniqe och rokko men har även träffat en del nya ex xandec men tycker guildet är mycket trevligt och kul.

Jag blev tipsad om Nostralithic genom: lubbo och ouniqe som velat att jag och sammtidigt då rokko skulle byta och komma över till frostmane och joina Razz

Min armory länk: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Frostmane&n=Banse

Jag vill raida med följande specc: resto

Har du problem med att farma flasks/elixirs osv: naj inte alls men resto kanske kan bli lite svårt men kan bidra med vad jag kan.

Dina professions: Jc och enchanter

Jag kan raida dessa dagar i veckan, följande tider: där kommer den svåra biten jag jobbar 3 skift Natt 22.00 - 06.00 Eftermidag 14.00 - 22.00 Förmidag 06.00 - 14.00 så går det runt liksom


Jag känner följande i Nostralithic: lubbo ouniqe rokko.

Jag har inga problem med att sitta och snacka utanför raids på vent med min guildies JA/NEJ: nej inte all altid kul med social umgäg.

Övrig information om mig själv jag gör mest dena posten för att jag tycker det är okej med att vara hangaround men jag joinar mer än gärna naxx 10 /25 men som sagt kan inte alltid vara med men gör vad jag kan , handlar bara om at men får strul med dkp och loot om man väl får hänga med lämnar helt klar loot till dem som slitit för det men vill ju inte hela tiden bli chanslös varge gång det kommer in en ny typ ha en rank som inte är betydelse lös men ändå intte hardcore gamer.
Till överst på sidan Gå ner
Rachin




Antal inlägg : 23
Registreringsdatum : 08-09-14

Banse resto druid Empty
InläggRubrik: Sv: Banse resto druid   Banse resto druid Icon_minitimeons dec 24, 2008 3:21 am

nuubz
Till överst på sidan Gå ner
 
Banse resto druid
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Resto druid konkelbeer (omfg vrf appar han, mest hatad)
» DK 80 unholy
» Resto druid
» Doppstock 70 resto druid.
» Xtransfer, Healing druid.

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Nostralithic :: Recruit-
Hoppa till: