Nostralithic
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Nostralithic

Frostmane EU
 
HemHem  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Boysen - Druid - utfyllnadsplats

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Boysen




Antal inlägg : 3
Registreringsdatum : 08-09-23

Boysen - Druid - utfyllnadsplats Empty
InläggRubrik: Boysen - Druid - utfyllnadsplats   Boysen - Druid - utfyllnadsplats Icon_minitimetis sep 23, 2008 9:03 pm

Tänkte bara börja med att säga att jag såg att de va fullt med druider just nu.
men tänkte jag kunde söka en utfyllnadsplats ifall det fattas till något raid.


Info om dig själv:

Namn: Robin
Ålder: 20
Bor i: Falkenberg/Halland
Intressen: hmm, ehh. typ wow
Arbetar med / pluggar till: jobbar som maskinoperatör

Info om din karaktär samt dina erfarenheter in game:

Har spelat wow sedan: några månader efter de släpptes, sen lite av och på de senaste året.
Har raidat följande instanser pre tbc: allt utom naxx
Har raidat följande instanser i tbc: kara ofc, mag och gruul, SSC, TK, ZA. dock inte hunnit med mer
Har raid erfarenhet med följande klasser: Druid, mage och priest
Mina tidigare guilder var: transferat från jaedenar, och där va jag med i pokémen ett tag
Jag vill spela i Nostralithic för att: Lira med några av mina polare (hoffiz och mildie) och för att förhoppningsvis hinna med lite BT och annat innan wotlk
Jag blev tipsad om Nostralithic genom: Hoffiz antar jag Smile

Min armory länk: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Frostmane&n=Boysen
Min pve gear ligger jag på ca 1950+ healing.
Jag vill raida med följande specc: Resto

Jag kan raida dessa dagar i veckan, följande tider: denna kan jag inte svara på exakt pga att jag jobbar 5 skift.

Övrig information om mig själv: hmm, det finns inte så mycket att säga, jag jobbar och spela wow Smile

Tack.
Boysen


Senast ändrad av Boysen den tis okt 07, 2008 6:40 pm, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
Thyra




Antal inlägg : 101
Registreringsdatum : 08-09-13

Boysen - Druid - utfyllnadsplats Empty
InläggRubrik: Sv: Boysen - Druid - utfyllnadsplats   Boysen - Druid - utfyllnadsplats Icon_minitimemån sep 29, 2008 6:27 pm

tack för din apply, vi är tyvärr ganska många resto druider. ska samtala med officeers om det skulle fungera att ta in dig som rektryt i och med att elanthir nyligen har bytt main från resto druid till holy/prot paladin... stay tuned!
Till överst på sidan Gå ner
Boysen




Antal inlägg : 3
Registreringsdatum : 08-09-23

Boysen - Druid - utfyllnadsplats Empty
InläggRubrik: Sv: Boysen - Druid - utfyllnadsplats   Boysen - Druid - utfyllnadsplats Icon_minitimelör okt 04, 2008 4:35 am

Will do.
Till överst på sidan Gå ner
Thyra




Antal inlägg : 101
Registreringsdatum : 08-09-13

Boysen - Druid - utfyllnadsplats Empty
InläggRubrik: Sv: Boysen - Druid - utfyllnadsplats   Boysen - Druid - utfyllnadsplats Icon_minitimetis okt 07, 2008 9:01 am

just nu har vi 2 resto druider, ska fundera lite men det finns nog en möjlighet att vi kan ta in dig som trial.
Till överst på sidan Gå ner
Siljee




Antal inlägg : 25
Registreringsdatum : 08-09-17

Boysen - Druid - utfyllnadsplats Empty
InläggRubrik: Sv: Boysen - Druid - utfyllnadsplats   Boysen - Druid - utfyllnadsplats Icon_minitimetis okt 07, 2008 9:37 am

Tjena robin ska vi shotta ellor?
Till överst på sidan Gå ner
Boysen




Antal inlägg : 3
Registreringsdatum : 08-09-23

Boysen - Druid - utfyllnadsplats Empty
InläggRubrik: Sv: Boysen - Druid - utfyllnadsplats   Boysen - Druid - utfyllnadsplats Icon_minitimetis okt 07, 2008 6:38 pm

Gärna Smile bjuder du eller? Wink
Till överst på sidan Gå ner
Thyra




Antal inlägg : 101
Registreringsdatum : 08-09-13

Boysen - Druid - utfyllnadsplats Empty
InläggRubrik: Sv: Boysen - Druid - utfyllnadsplats   Boysen - Druid - utfyllnadsplats Icon_minitimemån okt 13, 2008 5:41 pm

Våra två resto druider är väldigt aktiva så för deras och din skull måste jag tyvärr tacka nej!
Denied!
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Boysen - Druid - utfyllnadsplats Empty
InläggRubrik: Sv: Boysen - Druid - utfyllnadsplats   Boysen - Druid - utfyllnadsplats Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Boysen - Druid - utfyllnadsplats
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Resto druid
» Doppstock 70 resto druid.
» Xtransfer, Healing druid.
» Resto druid konkelbeer (omfg vrf appar han, mest hatad)
» DK 80 unholy

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Nostralithic :: Recruit-
Hoppa till: